abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93160046
Duurde beetje te lang.

Mag trouwens toch wel hopen dat ik mijn coins en kaarten nog krijg :o
pi_93161065
Over paar uur heb je ze wel weer hoor.
pi_93162082
Uit de halve finale gegooid na penaltys. En ik domineer de hele wedstrijd. Gatverdamme.
pi_93163192
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/67555598

" Thiago Silva...Thiago Silva speelt de bal, heel goed naar Diego Milito, Diego Miliito, Diego Milito neemt de bal aan! DIEGO MILITO, DIEGO MILITO, DIEGO MILITO, DIEGO MILITOOO OOWWOOOOOOOOOOOO....THIAGO SILVA SPEELT DE BAL NAAR DIEGO MILITO, DIE NEEMT DE BAL FEILLOOS AAN EN DIE SCHIET DE BAL ERIN. WE SPELEN NOG OFFICIEEL 74 MINUTEN! DIEGO MILITO 1- 0!!!!!"

:D
pi_93164511
Ik vind het irritant :P Ik wil mijn kaartjes en coins :P
pi_93167370
Eindelijk m'n eerste 6k toernooi gewonnen. Dit keer ging het alleen wel heel makkelijk. Finale gewoon 4-0 gewonnen. Heb in het hele toernooi ook maar 4 schoten op mijn doel gehad. :') Tegenstander in de finale had eigenlijk een identiek Italiaans team maar dan beter. (Ik heb de oude Krasic, hij had de nieuwe. Hij had ook de nieuwe Silva en de 86 Eto'o tegen mijn 84 Eto'o.) Maar goed, had zelf mazzel dat het een regenpartij was. Bij slecht weer stel ik me altijd in op slecht voetbal en dan win ik meestal wel.

Pakje van 7500 gekocht en er zat geen reet in. :P Beste was Vieira van Manchester City en een Mexicaanse RM van West Ham. :')

Maar goed, of je het nu momentum of wat dan ook noemt, er zit gewoon een wat vervelend verschil in wedstrijdperformance. Moraal is ook al zo dubieus. Ik bedoel, hoe werkt het precies met moraal? Soms spelen mijn spelers gewoon goed en is de moraal toch laag na de wedstrijd. En je hebt chemistry al, dus het is allemaal zo dubbelop en het leidt af van waar het daadwerkelijk om zou moeten gaan: voetbalvernuft. :P

Ik had namelijk net ook weer een potje waarin de tegenstander eigenlijk beter was, dat merkte ik gewoon aan zijn positionering en rust. Maarja, blijkbaar was er iets mis met zijn spelers want ik won gewoon zonder dat ik ooit heb gecontroleerd. 8)7
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:24:39 #7
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_93167677
Wedstrijden winnen en hoge rapportcijfers zorgen voor een hoge morale.:)
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_93167829
Lastig om die wedstrijden te winnen in het 6k toernooi met een net 82 rated team. Merkt toch dat je spelers soms te kort komen.

Vooral toen ik net Beerens gebruikte omdat Joaquin 2 wedstrijden geblesseerd was en ik geen zin had om te wachten met het spelen van een toernooi :p
pi_93167972
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:26 schreef OmniRocket het volgende:
Lastig om die wedstrijden te winnen in het 6k toernooi met een net 82 rated team. Merkt toch dat je spelers soms te kort komen.
Hangt ervanaf. Eigenlijk maakt de totale rating niet uit, het gaat om de individuele kwaliteiten. Een tegenstander met Walcott, Agbonlahor e.d. kan je ook keihard nakken. Of Rooney en Drogba die alles van afstand knallen. Maar zelfs met slechte teams kun je nog wel winnen als je gewoon in gedachten houdt dat je nooit moet gaan lopen klooien. :P Heb bijvoorbeeld wel eens van een bizar goed team gewonnen met m'n slechte Eredivisie-team. (Geen IF's en veel silvers.)

http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/67365211
De Rossi met omhaal voor winnende treffer. 0-1 w/ w/
pi_93172710
Zeg het maar Milito of Zlatan?
pi_93173716
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef zerokil het volgende:
Persoonlijk zou ik Zlatan kiezen. Merk in wedstrijden dat hij zelfs sterke verdedigers makkelijk wegduwt. Krijg regelmatig een enorme zwiep van die gast zonder overtreding.
pi_93173802
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef zerokil het volgende:
Persoonlijk Milito :P
Heeft alles in huis.
pi_93174423
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:20:04 #14
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_93175333
Wat voor bank heb jij man, mijn team is een stuk minder dan de jouwe en ik heb 84 rating

Allemaal bronzes?
pi_93175408
quote:
6s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar team. :P
pi_93176055
quote:
[ afbeelding ]
Ziek :P
pi_93176057
Geweldig EA, speel ik tegen een vriend en op een gegeven moment spelen we weer eens 2 verschillende wedstrijden elk tegen een AI. Hoe kan je dat in hemelsnaam programmeren. Bravo EA!
pi_93176460
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:31 schreef lordteddybeer het volgende:
Geweldig EA, speel ik tegen een vriend en op een gegeven moment spelen we weer eens 2 verschillende wedstrijden elk tegen een AI. Hoe kan je dat in hemelsnaam programmeren. Bravo EA!
pi_93176586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef Fenomeno het volgende:
Wat voor bank heb jij man, mijn team is een stuk minder dan de jouwe en ik heb 84 rating

Allemaal bronzes?
3 gewoon, rest brons.

Bijgeloof, ook al weet ik stiekem wel dat die shit van teams van 83 of hoger niet waar is :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93177662
quote:
[ afbeelding ]
Jezus, goed team. Binnenkort weer een paar potjes doen?
pi_93177864
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:55 schreef emokid het volgende:

[..]

Jezus, goed team. Binnenkort weer een paar potjes doen?
Ja, is goed, kan zo ook wel als je wil. Moet nog ff wat werk doen tot 12u, daarna kan evt wel
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93178816
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ja, is goed, kan zo ook wel als je wil. Moet nog ff wat werk doen tot 12u, daarna kan evt wel
Oke prima, ben zo rond 12 wel online. :)
pi_93184195
Mijn ploeg na het opmaken van het geld dat ik voor Messi heb kunnen vangen:

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iLXjkNQibauQl

Eerste target is nu IF Capdevilla ipv gewoon Capdevilla (linksbacks zijn wel een probleem in Spanje, enige topper is Abidal, maar die vent haat ik dus wil ik niet in mijn ploeg :D ).. maar heb nu maar 8000 coins ofzo, dus moet weer even sparen.
pi_93184466
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 01:15 schreef DutchSL het volgende:
Mijn ploeg na het opmaken van het geld dat ik voor Messi heb kunnen vangen:

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#iLXjkNQibauQl

Eerste target is nu IF Capdevilla ipv gewoon Capdevilla (linksbacks zijn wel een probleem in Spanje, enige topper is Abidal, maar die vent haat ik dus wil ik niet in mijn ploeg :D ).. maar heb nu maar 8000 coins ofzo, dus moet weer even sparen.
IF Bruno ipv Tiago misschien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_93184483
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Haha. ongelooflijk. Wat een potjes. De eerste was gewoon overweldigend maar de tweede helft kwam ik goed terug, helaas niet genoeg. 2-4 verloren.

Tweede pot heb ik van mezelf verloren, teveel 1 op 1 kansen gemist en liet je scoren uit een knullige uitgooi van de keeper.

Derde en vierde heb ik verdiend gewonnen, vind ik althans. :P Heb wel eindelijk mijn team kunnen 'testen' en moet zeggen dat ze fijn spelen. Jouw Lucio is echt een dier maar gelukkig mijn Gervinho ook. :P Mooie wedstrijden in ieder geval en heb eindelijk gewonnen van je, je bent zo'n beetje de beste waarmee ik tegen speel online.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')