dat had ik kunnen zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef MYV het volgende:
Deel hier je ongemakkelijke momenten.
Mijne:
1.
Een vriend van je komt langs en is helemaal zeiknat geregend. op een gegeven moment zeg je van hee doe maar even een joggingbroek aan want met zo'n natte broek aan is zo nat. Zegt ie zo van nee, ik heb geen boxer aan. Toen hebben we elkaar 10 seconden awkward aangekeken.
2.
Je dynamo aanzetten op je fiets en dan fietsen en dan aangehouden worden door de politie wegens geen licht. En dan heel overtuigend zeggen van ja hee ik heb licht check me dynamo en dan blijk je geen lamp te hebben(Vandaag gebeurd)
3.
Een jochie van 12 die naast je fietst en vraagt van hee wil je me piemel zien en dat je dan zegt van nee bedankt en dat ie dan doorfietst alsof er niks aan de hand is (Jammer genoeg ook gebeurd vandaag)
Nu jullie, als jullie dit kunnen compenseren.
bazenjochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef MYV het volgende:
Deel hier je ongemakkelijke momenten.
Mijne:
[b1.
Een vriend van je komt langs en is helemaal zeiknat geregend. op een gegeven moment zeg je van hee doe maar even een joggingbroek aan want met zo'n natte broek aan is zo nat. Zegt ie zo van nee, ik heb geen boxer aan. Toen hebben we elkaar 10 seconden awkward aangekeken.
2.
Je dynamo aanzetten op je fiets en dan fietsen en dan aangehouden worden door de politie wegens geen licht. En dan heel overtuigend zeggen van ja hee ik heb licht check me dynamo en dan blijk je geen lamp te hebben(Vandaag gebeurd)
3.
Een jochie van 12 die naast je fietst en vraagt van hee wil je me piemel zien en dat je dan zegt van nee bedankt en dat ie dan doorfietst alsof er niks aan de hand is (Jammer genoeg ook gebeurd vandaag)
Nu jullie, als jullie dit kunnen compenseren.
Ik geloof je!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef MASD het volgende:
Seks hebben met een meisje, bijna klaar komen enzo. Springt de kat op haar en kom ik over de kat klaar. Rent die kat van schrik de kamer uit. Ik erachteraan want hey, er zit zaad op die kat. Blijken haar ouders thuis te zijn gekomen van een feest, samen met 4 andere mensen.
Sta je daar naakt, met een doorweekte kat.
je bent niet logisch, je post iets in dit topic en je bent geen TS.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Toen ik dit topic opende had ik wel een awkward moment...
windowsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:40 schreef Skazminko het volgende:
Als je je nieuwe versie van Windows presenteert in een zaal vol nerds en je krijgt een BSOD.
Als je naar de tieten van een meisje staart en ze ziet je staren.
wtf heeft een awkward moment nou met logica te maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:50 schreef dogtagz het volgende:
[..]
je bent niet logisch, je post iets in dit topic en je bent geen TS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |