Balto, zoals Sands al postte.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Valsspelen moet natuurlijk gepast bestraft worden, maar ik vind het vrij loze kreten zonder concrete voorbeelden.
-edit-
En wie was die hond nou?
Sorry, dat was Balto.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Valsspelen moet natuurlijk gepast bestraft worden, maar ik vind het vrij loze kreten zonder concrete voorbeelden.
-edit-
En wie was die hond nou?
Hoezo postte je eerst een vraagteken ?quote:
Omdat ik niet wist of Patch ook daadwerkelijk Balto bedoelde... Ik weet dat er wel een standbeeld van Balto in een park staat want in de film bezoeken een vrouw+ kleindochter als ik het goed heb dat standbeeld...want die oudere vrouw was dan ook een van de zieke kinderen (uit de film dus waar Balto medicijnen voor gaat halen en de hele film om draait)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoezo postte je eerst een vraagteken ?
Dat kan ik niet bevestigen uitaraard omdat ik nog nooit van balto had gehoord, maar je kan begrijpen dat dat nogal wat vraagtekens oproept...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist of Patch ook daadwerkelijk Balto bedoelde... Ik weet dat er wel een standbeeld van Balto in een park staat want in de film bezoeken een vrouw+ kleindochter als ik het goed heb dat standbeeld...want die oudere vrouw was dan ook een van de zieke kinderen (uit de film dus waar Balto medicijnen voor gaat halen en de hele film om draait)
Ik ben iig wel benieuwdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Sands het volgende:
Als het nodig is wil ik ook nog wel die 1995 vraag verdedigen..
De meeste zaten er namelijk met de meeste antwoorden aardig naast.quote:
quote:Ik heb een aantal topics doorgelezen gericht op Sands.
Hij kent z'n oude films, dat is wel wat verdacht. Toch heb ik wel het idee alsof hij ze echt heeft gezien. Ook qua vragen die hij stelt. Dat zijn niet allemaal oude films die zo'n status hebben dat ik ze bijv ook heb gezien
Paar jaar geleden vertrouwde ik Flitspaal om die reden ook niet helemaal, maar die is volgens mij ook echt wel eerlijk.
Sands overdrijft soms wel enorm in het laten weten dat hij niet op een antwoord kan komen. Kan zijn om de schijn op te houden, ik weet het niet. Hij reageerde ook wel fel op het slowchat topic over zijn vermeende opzoekerij.
Toch denk ik dat hij wel eerlijk speelt. Misschien af en toe eens wat opzoeken, maar niet structureel. Ik zal hem voor nu het voordeel van de twijfel geven.
En daarom mag ik niet meer meespelen op basis van vermoedens en toevalligheden...nou lekker danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef hornage het volgende:
Het is gewoon allemaal TE toevallig en het gebeurt te vaak
Wat ik net al aangaf, ik betwijfel je kennis niet, maar door te veel toevalligheden is de zekerheid van opzoekerij gewoon hoog geworden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter jou over de vloer dan Patch gok ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef hornage het volgende:
Sja, zeker weten kunnen we nooit he
Dan zou ik je scherm moeten kapen of je thuis opzoeken
Dat wil je ook nietKost je teveel bier
Die tweede dan...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |