quote:Een B-film is een film die wordt gemaakt met een relatief klein budget en (doorgaans) nieuwe of onbekende acteurs, die is uitgebracht met weinig publiciteit.
Tuurlijk is ID4 een B-filmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Dopekoe het volgende:
Maarre, iemand noemde ID4 een B-film ???
Dat kan natuurlijk niet he....
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef Dopekoe het volgende:
Wat valt er dan onder een A-film ?
Films met alleen een goed verhaal en goede acteerprestaties ?
Ha! een medestanderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ligt eraan wat je als definitie neemt
I rest my casequote:"As I watched the alien invaders in Independence Day zap the White House and pretty much everything else on the face of the earth, I tried my best to suspend disbelief, and succeeded in the wrong way. In a summer of aggressively dumb big movies, I do believe this one is the dumbest.... Despite anything you may have heard or read in the past few days, this movie is an overlong, insultingly clumsy compendium of B-movie clichés, with accordingly cheesy special effects."
-- Wall Street Journal, July 5, 1996
Die snapte ik idd ook niet helemaal...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
Cheesy special effectsWe hebben het hier over de Oscar winner voor special effects...
Niet helemaal representatief, maar geeft wel aan dat meerdere mensen vinden dat ID4 een B-film is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Das de mening van 1 persoon.... die duidelijk gefrustreerd ergens over is...
Klopt. Maar een film zoals Mars Attacks! reken ik ook tot de B-categorie. Ondanks de mainstream acteurs + budgetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef Dopekoe het volgende:
Maar er zullen vast net zoveel mensen zeggen dat het een A-film is
Maar die werd eigenlijk ook gepromoot als B filmquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klopt. Maar een film zoals Mars Attacks! reken ik ook tot de B-categorie. Ondanks de mainstream acteurs + budget
ID4 IS een B-film, feit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Dopekoe het volgende:
Maarre, iemand noemde ID4 een B-film ???
Dat kan natuurlijk niet he....
[..]
Daar lees je heel snel overheenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef Patch het volgende:
[..]
ID4 IS een B-film, feit.
Enne, wie is 3-CPO?
Flauw dat de Nederlandse Wall-E niet goed was
Stargate is absoluut geen B-film. Samen met Contact een (enigszins) realistische kijk op buitenaards levenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Patch het volgende:
Ik zeg niet dat ID4 een B-film is, maar Roland Emmerich zegt van wel.
B-films zijn voor mij vrijwel meteen meestal direct-to-video/dvd-films.
Meestal met 1 bekende acteur/actrice die ooit eens furore maakte in betere films.
Stargate is voor mij geen B-film.
Voor mij ook zeker nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Patch het volgende:
Ik zeg niet dat ID4 een B-film is, maar Roland Emmerich zegt van wel.
B-films zijn voor mij vrijwel meteen meestal direct-to-video/dvd-films.
Meestal met 1 bekende acteur/actrice die ooit eens furore maakte in betere films.
Stargate is voor mij geen B-film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |