Hoogbegaafd ben ik helaas nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Juist doordat iemand opzoekt, komen vragen niet "tot hun recht".
Als ik de cast van een jaren-70-film vraag en ik heb al een aantal leuke hints in mijn hoofd, is het triest dat iemand alles van IMDb overtikt.
Laten we wel wezen, Sands zijn kennis zoals hij die nu etaleert, reikt verder dan die van Sokolsky ooit is geweest. We moeten dus aannemen dat Sands ook zwaar hoogbegaafd is.
Maar ik ben wel benieuwd welke films Sands deze week gezien heeft. Gewoon uit interesse, niet als check-up.
Dat is wel heel kort door de bocht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:28 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, Sands zijn kennis zoals hij die nu etaleert, reikt verder dan die van Sokolsky ooit is geweest. We moeten dus aannemen dat Sands ook zwaar hoogbegaafd is.
Dat zouden we een keer moeten uittestenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef tombolafan het volgende:
Beter jou over de vloer dan Patch gok ik
Mensen zijn loslippiger via PM plus openheid van zaken, dus voorbeelden, hou ik ook liever binnen PM, omdat wellicht we daar ons voordeel mee kunnen doen in de toekomst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:33 schreef tombolafan het volgende:
ook niet heel handig btw... Waarom niet gewoon openheid van zaken?
Ach nee...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:39 schreef wyccie het volgende:
Jemig, ik kom thuis na een dagje werken en de pleuris is uitgebroken.
Zoveel bier heb ik niet in huisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Dat zouden we een keer moeten uittesten
Dan kan je me juist heel goed over de vloer hebben lijkt mequote:
Die is indd flauwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:45 schreef Robby87 het volgende:
Ik had al het gevoel dat allemaal los zand was bij Sands.... okee flauw
toch?quote:onschuldig tot het tegendeel bewezen is
Scherpquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:49 schreef Patch het volgende:
[..]
Dan kan je me juist heel goed over de vloer hebben lijkt me
Meestal na een minuut of 4 al....quote:
Platquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Meestal na een minuut of 4 al....
Is die ook scherp? Of is dat gewoon plat?
Ik ben de meest voorspelbare persoon die er bestaat volgens mijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PlatEn geheel in lijn der verwachting
Als je jou eenmaal een beetje kent wel jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:58 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik ben de meest voorspelbare persoon die er bestaat volgens mij
Eigenlijk vind ik dat een erg lieve opmerking.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je jou eenmaal een beetje kent wel ja
Ik ben soms best lief hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat een erg lieve opmerking.
Dank je.
Ook na een krat bier?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Meestal na een minuut of 4 al....
Is die ook scherp? Of is dat gewoon plat?
Waarom denk je dat ik geen bier in huis hebquote:
Ik denk niet. Alleen op mijn werk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geen bier in huis heb
Dat verbaast me niksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:17 schreef Patch het volgende:
Wellicht een surprise, maar ik heb nooit bier in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |