Ja nou! Stomme indewegzitterquote:Op maandag 21 februari 2011 22:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker slapen Trev![]()
[..]
Maar maar, zit ik jullie dan niet vet in de weg?![]()
ja ik begrijp niet dat dat zo vreemd is, niet iedereen vind hetzelfde mooi of goedquote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmz, ik begrijp het gewoon niet als mensen dat nummer niet tof vinden
Bocuse, step aside, Jamie Oliver... who the hell is Jamie Oliver?quote:
Mag, maar moet nietquote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gekke meid
Nou misschien kom ik dan wel langs, even weg van hier
![]()
Het is net als koffie. Dat moet je ook leren drinkenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik begrijp niet dat dat zo vreemd is, niet iedereen vind hetzelfde mooi of goed
neequote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is net als koffie. Dat moet je ook leren drinken
Wie?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bocuse, step aside, Jamie Oliver... who the hell is Jamie Oliver?
die slissende room en citroen sap knoeierquote:
Dat is inmiddels hetzelfdequote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
wie gaat nou bij wie eten en wie kwamen er nou bommetje doen?
Marijke en ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Nou ben ik het even kwijt, wie gaat nou bij wie eten en wie kwamen er nou bommetje doen?
daar krijg je maagzuur vanquote:Op maandag 21 februari 2011 22:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik lust je rauw evt met joppiesaus
Als ik jullie niet in de weg zit dan wil ik dat denk ik welquote:
Ik kom bij iedereen eten en film het bommetjequote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef Symphonic het volgende:
Nou ben ik het even kwijt, wie gaat nou bij wie eten en wie kwamen er nou bommetje doen?
"a liddel bid ov olif oil"quote:Op maandag 21 februari 2011 22:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
die slissende room en citroen sap knoeier
En er vervolgens een halve fles ingietenquote:
U komt maarquote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik jullie niet in de weg zit dan wil ik dat denk ik wel![]()
[..]
Ik kom bij iedereen eten en film het bommetje
Jij bent zo'n makkelijke manquote:
ik gaf ooit een vegetarier die wel vis eet (quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |