abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93144772
Hoi allen. ff een kloon aangemaakt, aangezien mijn vriend ook wel eens op fok zit.

Ik heb al 4 jaar een relatie, wonen inmiddels samen.
Nu ga ik de laatste tijd wat vaker stappen met mijn vriendin (heeft ook vriend).

En eigenlijk vinden we dat echt super leuk, we krijgen ook vaak aandacht van jongens, altijd leuk natuurlijk. Maar nu zit ik eigenlijk met mijn vriend.

Ik vind het leuk om beetje de praten, beetje flirten met de jongens, niet alleen tijdens het stappen.
Maar ik heb het idee dat ik het te leuk gaat vinden. Ik wil mijn vriend niet kwetsen met dat ik bijvoorbeeld het met andere jongens ook erg leuk heb, en soms eens smst.

In hoeverre kan ik zoiets doen? Ik heb het al een beetje besproken met mijn vriend, en tsja, die vind het best dat ik zo nu en dan eens gezellig praatje maak met jongens, maar verder vind hij het niet echt leuk dat ik ook met ze dans, en wat langer mee praat enzo..

wie kan mij een beetje op weg sturen? Wat is normaal in een relatie?

thx anyway
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:01:55 #2
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_93144838
ik ken een koppeltje en dit lijkt er heel aardig op, en toevallig zijn ze ook een jaar over 4 samen..
pi_93144873
Je gaat al virtueel en psychologisch vreemd, dus je kan maar beter kappen met je relatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 12:02:53 ]
pi_93144935
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef -nietdoen- het volgende:
Hoi allen. ff een kloon aangemaakt, aangezien mijn vriend ook wel eens op fok zit.

Ik heb al 4 jaar een relatie, wonen inmiddels samen.
Nu ga ik de laatste tijd wat vaker stappen met mijn vriendin (heeft ook vriend).

En eigenlijk vinden we dat echt super leuk, we krijgen ook vaak aandacht van jongens, altijd leuk natuurlijk. Maar nu zit ik eigenlijk met mijn vriend.

Ik vind het leuk om beetje de praten, beetje flirten met de jongens, niet alleen tijdens het stappen.
Maar ik heb het idee dat ik het te leuk gaat vinden. Ik wil mijn vriend niet kwetsen met dat ik bijvoorbeeld het met andere jongens ook erg leuk heb, en soms eens smst.

In hoeverre kan ik zoiets doen? Ik heb het al een beetje besproken met mijn vriend, en tsja, die vind het best dat ik zo nu en dan eens gezellig praatje maak met jongens, maar verder vind hij het niet echt leuk dat ik ook met ze dans, en wat langer mee praat enzo..

wie kan mij een beetje op weg sturen? Wat is normaal in een relatie?

thx anyway
Blijf eerlijk tegen je vriend, en bekijk waar jij het meeste waarde uit haalt.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_93144941
Heb je wel eens de neiging om te zoenen met één van die jongens? Een beetje praten en dansen is niks mis mee, zolang het maar niet te intiem is.
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_93144973
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef RianaLuna het volgende:
Heb je wel eens de neiging om te zoenen met één van die jongens? Een beetje praten en dansen is niks mis mee, zolang het maar niet te intiem is.
Draai het eens om, stel dat je vriend hetzelfde doet, is er dan nog steeds niks mis mee?
pi_93145025
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef Scorpie het volgende:
Je gaat al virtueel en psychologisch vreemd, dus je kan maar beter kappen met je relatie.
en waarom ga ik dan virtueel en psychologisch vreemd? Want ik heb het gewoon gezellig met ze, als het vrouwen waren was er niks aan de hand.

en ik vertel altijd dat ik een vriend heb en samen woon etc. Ik laat altijd duidelijk weten dat ik echt geen interesse in ze heb als flirt/vriend ofzo. Maar gewoon gezellig kletsen meer niet.
pi_93145079
SMS-en is natuurlijk al een brug te ver. (In 90% van de gevallen)
pi_93145085
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef -nietdoen- het volgende:

[..]

en waarom ga ik dan virtueel en psychologisch vreemd? Want ik heb het gewoon gezellig met ze, als het vrouwen waren was er niks aan de hand.

en ik vertel altijd dat ik een vriend heb en samen woon etc. Ik laat altijd duidelijk weten dat ik echt geen interesse in ze heb als flirt/vriend ofzo. Maar gewoon gezellig kletsen meer niet.
Het feit dat je er een topic over opent, betekent al dat je zelf vindt dat je te ver gaat. Als je zelf zou vinden dat je niet te ver zou gaan, zou je dat tegen je vriend hebben gezegd. Dan was je er ook niet onzeker over geweest. Kappen en houd het bij je eigen vriend.
pi_93145098
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef RianaLuna het volgende:
dat is het hem ook, ik heb helemaal geen interesse of neiging tot zoenen, of intiem ofzo.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Draai het eens om, stel dat je vriend hetzelfde doet, is er dan nog steeds niks mis mee?
nou dat is een lastige, want ik vind het zelf als hij gewoon zit te kletsen etc, vind ik best, want ik weet dat ik er zelf niks mee doe... (met jongens) en ik neem aan dat hij dat dan ook niet doet... haha lastig uit te leggen
pi_93145116
quote:

[..]

Doe je het dan ook met vrouwen?
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:10:03 #12
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_93145129
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Cracka-ass het volgende:
SMS-en is natuurlijk al een brug te ver. (In 90% van de gevallen)
Dit inderdaad. Het bewust een telefoonnummer opslaan en smsen. In hoeverre weet je vriend hier van?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_93145131
quote:

[..]

Je hebt contact met andere mannen zonder dat je eigen man het weet. SMS, facebook, internet. Dat is virtueel vreemdgaan.

quote:
Ja hoor, en jij gelooft dat de man in kwestie daar zich iets vanaan trekt? Je zou niet eens de intentie moeten hebben met andere mannen aan te pappen. Nee meid, je zit flink fout en ik zou eens goed nadenken wat je mist in je relatie dat je het buiten de deur aan het zoeken bent.
pi_93145152
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je hebt contact met andere mannen zonder dat je eigen man het weet. SMS, facebook, internet. Dat is virtueel vreemdgaan.

[..]

Ja hoor, en jij gelooft dat de man in kwestie daar zich iets vanaan trekt? Je zou niet eens de intentie moeten hebben met andere mannen aan te pappen. Nee meid, je zit flink fout en ik zou eens goed nadenken wat je mist in je relatie dat je het buiten de deur aan het zoeken bent.
QFT (vooral de laatste zin).
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:10:54 #15
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_93145166
ts uit welke provincie kom je=
pi_93145174
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef -nietdoen- het volgende:
nou dat is een lastige, want ik vind het zelf als hij gewoon zit te kletsen etc, vind ik best, want ik weet dat ik er zelf niks mee doe... (met jongens) en ik neem aan dat hij dat dan ook niet doet... haha lastig uit te leggen
En als hij facebookt, smst met andere meiden?
pi_93145364
Kap er maar gewoon mee :N
Met je relatie, that is.
pi_93145412
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:08 schreef Sam-x het volgende:
Het feit dat je er een topic over opent, betekent al dat je zelf vindt dat je te ver gaat. Als je zelf zou vinden dat je niet te ver zou gaan, zou je dat tegen je vriend hebben gezegd. Dan was je er ook niet onzeker over geweest. Kappen en houd het bij je eigen vriend.
Dit hierboven..

Of t normaal is ligt totaal aan de relatie.
Maar dat je een topic opent en menignen vraagt zegt genoeg..
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:19:30 #19
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_93145497
En wegens teveel negatieve reacties blijft TS meteen weg?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_93145514
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef davako het volgende:
En wegens teveel negatieve reacties blijft TS meteen weg?
Zo gaat het altijd.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 12:20:09 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93145520
Dus een topic openen om te vragen of het normaal is, en als anderen zeggen dat het niet normaal is je vervolgens gaan verdedigen?

Waarom open je het topic dan? Ik heb het antwoord wel. Omdat je ergens het gevoel hebt dat het niet klopt, en dat je wil dat mensen hier zeggen van 'nee hoor, is helemaal normaal'. Die reactie krijg je vervolgens niet en dat is dan niet goed?

Soms smst er een. Natuurlijk. Want die heeft wel zin in je. Je vind die aandacht wel prima. Heerlijk zelfs. Zo heerlijk dat je het niet meer vindt kloppen, daarom dit topic. Maar hoe dan ook, die spanning die het bij je oproept ontbreekt dus in je huidige relatie.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 22 februari 2011 @ 12:22:42 #22
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_93145607
quote:

[..]

Je laat de jongens met wie je flirt altijd weten dat je geen interesse in ze hebt als flirt?? :?
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator dinsdag 22 februari 2011 @ 12:24:46 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_93145669
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Je laat de jongens met wie je flirt altijd weten dat je geen interesse in ze hebt als flirt?? :?
Dit idd. En daarbij. Het gaat niet om wat je zegt. Het gaat om wat je doet. Zo'n jongen denkt dan van 'ja, je zegt wel dat je een vriend hebt, maar ondertussen sta je hier wel, dus ik maak kans en ga ervoor'. En TS weet dat ook heus wel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_93145804
nee ben niet weg hoor ;)

ik zit dus eigenlijk hartstikke fout... haha.
ik zal zo verder reageren, als ik wat meer tijd heb :)
pi_93145825
Hahaha wat een bange muizen zitten hier op Fok! als zij lekker met jongens wilt praten wat maakt het dan uit. Zodra je een relatie krijgt is je vriend/vriendin niet meteen je eigendom hoor. Pas als je het bewust verborgen gaat houden en stiekem af gaat spreken (of dat nou buiten of online is) dan heb je een probleem naar mijn mening. De rest is gewoon gezellig en sociaal.
;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')