Ja en? Daar heb ik geen last van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan ben jij zelf ondertussen ook al tegen de 50 en dus zwaar bejaard
Pa, WTF! Wat doe jequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gebeurde een oud klasgenoot van me
Of course?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Wicked-Game het volgende:
Van je eigen gekochte M3 Coupe offcourse
Echt? Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:00 schreef Kreator het volgende:
Had ik al verteld dat ik een M3 Coupé heb gekocht?
Weet ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet em ook niet op je leven afstellen.
Plaatjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
Maar goed, het is deze, maar dan met soewarte bekleding:
[ afbeelding ]
Mooi ding, met dezelfde Financial Lease ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Okay wat voor werk doe jij en wat doe ik nou weer verkeerd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:04 schreef Kreator het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik wilde net zeggen... Gisteren of de dag ervoor kwam wel aan bod dat mensen een M3 kopen als compensatie. Of zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
Plaatje
Volgens Peu heb je wat te compenseren
Maar dat kan niet, want hij is Roccoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Plaatje
Volgens Peu heb je wat te compenseren
Eigenlijk zou je een 335i moeten pakken en chippen. Niet dat extreme uiterlijk maar wel de power van de M3quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen... Gisteren of de dag ervoor kwam wel aan bod dat mensen een M3 kopen als compensatie. Of zo.
Peu is een roddelnicht die me niets het gezicht durft te vragen. Daar trek ik me nooit zoveel van aan.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
Mooi ding, met dezelfde Financial Lease ook?
Dat wisten ze ook beide van elkaar dat genaaid werden door dezelfde kerel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
Een excollega deed het wel met zijn vriendin en zijn schoonmoeder.
Whut?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:06 schreef Ripley het volgende:
Een excollega deed het wel met zijn vriendin en zijn schoonmoeder.
Volgens mij was het zondag, toen ik zei dat ik de M3 zo tof vond. Top Gear had het eroverquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik wilde net zeggen... Gisteren of de dag ervoor kwam wel aan bod dat mensen een M3 kopen als compensatie. Of zo.
Nee, van 't padquote:
Owh, dat verklaart een boelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij was het zondag, toen ik zei dat ik de M3 zo tof vond. Top Gear had het erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |