dat maakt niet uit of maak jij ook iedereen belachelijk die in de wajong zit met een pgb??????? jij stemt zeker ook pvv?? linkse flikkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee jij begrijpt niet hoe je eieren moet bakken en dat is toch wel bedroevend
Ik gebruik nog pannen van mijn opa, edoch bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef RickoKun het volgende:
gewoon met een mes dat ei stuk slaan en in de pan kankeren, vervolgens het ei zelf een beetje in de pan 'kapotsteken' met je mes zodat die ONTZETTENDE PAUPER PAN van je met SLECHTE AANBAKLAAG alles bakt ipv alleen de onderkant.
Wat je ook kan doen is een deksel op de pan doen zodat het bovenste gedeelte ook stolt
what is your major malfunction numbnuts?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
dat maakt niet uit of maak jij ook iedereen belachelijk die in de wajong zit met een pgb??????? jij stemt zeker ook pvv?? linkse flikker![]()
slaat gwn helemaal nergens op :S alsof jij wel geld hebt voor fatsoenlijk eien en pannen ofzo!!!
nee maar alsnog niet iedereen is overal goed in ik heb andere kwaliteiten die jij vast weer niet hebt zo werkt dat nou eenmaal iedereen heeft iets waar hij goed in is en bij mij is dat dus niet eien bakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
what is your major malfunction numbnuts?![]()
mja het verbaast me ook niks, je kan tenslotte nog geen ei bakken_!
gast het gaat om een ei bakken ongeveer de meeste simpele handelingen ever, het is niet alsof je open hart chirurgie moet uitvoerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
nee maar alsnog niet iedereen is overal goed in ik heb andere kwaliteiten die jij vast weer niet hebt zo werkt dat nou eenmaal iedereen heeft iets waar hij goed in is en bij mij is dat dus niet eien bakken [ afbeelding ]
maakt niet uit ik kan dat gwn eenmaal niet ik bedoel wat kan jij niet goed???? zal ik dat eens de hele tijd afzeiken is niet goec voor je zelfvertrouwen hoor ik sta met trillende benen een ei te bakken en maak ik een topik kom jij het heelemaal verpestenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast het gaat om een ei bakken ongeveer de meeste simpele handelingen ever, het is niet alsof je open hart chirurgie moet uitvoeren_!
Ik vind dat ui op een ei niet echt heulemaal een succesje vaak! Voor de rest doe ik bijna hetzelfde al doe ik het met 1 eitje en gooi ik er ook nog een plakje kaas overhenne (en zonder slasaus)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:56 schreef Haque het volgende:
Zou ik dan maar vertellen hoe het echt moet ts?
Broodje ei voor 1 persoon.
Nodig:
Kleine pan.
2 of 3 eieren, afhankelijk van je honger.
Halve ui
een tomaat
een klein bakje
twee plakjes ham
twee lekkere versie boterhammen of witte bolletjes
boter
slasaus
zout
olie
zet de pan op het vuur, doe er wat olie in zodat dat een beetje de pan bedekt. Zet het gas op half vuur. Pleur de eieren, ui en tomaat in stukjes door elkaar in je bakje. Gooi het dan in de pan. Doe er iets zout overheen.
Dan pak je een bordje let je twee boterhammen op. Boter erop, ham erop. Dan ei omdraaien als die klaar is ei erop, slasaus erop (niet zoveel) en smullan moar
Ik waardeer je inbreng, ook zeer terecht. Alleen die engelse zinnetjes en woorden geven mij koude rillingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast het gaat om een ei bakken ongeveer de meeste simpele handelingen ever, het is niet alsof je open hart chirurgie moet uitvoeren_!
waarom heet je dan zelf ook niet 2noten of te gek heh meneertje de taalpuristquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik waardeer je inbreng, ook zeer terecht. Alleen die engelse zinnetjes en woorden geven mij koude rillingen.
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom heet je dan zelf ook niet 2noten of te gek heh meneertje de taalpurist
Dat dus, ik gooi zo'n uitgelopen ei direct wegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een vers ei blijft compact in de pan. Een oud ei loopt uit.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef linpunt het volgende:
Soms lukt t me niet om een omletje mooi om te keren en dan maak ik er maar scrumbled ei van..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Enige juiste antwoord.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:28 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Een vers ei blijft compact in de pan. Een oud ei loopt uit.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Terug de keuken in en oefenen jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik blame de pan, moet even weer een goeie kopen waarvan m'n broertje de anti-aanbaklaag niet heeft gesloopt met zijn roestvrijstalen spongebob-replica spatel..
Of uitsmeren met een spatel, of een deksel er op, of een van de andere adviezen die hier al lang zijn gegevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef Igen het volgende:
[..]
Enige juiste antwoord.
Dus TS, als je niet van dat eiersnot wil, gewoon wachten tot de eieren een paar weken over datum zijn en dan pas bakken
Kom op zeg, uitsmeren is voor als je in groep 3 zit en nog niet geleerd hebt dat je niet met eten moet spelen. En met een deksel op de pan los je TS' "probleem" niet op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Of uitsmeren met een spatel, of een deksel er op, of een van de andere adviezen die hier al lang zijn gegeven
Er ligt snot op je ei, je pakt een spatel en schuift het naar de bodem van je pan, nu is het geen snot meer maar eiwit dat wél gebakken wordt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Kom op zeg, uitsmeren is voor als je in groep 3 zit en nog niet geleerd hebt dat je niet met eten moet spelen. En met een deksel op de pan los je TS' probleem niet op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |