quote:
Nee, gewoon nee, niet weer een discussie over jouw naam. Is gewoon een toffe naamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:
Ik vind net foto's van een paard dat mijn naam draagt, alleen dan met een Z. Dat is tenminste nog origineel
quote:Dames zijn dol op de drie dagen baard
76% van de 1832 Britse dames 18+, die meededen aan een enquête over dit onderwerp, gaat voor een stoppelbaard bij haar partner, omdat dit hem mannelijker en hierdoor aantrekkelijker maakt. 1 op 10 geeft toe dat een gladgeschoren man er vaak wel jonger uitziet. 12% is dol op een volgroeide baard. 19% gaat voor een man met een snor en 6% vindt een sikje leuk. 14% geeft niets om de gezichtsbeharing van haar partner. Bron.
Ach, jij hebt gewoon geen smaakquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon nee, niet weer een discussie over jouw naam. Is gewoon een toffe naam
Britse dames staan nu niet echt bekend om hun smaak hequote:
Oftewel, mét haar is meer succes dan zonderquote:
Volgens mij stonden Britse dames niet echt bekend om hun schoonheid, da's heel wat anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Britse dames staan nu niet echt bekend om hun smaak he
Maar geen volle baarden dus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:13 schreef PeuRac het volgende:
Oftewel, mét haar is meer succes dan zonder
Oh, dat kon 'm ook nog wel eens zijn jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij stonden Britse dames niet echt bekend om hun schoonheid, da's heel wat anders.
Checkquote:
scheelt dat de meeste Nederlandse dames jouw mening niet delenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kon 'm ook nog wel eens zijn jaAl moet ik zeggen dat ze, Booze Britain in acht genomen, ook niet de beste smaak hebben
Ach ja, Britse dames zijn geen Nederlandse dames
Wat overigens ook gelul isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:14 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij stonden Britse dames niet echt bekend om hun schoonheid, da's heel wat anders.
Ik kom graag op een plek met mooie vrouwenquote:
Doe eens niet zo naar tegen mij steedsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt dat de meeste Nederlandse dames jouw mening niet delen
Alles (binnen of buiten) onder de 20o is koud. Dus ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Is 17 graden binnen koud? Ik twijfel of ik de kachel aan zal zetten
Die heb je in Engeland echt welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kom graag op een plek met mooie vrouwen
Die hebben wel smaak vind je?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kon 'm ook nog wel eens zijn jaAl moet ik zeggen dat ze, Booze Britain in acht genomen, ook niet de beste smaak hebben
Ach ja, Britse dames zijn geen Nederlandse dames
Ik ben echt een koukleum, Eneco verdient dan ook goed aan mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles (binnen of buiten) onder de 20o is koud. Dus ja.
Jouw posts doen dat met mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo naar tegen mij steeds
Als ik thuis ben staat mijn vervarming op 24o, gelukkig voor een groot gedeelte betaald door mijn burenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben echt een koukleum, Eneco verdient dan ook goed aan mij.
Wat bedoelde je dan?quote:
eens!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles (binnen of buiten) onder de 20o is koud. Dus ja.
Dat de mening van Britse dames niet hetzelfde is als die van Nederlandse damesquote:
Tsja, als je eens reageerd op posts zoals ze bedoeld zijn, word ik vanzelf minder naarquote:
Ik had het over vrouwen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind Italiaanse mannen maar lelijke gladjakkers tbh.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hè? Meisjes plagen...
Leg je posts dan eens wat beter uit en laat geen woorden weg om daarna te verkondigen dat je perfecte zinnen maaktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, als je eens reageerd op posts zoals ze bedoeld zijn, word ik vanzelf minder naar
Ik dacht meer aan Frankrijk en Japanquote:
Oeh, de Harajuku stijlquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Frankrijk en Japan
Uhuhquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat de mening van Britse dames niet hetzelfde is als die van Nederlandse dames
Dat bedoelde ik nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oeh, de Harajuku stijl
Al durf ik mezelf daar niet in te vertonen
En toch vind ik de hoofdredactrice van de Franse Vogue er vaak niet uit zienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Françaises ook idd, wat Japanse dames betreft heb ik geen idee.
Frankrijk, qua uiterlijk wellicht. Japan vind ik echt 100x niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Frankrijk en Japan
Jammer van de O-benen, maar ze lopen er wel keurig bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Françaises ook idd, wat Japanse dames betreft heb ik geen idee.
Dat bedoel ik dus, je haalt er altijd iets bij wat opzich klopt, maar er niks te maken heeft, dat is nogal irritant, niet alleen voor mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leg je posts dan eens wat beter uit en laat geen woorden weg om daarna te verkondigen dat je perfecte zinnen maakt
Dat hangt van de vrouw in kwestie af lijkt me?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:
Zijn er ook gewoon mannen die wél genoegen nemen met een Nederlandse vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |