Diequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Patch het volgende:
[..]
hehehe
touché
Nee, serieus, ik rook en drink nooit thuis.
Bij deze nodig ik je uit in een rook-vrij en bier-vrij-huis, je mag langs komen zonder het aan te kondigenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Diemaakt het wel ongeloofwaardig...
PM je adres maar, dan kom ik zodra ik in de buurt ben langsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Patch het volgende:
[..]
Bij deze nodig ik je uit in een rook-vrij en bier-vrij-huis, je mag langs komen zonder het aan te kondigen
*Fobo checkt*quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PM je adres maar, dan kom ik zodra ik in de buurt ben langs
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
*Fobo checkt*
Nou, bij mij mag je ook wel langskomen!
Hoi, ik ben FireFox1, 28 jaar, en vind jou een mooie vrouwquote:
Ik geloof je direct!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
Ze heeft d'r gezicht niet voor niets van de foto's geknipt
Hoewel ze wel de knapste en lekkerste vrouw was tijdens de FMT-meet.
Oh nee, ik vond je bijna aardigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Patch het volgende:
Ze heeft d'r gezicht niet voor niets van de foto's geknipt
Gohquote:Hoewel ze wel de knapste en lekkerste vrouw was tijdens de FMT-meet.
Ah, maar ik zie in je fobo al dat je gaat trouwenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben FireFox1, 28 jaar, en vind jou een mooie vrouw
Meets lijken niet zo vaak meer voor te komen nu ik de organisatie niet meer op me neemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geloof je direct!
Wanneer is een weer een meet? Utrecht toch?
Utrecht was de vorige keer goed, vanwege de centrale plek, de bios en het bier en eten in de pub.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik geloof je direct!
Wanneer is een weer een meet? Utrecht toch?
Trouwen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ah, maar ik zie in je fobo al dat je gaat trouwen![]()
[..]
Meets lijken niet zo vaak meer voor te komen nu ik de organisatie niet meer op me neem
We hebben o.a. ook nog Bellatrixquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Op Wyccie na posten er niet zoveel vrouwen in FMT![]()
Een knappe vrouw die ook verstand heeft van films.
*droomt verder*
Nou Patch, ik stel voor om samen de organisatie voor rekening te nemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Utrecht was de vorige keer goed, vanwege de centrale plek, de bios en het bier en eten in de pub.
Alleen de taxirit terug was een tegenvaller....plus de nachtelijke wandeling
Die zie ik niet zo heel vaak langskomenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Patch het volgende:
[..]
Utrecht was de vorige keer goed, vanwege de centrale plek, de bios en het bier en eten in de pub.
Ik heb je nog gezocht, vraag maar aan Mike en Victorinoxquote:Alleen de taxirit terug was een tegenvaller....plus de nachtelijke wandeling
Je vraagt iemand ten huwelijk in je FoBo!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trouwen?
Moet ik eerst van mijn vrijgezellige status af zien te komen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou Patch, ik stel voor om samen de organisatie voor rekening te nemen
Bella is leukquote:Die zie ik niet zo heel vaak langskomen
Hornage vind het leuker om te organiseren dan ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nou Patch, ik stel voor om samen de organisatie voor rekening te nemen
[..]
Die zie ik niet zo heel vaak langskomen
Aan een troll jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je vraagt iemand ten huwelijk in je FoBo!
Ik weet het, ik ken het verhaal.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ik heb je nog gezocht, vraag maar aan Mike en Victorinox
Volgende keer bind ik je wel vastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ken het verhaal.
Nogmaals bedankt daarvoor.
Ik heb een leaseauto + tankpas, dus mij maakt het niet zoveel uit waar het gehouden wordtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Hornage vind het leuker om te organiseren dan ik.
Ik kan voor een bruin café zorgen waar we een filmquiz met beeld en geluid live kunnen doen, plus een rondje drank, maar ja, da's wel in Helmond.
Maar wellicht dat DragonFodder dan ook nog eens langs komt.
Daar zeg ik geen nee tegenquote:
Waar kom je vandaan dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb een leaseauto + tankpas, dus mij maakt het niet zoveel uit waar het gehouden wordt
Maar als Hornage er voor open staat, ben ik game
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |