Het lijk wordt begraven in de tuin en levert super-mest op voor de boerenkool. Wat kok Willem weer verwerkt in een culinair hoogstandje. Zie hier: recyclen to the max.
"Het is wel leuk hoor, al die avonturen, maar je krijgt er zo'n stijve nek van."
Ik vind dat ze een dooie meteen het huis uit moeten tillen. Anders krijg je weer van die suffe nomineerredenen als: 'ja ik vind dat het lijk zich de laatste tijd wat afzijdig van de groep houdt, niet dat ik dat erg vind, maar met de anderen trek ik de laatste tijd gewoon wat meer op, weet je'
njah een mediadrama natuurlijk alles zwaar overdreven, heel nederland rouwenede, als er iemand zal overlijden in het BB huis is dta natuurlijk velen malen erger dan de enschederamp ofzo. dat zul je net zien.. in medialand kan alles niet overdreven genoeg zijn...
En dan verschijnen er weer diverse boeken zoals: "Hoe mijn Ruud een hartinfarct kreeg in het BB-huis" Mevr. Ruud. "Heerlijke eenpansgerechten met mensenvlees" Willem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."