abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93142552
En daar zijn we weer!
Spoilers!
pi_93142784
Ben er ook weer bij :). Strax nieuwe epi kijken!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 13:18:02 #4
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_93147807
Verheug me nu al op vanavond, dan kan ik ook kijken!! Hoop veeeeel Blair en Dan te zien want dat is eigenlijk het leukste de laatste tijd... En natuurlijk even wegdromen bij de beelden van NY ;)
pi_93148033
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Starlie het volgende:
Verheug me nu al op vanavond, dan kan ik ook kijken!! Hoop veeeeel Blair en Dan te zien want dat is eigenlijk het leukste de laatste tijd... En natuurlijk even wegdromen bij de beelden van NY ;)
Gaat goed komen ;).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_93149497
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:19:51 #7
125420 Starlie
pi_93150126
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:03 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_93151248
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:19 schreef Starlie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 22 februari 2011 @ 14:58:16 #9
125420 Starlie
pi_93151813
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_93162427
Begint weer wat beter te worden ziet het er naar uit! Vond alle verhaallijnen deze aflevering erg leuk en vermakelijk ; zelfs de Chuck business-plan verhaallijn wie ik normaliter wat saai vind. Benieuwd hoe het verder gaat lopen met Vanessa, en Damien + die donkere man ( naam even kwijt ( torp ofzo? ).

En het beste van de aflevering : Blair + Dan _O_
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:14:03 #11
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93170698
Dan + Blair zijn echt subliem _O_

Die blik van Dan als hij Blair na praat tijdens zijn verplichte "as a friend and a peer..." _O-
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:58:30 #12
125420 Starlie
pi_93173811
Ahhhhh Blair en Dan!!!! Super lief!!! Had eigenlijk deze aflevering volgende week pas moeten kijken zodat ik gelijk de nieuwe kon kijken om te zien of ze gaan zoenen :)

Ben benieuwd hoe dat met die zaken deal verder gaat, spannend!
Serena gaat natuurlijk nooit geloven wat Vanessa zegt, wordt natuurlijk weer 1 groot drama rondom Serena... ben duidelijk een beetje Serena moe!

[ Bericht 62% gewijzigd door Starlie op 22-02-2011 22:14:10 ]
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:19:22 #13
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_93179052
Tvp. Ik probeer niets te lezen van wat hierboven staat, want moet hem nog kijken. Maar vrees dat ik al teveel heb gezien... Wilde er geen haast mee maken, maar nu toch wel!
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  dinsdag 22 februari 2011 @ 23:29:59 #14
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_93179643
De wekelijkse recap

quote:
It's hard to tell whether Rufus is psyched to have a line in the soap opera Lily and Chuck have conceived for Charles Thorpe, or if he's just psyched to be given a line on Gossip Girl. Either way, he says it "You think I'm a fool! I know what went on with you two, and I can see it's still going!" with great pride and enthusiasm. These pretzels are making me thirsty! Plus 5.
_O_ _O_

Redelijke episode maar nog steeds teveel Serena.

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Starlie het volgende:
En natuurlijk even wegdromen bij de beelden van NY ;)
Ze waren vorige week aan het filmen net buiten het hotel waar mijn vrouw overnachtte. Er hingen ook allemaal borden op van Gossip Girl filming. :D.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:12:35 #15
125420 Starlie
pi_93188088
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:29 schreef PirE het volgende:

[..]

Ze waren vorige week aan het filmen net buiten het hotel waar mijn vrouw overnachtte. Er hingen ook allemaal borden op van Gossip Girl filming. :D.
Hoe leuk is dat!!! Heeft ze ook nog opnames gezien? Wij gaan als het goed is eind mei weer naar NY, hoop dat ze dan ook nog aan het filmen zijn. Als het goed is kun je wel opzoeken op internet waar en wanneer ze filmen dus dat ga ik tegen die tijd maar even doen.
pi_93188981
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:12 schreef Starlie het volgende:

[..]

Hoe leuk is dat!!! Heeft ze ook nog opnames gezien? Wij gaan als het goed is eind mei weer naar NY, hoop dat ze dan ook nog aan het filmen zijn. Als het goed is kun je wel opzoeken op internet waar en wanneer ze filmen dus dat ga ik tegen die tijd maar even doen.
In Mei zijn ze wel klaar denk ik :) Meestal word in Mei de seizoens-finale uitgezonden dus dan zijn die episodes al een maand van te voren gefilmd. Denk dat midden April de laatste film-dag zou zijn :)

Zou t ook wel tof vinden om ergens een set van een serie te zien waar ze aan het filmen zijn :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:02:04 #17
125420 Starlie
pi_93189094
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

In Mei zijn ze wel klaar denk ik :) Meestal word in Mei de seizoens-finale uitgezonden dus dan zijn die episodes al een maand van te voren gefilmd. Denk dat midden April de laatste film-dag zou zijn :)

Zou t ook wel tof vinden om ergens een set van een serie te zien waar ze aan het filmen zijn :P
Shit! Dan gaan we maar in april ;) Lijkt mij namelijk ook erg gaaf om zoiets te zien, als je het uberhaubt al kan zien, weet natuurlijk niet in hoevere ze het afzetten oid.
pi_93190168
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:02 schreef Starlie het volgende:

[..]

Shit! Dan gaan we maar in april ;) Lijkt mij namelijk ook erg gaaf om zoiets te zien, als je het uberhaubt al kan zien, weet natuurlijk niet in hoevere ze het afzetten oid.
Heel creepy uit een raam hangen van een leegstaand krot met een super de luxe verrekijker die ook foto's kan maken O+ En dan natuurlijk lekker spoilen op t internet :D
Gossip Girl is wel een van de shows waarbij ik het laagste verlangen heb om de set te zien of om acteurs te ontmoeten ( naast Connor Paolo en Leighton Meester _O_ ) maar toch zou t niet verkeerd zijn :) Grey's Anatomy set lijkt mij heel tof of One Tree Hill ( maar die kijk ik dan ook al 7/8 jaar.
  woensdag 23 februari 2011 @ 10:47:29 #19
125420 Starlie
pi_93190322
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:42 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Heel creepy uit een raam hangen van een leegstaand krot met een super de luxe verrekijker die ook foto's kan maken O+ En dan natuurlijk lekker spoilen op t internet :D
Gossip Girl is wel een van de shows waarbij ik het laagste verlangen heb om de set te zien of om acteurs te ontmoeten ( naast Connor Paolo en Leighton Meester _O_ ) maar toch zou t niet verkeerd zijn :) Grey's Anatomy set lijkt mij heel tof of One Tree Hill ( maar die kijk ik dan ook al 7/8 jaar.
Ja ik zou als ik moest kiezen dan ook eerder voor Grey's gaan! Ik kijk Gossip Girl ook grotendeels voor de stukjes van NY, ben echt dol op NY, maar dat was wel duidelijk geloof ik ;)
Ben altijd wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien, maar dat zullen we wel nooit te weten komen!
pi_93192271
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:47 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja ik zou als ik moest kiezen dan ook eerder voor Grey's gaan! Ik kijk Gossip Girl ook grotendeels voor de stukjes van NY, ben echt dol op NY, maar dat was wel duidelijk geloof ik ;)
Ben altijd wel benieuwd hoe ze er in het echt uitzien, maar dat zullen we wel nooit te weten komen!
New York wil ik ook nog wel een keer heen, trekt me wel :)
Zou sommige acteurs wel graag ontmoeten, ook al is het maar een simpele handtekening of een foto, want verder heb je waarschijnlijk niks gemeen met elkaar en ben je voor hen gewoon ' nog een fan '. Ik zou er ( bijna ) letterlijk een moord voor plegen om een paar acteurs uit GA te ontmoeten ; Ellen Pompeo, Sandrah Oh, Eric Dane, Sarah Drew..ach, de gehele cast :P
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:39:03 #21
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_93215588
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:12 schreef Starlie het volgende:

[..]

Hoe leuk is dat!!! Heeft ze ook nog opnames gezien?
Dat niet ze had al wat anders op het programma staan en geen zin om te wachten / eerder terug te komen om maybe wat te zien.

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Zou sommige acteurs wel graag ontmoeten, ook al is het maar een simpele handtekening of een foto, want verder heb je waarschijnlijk niks gemeen met elkaar en ben je voor hen gewoon ' nog een fan '. Ik zou er ( bijna ) letterlijk een moord voor plegen om een paar acteurs uit GA te ontmoeten ; Ellen Pompeo, Sandrah Oh, Eric Dane, Sarah Drew..ach, de gehele cast :P
Ach ik heb de lift gedeeld met Anne Hathaway. Ik herkende haar zelf niet (reisgenoot wel maar die vertelde het pas achteraf). Hele aardige vrouw aangezien ze ons waarschuwde dat het glad was in de lift :D
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_93217001
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:39 schreef PirE het volgende:

[..]

Dat niet ze had al wat anders op het programma staan en geen zin om te wachten / eerder terug te komen om maybe wat te zien.

[..]

Ach ik heb de lift gedeeld met Anne Hathaway. Ik herkende haar zelf niet (reisgenoot wel maar die vertelde het pas achteraf). Hele aardige vrouw aangezien ze ons waarschuwde dat het glad was in de lift :D
Anne Hathaway?

*Alwayshappy is stinkend jaloers* :P
pi_93347384
Ben ik de enige die juist hoopt dat Blair en Dan gewoon vrienden blijven?
  zaterdag 26 februari 2011 @ 14:22:28 #24
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93347442
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ben ik de enige die juist hoopt dat Blair en Dan gewoon vrienden blijven?
Nee in principe hoop ik dat ook maar de chemistry die ze nu hebben is gewoon awesome.

En dat werkt alleen als er een eventuele relatie in de lucht hangt / geteased wordt :)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_93347494
A Very, Very Spoiler-y Photo From the Gossip Girl Set

[ Bericht 2% gewijzigd door Tegan op 26-02-2011 14:35:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')