Eindelijk m'n eerste 6k toernooi gewonnen. Dit keer ging het alleen wel heel makkelijk. Finale gewoon 4-0 gewonnen. Heb in het hele toernooi ook maar 4 schoten op mijn doel gehad.

Tegenstander in de finale had eigenlijk een identiek Italiaans team maar dan beter. (Ik heb de oude Krasic, hij had de nieuwe. Hij had ook de nieuwe Silva en de 86 Eto'o tegen mijn 84 Eto'o.) Maar goed, had zelf mazzel dat het een regenpartij was. Bij slecht weer stel ik me altijd in op slecht voetbal en dan win ik meestal wel.
Pakje van 7500 gekocht en er zat geen reet in.

Beste was Vieira van Manchester City en een Mexicaanse RM van West Ham.

Maar goed, of je het nu momentum of wat dan ook noemt, er zit gewoon een wat vervelend verschil in wedstrijdperformance. Moraal is ook al zo dubieus. Ik bedoel, hoe werkt het precies met moraal? Soms spelen mijn spelers gewoon goed en is de moraal toch laag na de wedstrijd. En je hebt chemistry al, dus het is allemaal zo dubbelop en het leidt af van waar het daadwerkelijk om zou moeten gaan: voetbalvernuft.

Ik had namelijk net ook weer een potje waarin de tegenstander eigenlijk beter was, dat merkte ik gewoon aan zijn positionering en rust. Maarja, blijkbaar was er iets mis met zijn spelers want ik won gewoon zonder dat ik ooit heb gecontroleerd.