Zo is dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef mane het volgende:
Gedeelde smart, is halve smart, Lienekien..
Oh, is jou ook iets overkomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef Claudia_x het volgende:
Als mij zoiets overkomt geef ik nog meer geld uit aan iets om me op te beuren, mane.
Vandaag was dat:
[ afbeelding ]
Hmm, feitelijk heb je dus een heel domme vriend. Ik zou me althans geen honderd dingen voor de geest kunnen halen die ik heb gedaan en die dommer zijn. Zelfs vijf zou me moeite kosten. Nou ja, als je er maar gelukkig mee bent hè?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:34 schreef mane het volgende:
[..]
Ja, en ik ga maar niet teveel treuren om het onnodige geld. Daar helpen snoepjes en chocolade een beetje bij. En mijn vriend die om me op te beuren meteen met honderd verhalen komt van nog dommere dingen die hij ooit gedaan heeft..
Dikke onzin. Vanochtend was zelfs nog op het nieuws dat er nog ca. honderd Nederlanders vastzitten in Libië, waaronder een groep toeristen.quote:Er is veel onduidelijkheid over de precieze situatie van Libië. Er is nauwelijks verslaggeving omdat het land geen buitenlandse toeristen toelaat.
Een beetje wee en misselijk word ik wel van zulke verhaaltjes. Misschien moeten we deze witte schapen onder begeleiding van een vakkundige en lokale gids lekker laten stikken, daar in de Libische woestijn. Of misschien vinden ze zelf de weg naar Egypte, dat schijnt nu weer een prima vakantieland te wezen.quote:Een korte groepsreis naar de woestijn in Libië. Laat je betoveren door de pracht van de woestijn tijdens deze reis door de Akakus, één van de mooiste woestijnlandschappen ter wereld. Vijf dagen reis je met landcruisers langs hoge zandduinen en imposante rotsformaties en kampeert op afgelegen plekken onder de schitterende sterrenhemel. Een bezoek aan de spectaculaire opgravingen van Leptis Magna aan de Middellandse Zee maakt de reis compleet.
Ach, het gebruikelijke leed waar prille ouders mee te kampen hebben. Een warm bad maakt al veel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |