En het past? Wat een rare verhoudingen heb jij dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna al m'n kleren zijn van de H&M
Bij mij alleen mn kleding voor zomer vakanties oid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een raar lijfquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En het past? Wat een rare verhoudingen heb jij dan?
Ik dus ook nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Herkenbaar, alleen shop ik dan weer niet bij de H&M.
Die andere dagen blijven ze op het nachtkastje liggen of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Een feit waarmee ik bijna dagelijks geconfronteerd word
Korte beentjes dan, want meestal is de verhouding wel hetzelfdequote:
Ik let niet op waar jouw tieten tegen aan lopen. Hang er een bordje op, zoals achterop sommige vrachtwagens: "Pas op! Zwenkt uit!"quote:
Ik slaag er ook vaak wel, alleen moet ik altijd alles goed passen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
scherp!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Die andere dagen blijven ze op het nachtkastje liggen of zo?
Ik heb er een paar basisstukken van en twee jurkjes (uitzonderingen die wel pastenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik shop niet iedere dagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Die andere dagen blijven ze op het nachtkastje liggen of zo?
Zie, nu doe je het weerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik let niet op waar jouw tieten tegen aan lopen. Hang er een bordje op, zoals achterop sommige vrachtwagens: "Pas op! Zwenkt uit!"
Ik heb nu ook gewoon een spijkerbroek en een trui van de H&M aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een paar basisstukken van en twee jurkjes (uitzonderingen die wel pasten). Maar blousejes, jurken en truien en zo hoef ik daar echt niet te kopen.
Oh ja, ik heb ook een H&M jasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu ook gewoon een spijkerbroek en een trui van de H&M aanen m'n twee winterjassen zijn ook van de H&M.
Alleen bh's enzo moet ik daar niet proberen.
En veel van die strakke basic shirtjes zitten bij mij grandioos te strak.
Die bh's zitten gewoon voor geen meter. Nou ben ik geen bh-expert maar als het niet zit, zit het nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb ook een H&M jasBH's koop ik er ook niet, gaan maar tot D. Hoewel ze wel vaak leuke dingen hebben. Al twijfel ik dan ook weer heel hard over de kwaliteit.
Ik heb ze nooit gepast. Maar ik geloof je op je woordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bh's zitten gewoon voor geen meter. Nou ben ik geen bh-expert maar als het niet zit, zit het niet
Dat is gewoon mijn humorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie, nu doe je het weer
Nee, ze zwenken niet uit
Tsja, dat heb ik met al die goedkope rommel qua lingerie. Hunkemollerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die bh's zitten gewoon voor geen meter. Nou ben ik geen bh-expert maar als het niet zit, zit het niet
Wil je er dan speciaal voor mij een PI of zo bij zetten?quote:
Waarom heb je geen 12/24v oplader? Dingen kosten niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Batterij op z'n eind en lunch op, nog even rondbanjeren en weer nar de zaak
Oh, dat zit mij juist perfectquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dat heb ik met al die goedkope rommel qua lingerie. Hunkemoller
Ik doe niet aan PI'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je er dan speciaal voor mij een PI of zo bij zetten?![]()
Owh ja, en ze hebben er wat mij betreft zelden mooie spullenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef MissMSX het volgende:
Dat durf ik wel te beweren ja
Gemiddeld genomen dan he
Ik vind dat ze er toch regelmatig leuke dingen hebben hangenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, en ze hebben er wat mij betreft zelden mooie spullen
Dat duurde langquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ey skatje, je ga me nie dissuh ey
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ze er toch regelmatig leuke dingen hebben hangenIk ben nog steeds helemaal gelukkig met m'n laatste aankoop.
*grote boog*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oj, ik wil wel heel graag naar the Black Swanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, wie wil er nog met mij naar Black Swan?
Zag hier laatst in de lift bij de metro een briefje dat god of allah wel met je afrekent als je bont(kraagjes) draagt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lame van dr zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oj, ik wil wel heel graag naar the Black SwanMaar ik heb dus al met vriendinnetje afgesproken te gaan. Alleen laat zij het steeds afweten
Belangrijker dan fok?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, had een telefoontje tussendoor.
Oh ja die wil ik zien. Maar ga ik niemand vermoorden in de bioscoop... Ik en bioscoop gaan slecht samenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:09 schreef PeuRac het volgende:
Oeh, wie wil er nog met mij naar Black Swan?
Ik was vorige week naar de Pathé in Delft op vrijdagavond en iedereen was doodstil, geweldigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die wil ik zien. Maar ga ik niemand vermoorden in de bioscoop... Ik en bioscoop gaan slecht samen
ohja, ik snap em, jij kan er niet tegen als iemand wat zegt tijdens een film? Dan moeten wij em niet samen gaan kijkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja die wil ik zien. Maar ga ik niemand vermoorden in de bioscoop... Ik en bioscoop gaan slecht samen
Fok-meet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het leidde wel af. Zo naar een meet trouwens. Blegh.
Ja, vind ik ook. Haar eerste excuus was dat ze te moe was, toen had ze geen geld, toen was de auto kapot en toen had ze geen tijd.quote:
Wat een zaadfilm is dat zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef CherryLips het volgende:
http://www.cinemec.nl/00/(...)/Jukebox_Nights.html
Iedereen even massaal op Se7en stemmen
Ik kan mij flink ergeren aan andere mensen in de bioscoop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niemand vermoorden en jij en bios gaan niet goed samen?
Ik niet snap
Klinkt bekend zulke mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Haar eerste excuus was dat ze te moe was, toen had ze geen geld, toen was de auto kapot en toen had ze geen tijd.
Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt, denk ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |