quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Haha jij bent snel, ik was al opzoek naar de edit knop maar je was me voor.
quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef matthijsg85 het volgende:
Reden van de verkoop: ik heb nog een iPhone 4 van m'n werk, dus deze prive niet meer nodig.
Neequote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef benx het volgende:
Iphone op foto is 3GS ? (Ronde Randen)
Iphone 4:
[ afbeelding ]
Dat is rechthoekig, wil je zeggenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef benx het volgende:
Iphone 4:
[ afbeelding ]
Nee.. het is een iPhone 4... waarom zou ik een foto van een iphone 3gs maken en een iphone 4 verkopen? En als je goed kijkt zie je een cameralens aan de voorkant van de iPhone zitten (wat niet aanwezig is bij een 3gs)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef benx het volgende:
Iphone 4:
[ afbeelding ]
Nee klopt iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:16 schreef Luc_Nilis het volgende:
Niet echt een bedrag wat veel mensen zo in huis hebben liggen wachten
Dit lijkt wel het Verizon model.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Nee.. het is een iPhone 4... waarom zou ik een foto van een iphone 3gs maken en een iphone 4 verkopen? En als je goed kijkt zie je een cameralens aan de voorkant van de iPhone zitten (wat niet aanwezig is bij een 3gs)
maar om je nog even extra zekerheid te geven:
[ afbeelding ]
Trouwens, veel reacties maar wil niemand 'm kopen?
Nee, bij het Verizon model zit de breuklijn aan de bovenkant en zit de muteknop lager. Dit is een originelequote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit lijkt wel het Verizon model.
Mense mense wat een wantrouwen, als ik een iPhone 4 verkoop kan je er gewoon vanuit gaan dat het een originele apple iPhone 4 is hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dit lijkt wel het Verizon model.
Genoteerd, maar nog wel te laag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:55 schreef BigSmurf het volgende:
Zal ik dan maar wat serieuzer beginnen met een bod van 400 euro?
Ik dacht dat tmobile nog steeds gesimlockte toestellen leverde? De bon is aanwezig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Mense mense wat een wantrouwen, als ik een iPhone 4 verkoop kan je er gewoon vanuit gaan dat het een originele apple iPhone 4 is hoor.
De telefoon is aangekocht in een NL t-mobile winkel.
Mijn oprechte excuus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:39 schreef matthijsg85 het volgende:
[..]
Nee.. het is een iPhone 4... waarom zou ik een foto van een iphone 3gs maken en een iphone 4 verkopen? En als je goed kijkt zie je een cameralens aan de voorkant van de iPhone zitten (wat niet aanwezig is bij een 3gs)
maar om je nog even extra zekerheid te geven:
[ afbeelding ]
Trouwens, veel reacties maar wil niemand 'm kopen?
http://forum.iculture.nl/(...)kvrij-officieel.htmlquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:56 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Ik dacht dat tmobile nog steeds gesimlockte toestellen leverde? De bon is aanwezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |