Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Kus aan alllen!
truste monoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Kus aan alllen!
TRUSTEN MONOquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Kus aan alllen!
slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Kus aan alllen!
Cker zat even te prutten met msn enzoquote:
ben je ziek ofzo, zie je laatste paar dagen weinig posten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Cker zat even te prutten met msn enzo
nee niet ziek.. wou alleen minder postenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ben je ziek ofzo, zie je laatste paar dagen weinig posten.
Props en +1 voor mijn producer Koelkast.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iets wat jij nooit zult hebben.
nee ben mijn pc aan het opschonen voor muziek dat ik aan het downloaden ben, vond de plaatje toevallig. Moest het delen met julliequote:
Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ben mijn pc aan het opschonen voor muziek dat ik aan het downloaden ben, vond de plaatje toevallig. Moest het delen met jullie
heb er nog meer staan zie ik, allemaal oude plaatjes die hier op fok in klb 1.0 te vinden waren.quote:
geregistreerd op: woensdag 11 oktober 2006 @ 08:13quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:36 schreef Viro het volgende:
[..]
heb er nog meer staan zie ik, allemaal oude plaatjes die hier op fok in klb 1.0 te vinden waren.
Man o man ik ben veels te lang op fok
geregistreerd op: zondag 30 mei 2010 @ 00:20quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik vind dat al best langquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
heb daarvoor een account gehad, gebanned enzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e account, nooit een ban gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Viro het volgende:
[..]
heb daarvoor een account gehad, gebanned enzo
jij bent gewoon een brave jongenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is mijn 1e account, nooit een ban gehad.
quote:
Ik krijg het nare gevoel dat ze aan SM doen.quote:
Nah, dat niet. Maar al zou dat zo zijn zou je je er niet naar over hoeven voelen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg het nare gevoel dat ze aan SM doen.
Dat is toch met een paar minuten binnenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef Viro het volgende:
kom maar op met de intro's, niet dat ik als eerste zal reageren. Loop 10 sec achter omdat ik nog steeds 1 download open heb staan van 550 gig
Ik heb heulemaal geen zweepje.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nah, dat niet. Maar al zou dat zo zijn zou je je er niet naar over hoeven voelen hoor.op je zweepje.
Ja lekker makkelijk praten met je glasvezel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch met een paar minuten binnen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef GGMM het volgende:
Laatst gespeeld
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Kut, dat nummer had ik graag willen horen.
Moet je even bij graseter zijn, die doet de site.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef GGMM het volgende:
Laatst gespeeld
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Kut, dat nummer had ik graag willen horen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk praten met je glasvezel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is toch met een paar minuten binnen
dit dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk praten met je glasvezel.
Nooit, hij is altijd zo lievquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:45 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
koelkast krijgt op zijn flikker van popje
JIj bent goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahaha 1ste keer dat ik het eens goed raad en snel.. ik kijk te weinig tv![]()
nee ik vind die intro gewoon geniaalquote:
Nee meid meen je dat nou?quote:
Just tits?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
omg dat ik een eigen battlefield 2 server had, met een belachelijke naam
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Popje-popje het volgende:
Ejj Redskillz wat zit jij te lurken bij mij, wel een berichtje achterlaten dan
Je betaalde er toch niet voor he.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
En ik zie geen tieten dat is het ergste er aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Nee man ik mag opblijven van mijn mamaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:56 schreef Viro het volgende:
[..]
hoor jij niet in dromenland te zijn
Jij geeft mij hele andere gedachtesquote:
Nee 17 ik vergeet het soms gewoon.quote:
Rammel, rammel, rammel, rammel..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt hier heel verrot
ik had 2 gratis serversquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja kon niets anders bednken![]()
[..]
donaties en admins waaronder ik betaalden ervoor
Hier ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dit klinkt hier heel verrot
hoort ook zo want popje, kan niet andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij geeft mij hele andere gedachtes
[..]
Nee 17 ik vergeet het soms gewoon.
Die draaide ik van de week al joh.quote:
nu nog een keer voor het slapen gaan van je boy aub?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Die draaide ik van de week al joh.
Slapjenquote:
jij ook alquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog 1 sigaretje en dan ga ik denk ik maar naar bed verhuizen
Jaja dus toch.quote:
quote:
correctie*quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zelf ingenomen trut, jij eist een berichtje van mij..
lief doen hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:02 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Zelf ingenomen trut, jij eist een berichtje van mij..
Echt koppel gepraat.quote:
idd had het zelfdequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
Verder zou ik het echt niet weten..
Marokkanen
NINJA EDIT JONGEquote:
geen bewijs meisjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
NINJA EDIT JONGE
Er stond shouf shouf habbi habbi
Biatchquote:
sry hoor, ben ook niet meer helemaal scherp. Ik denk wat anders dan ik typquote:
Kaksmoes!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
sry hoor, ben ook niet meer helemaal scherp. Ik denk wat anders dan ik typ
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef Viro het volgende:
[..]
sry hoor, ben ook niet meer helemaal scherp. Ik denk wat anders dan ik typ
vleesstaaf voor je in de aanbieding![]()
![]()
Fitz and the Tantrums - Moneygrabberquote:
Zoiezo, een goeden nummer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Fitz and the Tantrums - Moneygrabber
eenschquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:21 schreef Nitrouz het volgende:
Nachtbagger topics zijn trouwens KUT.
was je wel sneller dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:21 schreef Viro het volgende:
aarrrg, fok!
mijn reactie staat er gewoon niet![]()
1 sec tragerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was je wel sneller dan?
gelukkig.. anders had ik oneerlijk gewonnenquote:
genialer kan nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geniale tekstjalalalalalallala
je moet er maar een liedje van maken.. zat flink wat bier in denk ik toen ze hierop kwamenquote:
ach ik doe nooit mee met een quiz... te lui voor, maar baggeren is een ander verhaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig.. anders had ik oneerlijk gewonnen
ik doe normaal ook nooit mee.. ik ben normaal toch te sloom..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:24 schreef Viro het volgende:
[..]
ach ik doe nooit mee met een quiz... te lui voor, maar baggeren is een ander verhaal
ik had mijn downloads op pauze gezet, anders loop ik 40 sec achterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe normaal ook nooit mee.. ik ben normaal toch te sloom..
slapenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waar is iedereen btw? stiekem in tc ofzo?
Zaterdagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goede muziek draait die baas van een heloef![]()
![]()
![]()
al krijg ik echt zin in stappen
ik ben volgende week weer terug op ONZ Radioquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goede muziek draait die baas van een heloef![]()
![]()
![]()
al krijg ik echt zin in stappen
quote:
als school weer begint?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben volgende week weer terug op ONZ Radio![]()
![]()
Verdomd nu wordt ik droevig.quote:
Als jij ook gaatquote:
veel plezier in dromenlandquote:
Ik ga hier niet letten op spelling joh.quote:
Beter van welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga hier niet letten op spelling joh.
nope, ongelukkige week achter de rug waardoor ik heel mijn agenda moest omgooien. Volgende week heeft midden NL vakantie. Ik zit al vanaf begin januari thuisquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als school weer begint?
ik moet wel he.. afgesproken met jou.. anders ging ik echt nietquote:
Lijkt het je niet leuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet wel he.. afgesproken met jou.. anders ging ik echt niet
oeh das minderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
nope, ongelukkige week achter de rug waardoor ik heel mijn agenda moest omgooien. Volgende week heeft midden NL vakantie. Ik zit al vanaf begin januari thuis
quote:
Truste popje en koelkastquote:
maandag t/m vrijdag van 0.00 t.m 1.00 en kijken of ik overdag ook kanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oeh das minder![]()
welke tijden ga je draaien?
OOOOOO dat komt heulemaal goed!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jawel.. alleen eng enzo![]()
![]()
Heul hardquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Truste popje en koelkast
koelkast bereid je maar voor, popje is van plan om hard te gaan met haar kano
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef Viro het volgende:
[..]
van 0.00 t.m 1.00 en kijken of ik overdag ook kan
Nee heb wel wat beters te doen.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
OOOOOO dat komt heulemaal goed!
Dat heb ik ook wel hoor. Het scheelt voor mij dat ik er al een aantal eerder ontmoet hebquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
weet ik wel.. alleen verlegen enzo
Ik heb nooit zin in stappen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ga ik elke dag zin krijgen in stappen
en gelukkig zie ik jou al eerderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel hoor. Het scheelt voor mij dat ik er al een aantal eerder ontmoet heb
Daaromquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en gelukkig zie ik jou al eerderin de trein enzo
Mijn moeder verpest die zin nogal en dan komen mijn vrienden daar nog eens overheen.quote:
Met die Roberto Carlos reclamequote:
je moet gewoon nog paar jaar wachten... komt heulemaal goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder verpest die zin nogal en dan komen mijn vrienden daar nog eens overheen.
Conclusie: Ik heb geen vrienden waarmee ik kan stappen en mijn moeder wil dat ik te vroeg thuis kom.
dat is mooi kutquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn moeder verpest die zin nogal en dan komen mijn vrienden daar nog eens overheen.
Conclusie: Ik heb geen vrienden waarmee ik kan stappen en mijn moeder wil dat ik te vroeg thuis kom.
Maar ik wil niet wachten ik wil naar de meet.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je moet gewoon nog paar jaar wachten... komt heulemaal goed![]()
![]()
dan moet je je mams overtuigenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil niet wachten ik wil naar de meet.
zeg maar dat er een ras echte sranang man is op de meet, kan ze niets meer zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ik wil niet wachten ik wil naar de meet.
ga jij ook?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
[..]
zeg maar dat er een ras echte sranang man is op de meet, kan ze niets meer zeggen
Surinaamse moeders he en dan ben ik ook nog enigst kind dus ze is enorm aan me gehecht. Ik begrijp het wel ik ben het dierbaarste in haar leven het is alleen het zo verschrikkelijk irritant.quote:
Een wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:36 schreef Viro het volgende:
[..]
zeg maar dat er een ras echte sranang man is op de meet, kan ze niets meer zeggen
nee kan niet familie verplichting enzo. Ik probeer heloef een smoes te geven om toch wel naar de meet te gaanquote:
oh dacht al.. huh? dan is het goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:37 schreef Viro het volgende:
[..]
nee kan niet familie verplichting enzo. Ik probeer heloef een smoes te geven om toch wel naar de meet te gaan
Het is gewoon het Surinaamse woord voor Suriname hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Een wat?Uit welk oerwoud komt die?
ik weet het, heb ras echte surinaamse moeder gehad. Moeilijk om te overtuigen + klappen vangen met eerste beste stok die in hun buurt ligtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Surinaamse moeders he en dan ben ik ook nog enigst kind dus ze is enorm aan me gehecht. Ik begrijp het wel ik ben het dierbaarste in haar leven het is alleen het zo verschrikkelijk irritant.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is gewoon het Surinaamse woord voor Suriname hoor.
Onwetende Hollanders ook altijd.
Ja sorry, ik kan niet alle buitenlandse woorden kennen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
correctie: het is Surinaamsequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ik een feestje had bij een vriend. Ze vond dat prima dat wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan moet je je mams overtuigenik let wel op je enzo volwassen enzo
Dropquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de lekkerste smaak lollie is nu op
is wel de kans om een paar fokkers te ontmoetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ik een feestje had bij een vriend. Ze vond dat prima dat wel.
Maar ik moest om 12:00 thuis zijn ja dan kan ik net zo goed thuisblijven.
ik heb er 1 in mijn broek zittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dan is het net gezellig kan ik na twee uur weer naar huis.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel de kans om een paar fokkers te ontmoeten
geef je dan groot gelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb haar verteld dat ik een feestje had bij een vriend. Ze vond dat prima dat wel.
Maar ik moest om 12:00 thuis zijn ja dan kan ik net zo goed thuisblijven.
dat kan ik nooit.. ik bewaar de smerigste altijd.. en die eet/zuigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Die moet je ook tot het laatst bewaren.
Appel is het lekkerstquote:
Ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Die flikker je weg?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat kan ik nooit.. ik bewaar de smerigste altijd.. en die eet/zuigik dan niet op
die vind ik samen met cola het smerigste.. .zal ze voor je bewarenquote:
die geef ik aan vriendinnen enzoquote:
Neem die zaterdag maar meequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die vind ik samen met cola het smerigste.. .zal ze voor je bewaren
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die geef ik aan vriendinnen enzo
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Neem die zaterdag maar mee
Colasmaak isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb hier 2 appel en 1 cola.. wil je ze alle drie hebben?
die kan ik dus niet aan je slijten.. vind ik ookquote:
Oeh oeh ik wil Cola.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb hier 2 appel en 1 cola.. wil je ze alle drie hebben?
er zijn heul veul volwassen mensen die wel op je lettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
Ik ga morgen toch eens onderhandelen met mijn moeder als geef ik mezelf niet veel kans.
Kom zaterdag ook danquote:
beloven dat je beter je best gaat doen op schoolquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:43 schreef heloef het volgende:
Ik ga morgen toch eens onderhandelen met mijn moeder als geef ik mezelf niet veel kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |