Ach ja. Ik kon em erg goedkoop importeren. dat scheelt. En ik woon in Twente, genoeg leuke binnenweggetjes hier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Wicked-Game het volgende:
Bumpers, uitlaat zijn ook anders. Wat extremer...
Een kenner herkent natuurlijk een M3, maar goed het is naar mijn inziens wel een pracht auto. Beetje jammer dat je in NL niet de ware potenties kan uitproberen van dit soort auto's zonder genaaid te worden door ome agent
Veel autoclubs zijn wel in staat om leuke ritten uit te zetten, waarbij je wel leuke dingen kan doen met zo'n auto.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een kenner herkent natuurlijk een M3, maar goed het is naar mijn inziens wel een pracht auto. Beetje jammer dat je in NL niet de ware potenties kan uitproberen van dit soort auto's zonder genaaid te worden door ome agent
Import scheelt altijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ach ja. Ik kon em erg goedkoop importeren. dat scheelt. En ik woon in Twente, genoeg leuke binnenweggetjes hier.
Die rijden er zelf in...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Wicked-Game het volgende:
Zelfde bouwjaar. Vd auto dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Die rijden er zelf in...
[ afbeelding ]
Vroegerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Techno het volgende:
[..]
Die rijden er zelf in...
[ afbeelding ]
Toen konden ze nog de rappe machines bijhouden. Tegenwoordig niet meer in die volvo's. En die BMW klopt niet.quote:
Ze zouden hier ook van die Evo X's moeten aanschaffen, net als in Engeland.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen konden ze nog de rappe machines bijhouden. Tegenwoordig niet meer in die volvo's. En die BMW klopt niet.
Die V50's van de KLPD mogen niet harder dan 150, dus vluchten is dan een eitjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Toen konden ze nog de rappe machines bijhouden. Tegenwoordig niet meer in die volvo's. En die BMW klopt niet.
Volvo's?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tegenwoordig allemaal aanbestedingstrajecten, en tja de politie moet bezuinigen vanuit de regering zo ook de KLPD. Dus het geld voor dure onderhoudsgevoelige dienstauto's is er niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zouden hier ook van die Evo X's moeten aanschaffen, net als in Engeland.
Dat lijkt me een fabeltje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die V50's van de KLPD mogen niet harder dan 150, dus vluchten is dan een eitje
KLPD rijdt volvo, lokale politie had voorheen eigen keus is nu ook gecentraliseerd en dit gaat nu naar Pon. Dus binnenkort politieland allemaal in VW'squote:
Nee klopte wel, de remmen konden het niet door het ruige remwerk. Remmen zijn overigens nu wel aangepast.quote:
Even verbeterd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Een kenner herkent natuurlijk een M3, maar goed het is naar mijn inziens wel een pracht auto. Beetje jammer dat je in NL niet de ware potenties kan uitproberen van dit soort auto's zonder genaaid te worden door ome agent jezelf te naaien.
Oh, geen idee verder. Ik weet alleen dat ik de politie hier in Tourans zie rijden. En enkel een Zafira.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:18 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
KLPD rijdt volvo, lokale politie had voorheen eigen keus is nu ook gecentraliseerd en dit gaat nu naar Pon. Dus binnenkort politieland allemaal in VW's
Echt waar!!!!!!!!!!!!! De kat van Peu was ook al vervelend!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje mina zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef CherryLips het volgende:
jemig, waarom komt alles in één keer. word ik gebeld en natuurlijk staat er net op dat moment iemand voor de deur.
KLPD rijdt in Volvo's, Audi's en een enkele Golf V GTI, Subaru WRX en nog een paar wat snellere auto's. Lokale politie rijdt in VW's meestal.quote:
Kan kloppen, maar door wildgroei is er besloten dit nu landelijk aan te besteden zodat heel politieland dezelfde type auto's gaat krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, geen idee verder. Ik weet alleen dat ik de politie hier in Tourans zie rijden. En enkel een Zafira.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |