Ik ben niet geheel een expert. De motor klinkt niet superjofel. Klachten waarvoor hij laatste maanden bij de garage voor is geweest:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:40 schreef dogtagz het volgende:
Je zegt een nieuwe auto te willen kopen waar je hopelijk minder onderhoud aan moet plegen.
Wat is er zoal aan gedaan en kapot gegaan/vervangen?
pics?
okee:)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik ben niet geheel een expert. De motor klinkt niet superjofel. Klachten waarvoor hij laatste maanden bij de garage voor is geweest:
- Te laag stationair draaien, mechanisch verholpen (Al draait ie stationair nog aan de langzame kant
- bij het uitrollen hele hoge stationair toerental (Hiervoor is een sensor losgelegd als workaround)
Paar typisch heden:
- Bij het nemen van opritten maakt ie achteruit een tikkend geluid, alsof het van de vering komt
- Sloten werken niet heel goed meer
Ik denk dat iemand die geintresseerd is gewoon moet komen kijken. Ik raad eigenlijk aan als iemand niet veel verstand van auto's heeft, ook niet te komen kijken
Ik heb een van m'n vorige auto's aan een lokale turk voor 50 euro verkocht, waar ik achteraf spijt van had. Het metaal alleen al wel wat meer waard.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:50 schreef dogtagz het volgende:
[..]
okee:)
Ik denk ook dat het echt veel geld ga kosten, al dat onderhoud. Dus sorry ik ben niet geinteresseerd(hoewel die 250 eu wel interessant er uit ziet)
zonder die stuurvloeistof leiding welgewoon mee te rijden? of is dat makkelijk te maken? (ala rubberen slang)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:53 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik heb een van m'n vorige auto's aan een lokale turk voor 50 euro verkocht, waar ik achteraf spijt van had. Het metaal alleen al wel wat meer waard.
Geen idee, geen idee, staat genoteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:01 schreef T42 het volgende:
[..]
zonder die stuurvloeistof leiding welgewoon mee te rijden? of is dat makkelijk te maken? (ala rubberen slang)
75 geboden
als hij in de smaak valt wil ik dat ook geven en kom hem dan halen (sloop moet je hem brengen)quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:48 schreef Keiichi het volgende:
Foto's houden jullie nog tegoed, gisteren geheel geen tijd meer gehad om met daglicht foto's te maken.
De sloop heeft 100 euro geboden.
dan doet de verzekering dat afhandelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef Keiichi het volgende:
Per mail een bod van 125 euro gehad.
De sloop zou 'm komen halen. Het zou wat zijn als je auto in de puinpoeier ligt en dat dan verwacht wordt dat je 'm even komt brengen
Volgens mij is dat sowieso toch? De sloop gaat er misschien van uit dat die auto niet meer APK gekeurd is. Waardoor hij überhaupt de weg niet op mag.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:41 schreef Keiichi het volgende:
Per mail een bod van 125 euro gehad.
De sloop zou 'm komen halen. Het zou wat zijn als je auto in de puinpoeier ligt en dat dan verwacht wordt dat je 'm even komt brengen
normaal brengt een bergings bedrijf hem na een ongeluk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:45 schreef dogtagz het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sowieso toch? De sloop gaat er misschien van uit dat die auto niet meer APK gekeurd is. Waardoor hij überhaupt de weg niet op mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |