Jou wel dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, ze heeft jou tenminste niet keihard afgewezen.
Nee, mij, omdat ik een vriendin heb wil ze niet met me naar bed. Heb er nu wel vrede mee hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Jou wel dan?
of was iemand anders de pineut?
Ah, je gaat weer met Samzz datenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:54 schreef rival het volgende:
en even ontopic voor de verandering, ik heb weer een date in de planning met meisje van vrijdag
Daaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mij, omdat ik een vriendin heb wil ze niet met me naar bed. Heb er nu wel vrede mee hoor
Uit pincipe wijst die jou dan gewoon afquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
DaaromEn als ik ooit zo lang droog sta dat ik mijn principes aan de kant zet, ga ik toch fijn achter jou aan
Jamaar, van je eigen vriendin mag het.. ik snap het probleem nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, mij, omdat ik een vriendin heb wil ze niet met me naar bed. Heb er nu wel vrede mee hoor
Awh, das liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
DaaromEn als ik ooit zo lang droog sta dat ik mijn principes aan de kant zet, ga ik toch fijn achter jou aan
Goeie garpquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit pincipe wijst die jou dan gewoon af
Dat zou kunnen natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uit pincipe wijst die jou dan gewoon af
Dat was toch van dat je missb haar steak jatte?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
euhm nee, met het meisje waar ik afgelopen vrijdag date mee had
Que?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch van dat je missb haar steak jatte?
Dat was peu.. en hell no dat die zijn vork in mijn steak mag zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was toch van dat je missb haar steak jatte?
Associatie MIquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was peu.. en hell no dat die zijn vork in mijn steak mag zetten
Hey, dit is Singles, hier praten we niet over daten enzo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:54 schreef rival het volgende:
en even ontopic voor de verandering, ik heb weer een date in de planning met meisje van vrijdag
250m2 "een paar tegeltjes"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ff 250m² strak laten maken, hekje plaatsen en een paar tegeltjes leggen, fucking 16.000 euro
Want dan plaats jij je vork ergens anders in zeker?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was peu.. en hell no dat die zijn vork in mijn steak mag zetten
Oh, dus dat heb ik vrijdag gedaan. Ik was het al kwijtquote:
T is nog geen 50m² aan tegeltjesquote:
Ik ben tegendraads voor de veranderingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dit is Singles, hier praten we niet over daten enzo!
Deja vu?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef PeuRac het volgende:
Tering, ff 250m² strak laten maken, hekje plaatsen en een paar tegeltjes leggen, fucking 16.000 euro
Vervloekte rhohypnol ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dus dat heb ik vrijdag gedaan. Ik was het al kwijt
Gadverdamme! Ik zap nog eens langs komen. Het gaat gewoon over daten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Hey, dit is Singles, hier praten we niet over daten enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |