Wat maakt het uit waar een vrouw vandaan komt? Wie/hoe ze is telt. En dr uiterlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
Zijn er ook gewoon mannen die wél genoegen nemen met een Nederlandse vrouw?
Dat de gemiddelde Japanse vrouw er keurig verzorgd uitziet. Dat het het enige aziatische land is waar je zeker weet dat de merkkleding die ze aanhebben echt is.quote:
Echte Nederlandse vrouwen schaar ik gewoon onder de Scandinaviers hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
Zijn er ook gewoon mannen die wél genoegen nemen met een Nederlandse vrouw?
Ik geef toch aan dat je je posts dan uit moet leggen? Want dan snap ik ze duidelijk nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, je haalt er altijd iets bij wat opzich klopt, maar er niks te maken heeft, dat is nogal irritant, niet alleen voor mij
Ja, zeg. Sinds wanneer zijn Nederlandse vrouwen Scandinaviërs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echte Nederlandse vrouwen schaar ik gewoon onder de Scandinaviers hoor
Oh, zo. Dat zou ik niet weten, nooit in Japan geweest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde Japanse vrouw er keurig verzorgd uitziet. Dat het het enige aziatische land is waar je zeker weet dat de merkkleding die ze aanhebben echt is.
Dan moet iedereen zijn/haar posts uitleggen zeker, aangezien je het vrijwel altijd doet in een discussiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat je je posts dan uit moet leggen? Want dan snap ik ze duidelijk niet
Germanen zou wellicht een beter hokje zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Echte Nederlandse vrouwen schaar ik gewoon onder de Scandinaviers hoor
Nee, oke. Is goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan moet iedereen zijn/haar posts uitleggen zeker, aangezien je het vrijwel altijd doet in een discussie
Volgens die redenatie zou je dan ook niets van de harajukustijl moeten wetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Sinds wanneer zijn Nederlandse vrouwen Scandinaviërs?
[..]
Oh, zo. Dat zou ik niet weten, nooit in Japan geweest.
Waarom niet? Die is een tijdje heel populair geweest in Nederlandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens die redenatie zou je dan ook niets van de harajukustijl moeten weten
Ook niet in het milf-hokje?quote:
Shit, had t hokje toch niet open moeten laten staanquote:
Nog nooit gezien. En als het er is dan is het zo goed als zeker een slap aftreksel waar je niet om moet staan juichenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Die is een tijdje heel populair geweest in NederlandVolgens mij nog wel...
Wil je hier nu mee zeggen dat jij vindt dat de Nederlandse vrouw geen smaak heeft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog nooit gezien. En als het er is dan is het zo goed als zeker een slap aftreksel waar je niet om moet staan juichen
Jupquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmm, van dat semi-emo-gotisch-lolita-manga-achtige gedoe dus.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dus B pst altij d'r kleding midden in de winkel?
Ik heb dat eens met H&M gedaan. Hele partij kleren besteld en meer dan de helft terug kunnen sturen omdat de maten niet kloptenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik shop wel op internet. Als ik al shop
quote:
Nou gewoon, lang(er), blank, (donker)blond, eigenwijs, dat soort dingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zeg. Sinds wanneer zijn Nederlandse vrouwen Scandinaviërs?
Jaha, maar dat bedoelde ik dus nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hmm, van dat semi-emo-gotisch-lolita-manga-achtige gedoe dus.
Dat durf ik wel te beweren jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil je hier nu mee zeggen dat jij vindt dat de Nederlandse vrouw geen smaak heeft?
Ik heb me niet zo verdiept in harajuku, vooral omdat ik het zelf nooit zou dragen
Gewoon een ariër dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou gewoon, lang(er), blank, (donker)blond, eigenwijs, dat soort dingen
Ik vind het nog wel meevallen van wat ik allemaal zie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat durf ik wel te beweren ja
Gemiddeld genomen dan he
H&M moet je altijd minstens 2 maten groter kopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat eens met H&M gedaan. Hele partij kleren besteld en meer dan de helft terug kunnen sturen omdat de maten niet klopten
Nee, okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh ja, maar hoeft niet perse blauwe ogen te hebben
Die van de radiatorquote:
Nou dat ook weer niet.. Het verschilt altijd zo, ik heb daar vaak 36, soms 34 en soms 38quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
H&M moet je altijd minstens 2 maten groter kopen![]()
Nee... dat niet. De maten variëren gewoon enorm tussen kledingstukken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
H&M moet je altijd minstens 2 maten groter kopen![]()
Bij mij zijn mouwen en broekspijpen standaard te kortquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet.. Het verschilt altijd zo, ik heb daar vaak 36, soms 34 en soms 38
Bij mij zijn blousjes altijd te krap om de borsten. Maakt niet uit wat voor maat ik neem. H&M doet niet aan borsten groter dan Dquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mij zijn mouwen en broekspijpen standaard te kort
Zelfs bij mij zitten ze weleens te strak om de boezemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn blousjes altijd te krap om de borsten. Maakt niet uit wat voor maat ik neem. H&M doet niet aan borsten groter dan D
Je moet ook gewoon geen grote tieten hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij zijn blousjes altijd te krap om de borsten. Maakt niet uit wat voor maat ik neem. H&M doet niet aan borsten groter dan D
Owh ja, bij mij ook en ik heb echt geen grote jopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden. Kun je innemenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, bij mij ook en ik heb echt geen grote jopen
De verhoudingen kloppen gewoon zelden. Heb er dan ook al jaren niets meer gekocht
Een feit waarmee ik bijna dagelijks geconfronteerd wordquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon geen grote tieten hebben
Je loopt vaak ergens tegen aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik vind de simpele hemdjes wel fijn voor ergens onder. Maar verder gaat 't me steeds meer tegenstaan, die rare verhoudingen.
[..]
Een feit waarmee ik bijna dagelijks geconfronteerd word
Bijna al m'n kleren zijn van de H&Mquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, bij mij ook en ik heb echt geen grote jopen
De verhoudingen kloppen gewoon zelden. Heb er dan ook al jaren niets meer gekocht
Herkenbaar, alleen shop ik dan weer niet bij de H&M.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:50 schreef MissMSX het volgende:
Bij mij zijn mouwen en broekspijpen standaard te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |