Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:53 schreef gertjetop het volgende:
Ik probeer bij een online winkel geld over te maken, maar dat lukt niet echt. Er staat bij dat je ook met een maestro card kan betalen en die heb ik. Deze gegevens moeten ingevuld worden :
Card number : Is dat gewoon je nummer zoals het op de maestro card staat?
Achterop je kaartquote:Securitycode : Geen idee waar ik dit kan vinden op mijn kaart?
Kut ik dacht creditcard.quote:
Kan dus niet.quote:Kan ik met mijn pinpas met Maestro® logo op internet betalen?
In veel Europese landen is het mogelijk om via Maestro® een internetbetaling te doen. Dit is veilig en werkt eenvoudig. Om een Maestro® betaling te doen op internet heb je een 12-cijferig nummer nodig. Momenteel verstrekken de Nederlandse banken dit nummer nog niet aan hun klanten. Daardoor is het voor Nederlandse pinpashouders nog niet mogelijk om een internetbetaling via Maestro te doen.
Maestro kent die codes wel alleen in Nederland doen ze daar niet aan. Op mijn buitenlandse Maestro pas (niet creditcard) staan deze nummers wel gewoon.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:57 schreef GodsSon het volgende:
Maestro is een betaalkaart, die kennen geen security code en beveiliging (want het is geen credit card).
Ik gok dat je toch in de war bent met een Mastercard
Je hebt helemaal gelijk! Er staat idd Mastercard ipv Maestro card. Lezen blijft lastig, al lijken die tekentjes wel verdacht veel op elkaar. Anywho, bedankt voor de hulp en snelle reacties!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:57 schreef GodsSon het volgende:
Maestro is een betaalkaart, die kennen geen security code en beveiliging (want het is geen credit card).
Ik gok dat je toch in de war bent met een Mastercard
Edit: Zie mijn voorganger, dat is duidelijker
Kleurenblindquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef Sander het volgende:
Wtf, hoe haal je Maestro en Mastercard door elkaar?:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |