Kan niet? Mic. staat uit..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Viro het volgende:
iemand belt je rock, ik hoor je telefoon trillen
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou ogen in de punt van mijn schoenen hebbenUPSKIRT
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou dat ook wel willen hebben zo ogen bij m'n tenen
ik hoorde echt je telefoon trillen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kan niet? Mic. staat uit..
[..]Inderdaad!!
GTMAquote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Euuj gewoon op dezelfde tijd gepost
Hoe kan dat nou?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Viro het volgende:
[..]
ik hoorde echt je telefoon trillen.
en net windows 7 opstart geluid
BOHHHHHquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Mn pc staat echt al.
Om toch niet te ver af te dwalen:
[ afbeelding ]
2 schone dames van TMF die elkaar kussen.
zie editquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Mn pc staat echt al.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Mn pc staat echt al.
[ afbeelding ]
boohhquote:Op maandag 21 februari 2011 23:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Mn pc staat echt al.
[ afbeelding ]
Okeyquote:Op maandag 21 februari 2011 23:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik ga niet naakt dansen in de Stairway
Maar ik wil best met je dansen hoor ^^
Maar je laat je broek dan aan hoor!quote:
Dat is echt een moeilijke belofte, maar vooruit, ik doe mijn best!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar je laat je broek dan aan hoor!
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is echt een moeilijke belofte, maar vooruit, ik doe mijn best!
kleiner de lulquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, hoe dichter bij de 0, hoe ...
Sterkte en trusten!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Goed mansjes, ik ga een tukkie doen.
Morgen weer een lange werkdag
Van 10:00 tot 19:00
Trustennnquote:Op maandag 21 februari 2011 23:32 schreef Monopoly het volgende:
Goed mansjes, ik ga een tukkie doen.
Morgen weer een lange werkdag
Van 10:00 tot 19:00
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:36 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
Van uw journaliste, dit is zijn haar. Nét iets mannelijker, nog steeds een vrouw.
Hoi, date?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:40 schreef sharr het volgende:
Mensen schrokken van Justin Bieber ofzo? Waar is iedereen
Kan wel, maar in de volksmond is next up netter, beter en makkelijker.quote:
ik heb ze vermoord. Zodat ze niet meer allemaal achter jouw aan zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij, Viro, Rockiejj, Mash en ik heb ik recentelijk gezien. Waar is de rest
ahum sharr zit achter mij aanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik heb ze vermoord. Zodat ze niet meer allemaal achter jouw aan zitten.
Koelkast hoeft nooit aan de lijn, hij is altijd erg gehoorzaamquote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef Viro het volgende:
[..]
kan je koelkast zijn lijn ff weer los maken ?
Dat laat ze je alleen maar denken! Jij hebt geen familie bij haar in het dorp wonen dus je faalt.quote:
whehequote:Op maandag 21 februari 2011 23:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Koelkast hoeft nooit aan de lijn, hij is altijd erg gehoorzaam![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ] die is vast blij als 80 jarige met die tattoo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chick in de spoiler
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef sharr het volgende:
godverdomme kutkindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chick in de spoiler![]()
Dan ken je me niet, het is best een lekkere vrouw. Man. Vrouw.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Viro het volgende:
[..]
dan klik ik maar niet, sharr kennende...
chick = click no matter whatquote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Viro het volgende:
[..]
dan klik ik maar niet, sharr kennende...
dj steeniejj heeft al een lieve vriendinquote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij is DJ Steen ook wel een aardige chickmagnet
Zijn haar wel.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef Snuf. het volgende:
Volgens mij is DJ Steen ook wel een aardige chickmagnet
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:49 schreef sharr het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.chick in de spoiler![]()
pic(s)?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
dj steeniejj heeft al een lieve vriendin
Ik weet wat voor groot verschil een punt of komma kan betekenen. Klik tegen beter weten niet...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:50 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan ken je me niet, het is best een lekkere vrouw. Man. Vrouw.
M&M's eten lost alles opquote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef Goudvis_ het volgende:
Ik heb honger maar ik ben ook misselijkWat moet ik doen
Preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Je hoeft niet lesbisch te zijn om vrouwen mooi te vinden
iddquote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar wij zijn meisjesquote:
Inderdaad er zijn ook mannen die ik knap vind. Niet dat ik iets met ze wil maar vind het gewoon goed uitziende mannen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen mooier dan mannen, enkele uitzonderingen daar gelaten. Verder val ik 100% op mannenquote:
precies, jij snapt hetquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad er zijn ook mannen die ik knap vind. Niet dat ik iets met ze wil maar vind het gewoon goed uitziende mannen.
Mmm misschien moet ik meer buiten komenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad er zijn ook mannen die ik knap vind. Niet dat ik iets met ze wil maar vind het gewoon goed uitziende mannen.
okquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen over het algemeen mooier dan mannen, enkele uitzonderingen daar gelaten. Verder val ik 100% op mannen
Goeie postquote:Op maandag 21 februari 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mmm misschien moet ik meer buiten komen
oh ja? als popje reageert met wtf weet ik al genoeg. En jij komt niet zomaar met een vraagje in een pm tenzij het persoonlijk is. Als je een vraag hebt vraag je dat in het topic.quote:
schatje je kunt gewoon kijken, het is een man verkleed als vrouwquote:Op maandag 21 februari 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ja als popje reageert met wtf weet ik al genoeg. En jij komt niet zomaar met een vraagje in een pm tenzij het persoonlijk is. Als je een vraag hebt vraag je dat in het topic.
dan helemaal nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
[..]
schatje je kunt gewoon kijken, het is een man verkleed als vrouw
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
Dit is overigens mijn 9999e post, ik vind het wel een mooi getal. In mijn volgende post (10.000) ga ik mijn levenloosheidsverklaring afleggen
Het is niet eens vies ofzo, maar bij dat soort foto's denk ik echt, wat doe je jezelf aanquote:Op maandag 21 februari 2011 23:57 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ja als popje reageert met wtf weet ik al genoeg. En jij komt niet zomaar met een vraagje in een pm tenzij het persoonlijk is. Als je een vraag hebt vraag je dat in het topic.
aantal posts: 9999 (gemiddeld 40 per dag)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
Dit is overigens mijn 9999e post, ik vind het wel een mooi getal. In mijn volgende post (10.000) ga ik mijn levenloosheidsverklaring afleggen
Ik had ook vanmiddag 10.000e postquote:Op maandag 21 februari 2011 23:58 schreef sharr het volgende:
Nice!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
ik draai volgende week van maandag t/m vrijdag na dj steen
ok ik luister niet want slapenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
Oh jammer ik zocht nog een sidekick.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Viro het volgende:
quote:
mss kunnen we op zaterdag samen een show doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jammer ik zocht nog een sidekick.
Met alleen Surinaamse muziekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
mss kunnen we op zaterdag samen een show doen
Zo jij hebt er veel voor overquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil nieuwe jinglesWie heeft zin om wat in te spreken? Ik ben je eeuwig dankbaar en ik neuk je als je dat wilt
Knetterrrrquote:Op maandag 21 februari 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ff zoeken hoe ik mijn cam kan testen
zolang ik het maar niet hoef te zien is het bestquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:00 schreef Viro het volgende:
[..]
mss kunnen we op zaterdag samen seks hebben en het filmen en streamen
Goede 10.000 post!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef sharr het volgende:
Dit is mijn 10.000e post, waarin ik graag wil vermelden dat ik iedereen heel lief vind, dat ik me best wel levenloos voel soms met hoeveel ik post op een dag, dat ik vrijdag pizza ga eten met pizzalucht door zijn username, dat ik turbo luister, dat ik de marathon (dat gedeelte wat ik ervan meekreeg) heel tof vond en dat ik vind dat er meer marathons moeten komenEnnnnn ja.
Kusjes en groetjes enzo
aightquote:
Aaaaaahquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef sharr het volgende:
Dit is mijn 10.000e post, waarin ik graag wil vermelden dat ik iedereen heel lief vind, dat ik me best wel levenloos voel soms met hoeveel ik post op een dag, dat ik vrijdag pizza ga eten met pizzalucht door zijn username, dat ik turbo luister, dat ik de marathon (dat gedeelte wat ik ervan meekreeg) heel tof vond en dat ik vind dat er meer marathons moeten komenEnnnnn ja.
Kusjes en groetjes enzo
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
zolang ik het maar niet hoef te zien is het best
Kusjens en groetjens terug.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:01 schreef sharr het volgende:
Kusjes en groetjes enzo
Dan val je denk ik flauwquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Heloefs show is gewoon 1 groot orgasme van 2 uur
Ja, volgende week moet ik weer naar school.. Kan je anders niet overdag draaien?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
aaaaw dat is jammer, wou deze week ook. Maar veels te veel zooi gebeurd.
Ik kan heuelemaal niet twee uur lang klaarkomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Heloefs show is gewoon 1 groot orgasme van 2 uur
nee waarheid datquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan heuelemaal niet twee uur lang klaarkomen.
Vocht tekort in je hersenen, wordt je dronken. Ofzo. Leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
op een gegeven moment is de stromende vloeistof op
ben ff aan het kijken of dat kan met mijn agenda.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja, volgende week moet ik weer naar school.. Kan je anders niet overdag draaien?
Maar het zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan heuelemaal niet twee uur lang klaarkomen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:04 schreef Viro het volgende:
[..]
ben ff aan het kijken of dat kan met mijn agenda.
Viro's agenda:quote:
Nou dan kan hij de hele week draaienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Viro's agenda:
Maandag: niks
dinsdag: fappen
woensdag: niks
donderdag: douchen
vrijdag: niks
weekend: lekker niksen en fappen
Je vergeet xboxen en tosties etenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Viro's agenda:
He dr stond heloef, ik zag je edit welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Viro's agenda:
Ja, hij is echt een goede DJ!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
gaat draakje echt tussen 2:00 en 5:30 draaien
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:06 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
He dr stond heloef, ik zag je edit wel
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:06 schreef sharr het volgende:
Toen ik het quote stond er inderdaad nog Heloef
Nou dat weet ik niet twee uur lang zaad spuiten gaat ook vervelen.quote:
en o ja ik ga om 16:00 weg en kom snachts terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
Is huppelmuts er? Vrijdag denk ik geen TisjeboysnufNou ja het zal an sich wel kunnen maar misschien is het beter om te gaan leren.
geloof me, met een drukke agenda zoals die van mij mag jij blij zijn dat jij op school zit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:05 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Viro's agenda:
heb hier alweer een week of 3 een xbox staan, maar nog steeds niet aangezet. Tosties zijn dus daar moet je de tijd voor nemen om te genietenquote:
Kun je wel de muren gelijk wittenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet twee uur lang zaad spuiten gaat ook vervelen.
school gaat wel voor iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef Snuf. het volgende:
Is huppelmuts er? Vrijdag denk ik geen TisjeboysnufNou ja het zal an sich wel kunnen maar misschien is het beter om te gaan leren.
Nee dat zou echt zuigenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah ik moet echt zorgen dat ik niet ga falen man dit jaar
Moet ik ook nog gaan mikken ook.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Viro het volgende:
vannacht worden de mannen hard aangepakt door de vrouwen, merk ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:10 schreef Viro het volgende:
vannacht worden de mannen hard aangepakt door de vrouwen, merk ik
Haha nou ja ik moet deze se week gewoon effe redelijk doen. als ik allemaal voldoendes haal is het okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee dat zou echt zuigen![]()
Haha vriendin van me heeft al te horen gekregen van dr mentor dat ze het niet gaat halen dit jaar_____ Helemaal uit het niets
Oh bij mij hebben ze gezegd dat ik als ik de volgende twee rapporten niet goed zijn ik een andere school kan gaan zoeken. Dus nu moet ik dus iets gaan doen op school.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee dat zou echt zuigen![]()
Haha vriendin van me heeft al te horen gekregen van dr mentor dat ze het niet gaat halen dit jaar_____ Helemaal uit het niets
Hahahaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
zonder zweepje zou ik heel hard gaan protesteren
Hou je in Surinamert.quote:
hahah sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:11 schreef Viro het volgende:
[..]
jij komt met een racket eraan, nog erger dan popje
Ik voel dat het je gaat lukkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Haha nou ja ik moet deze se week gewoon effe redelijk doen. als ik allemaal voldoendes haal is het oke
en dan examens pwnen
Haha ook al zo leukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh bij mij hebben ze gezegd dat ik als ik de volgende twee rapporten niet goed zijn ik een andere school kan gaan zoeken. Dus nu moet ik dus iets gaan doen op school.
Ja heb ik ook gedaan sta nu allemaal achten en ga nu mooi rustig aan doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:15 schreef Goudvis_ het volgende:
Heloef dat is ook niet verstandig. Eerste half jaar moet je juist veel doen, daarna kan je chillen
Vodka en piemolsquote:
Wow een ecktenbaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef EcktenBaas het volgende:
Goedendag
[..]
Ja heb ik ook gedaan sta nu allemaal achten en ga nu mooi rustig aan doen.
En nee ik doe geen VMBO ik doe VWO.
Hoin!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef EcktenBaas het volgende:
Goedendag
[..]
Verkapte Kijk-mij-eens-slim-zijn-postquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:16 schreef EcktenBaas het volgende:
Goedendag
[..]
Awww arme jijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Viro het volgende:
[..]
bier heb ik huis, maar geen tieten.
Haters haten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Verkapte Kijk-mij-eens-slim-zijn-post
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Goudvis_ het volgende:
Heloef ik kan niet blijven voor je quizIk ga slapen, ben echt moe
truste visjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Goudvis_ het volgende:
Heloef ik kan niet blijven voor je quizIk ga slapen, ben echt moe
Ja dit dus alleen ik heb nog maar twee blikjes bier.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:17 schreef Viro het volgende:
[..]
bier heb ik in huis, maar geen tieten.
Je hebt wel tieten ja?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit dus alleen ik heb nog maar twee blikjes bier.
Nee ook niet.quote:
quote:
popje als jij bij mij langskomt geef ik heloef mijn bier en dan mag jij heloef schenken. Alledrie win-win-winquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dit dus alleen ik heb nog maar twee blikjes bier.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef sharr het volgende:
Dag lekkeren mensen, ik ga slapen
tot morgen
truste stoute sharrquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef sharr het volgende:
tot morgen
Ik ben jaloersquote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef sharr het volgende:
tot morgen
Nee niet jij ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef sharr het volgende:
tot morgen
Ik wil heloef niet schenkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:19 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
popje als jij bij mij langskomt geef ik heloef mijn bier en dan mag jij heloef schenken. Alledrie win-win-win
Bezigquote:
Ja, natuurlijk mis ik hemquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha nee die is bezig
(mis je m?)
Ja hallo ik heb al geen zelfvertrouwen kom jij er nog een overheen.quote:
Hij is jou gewoon aan het nemen, terwijl je typtquote:
Pics van heloef?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hallo ik heb al geen zelfvertrouwen kom jij er nog een overheen.
Deed ie dat maarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hij is jou gewoon aan het nemen, terwijl je typt
Slaap lekker steen!quote:
is begrijpelijk, 2 surinamers op 1 avond is te veel van het goede.quote:
Jij laat er geen gras over groeienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:21 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha nee die is bezig
(mis je m?)
Hihi Popje is geylquote:
Krijgen we wel leuke posts door.quote:
Er is een reden dat ik geen fobo aanmaak.quote:
Dit onderwerp bevalt mij wel anders.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef Popje-popje het volgende:
goed ander onderwerp![]()
Goede muziek he?
Ja vast welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit onderwerp bevalt mij wel anders.
er loopt een waterval uit popje dr kanoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:25 schreef Popje-popje het volgende:
goed ander onderwerp![]()
Goede muziek he?
Haha welnee, zo droog als de saharaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:26 schreef Viro het volgende:
[..]
er loopt een waterval uit popje dr kano![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, dan nu ufc kijken.
Zonde.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha welnee, zo droog als de sahara
ik ken jullie vrouwen wel, altijd het tegenovergestelde zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:27 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Haha welnee, zo droog als de sahara
Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 21-02-2011quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Snuf. het volgende:
Wie heeft stats ik wil fappen op mijn aantal posts
Heeft u een link?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Top 20 in de ONZ Radio-reeks op 21-02-2011
01. 528 Snuf.
02. 380 sharr
03. 358 djkoelkast
04. 288 SperzieboonToon
05. 286 Spouwerranger
06. 268 mc-Piel
07. 266 gebruikersnaamhier
08. 229 Goudvis_
09. 199 So_Surreal_Baby
10. 177 Knetterkrankjorum