Ben in een point van me leven dat ik vrouwen niet zo veel meer aandacht geef sinds paar weekjes, had er gewoon even genoeg van van dat eeuwig spelletje ter liefde te spelen, dan gebeurt er dit....
Even klein stukje verleden. vorig jaar ben ik op een date gegaan met een meisje, ging goed naar mijn gevoel, kwam daarna achter dat ze mijn beste vriend heeft gevraagd om bij de cafe waar ze werkt iets te komen drinken blablabla.
Ze was niet mijn vriendin dus gaf er niet zoveel om en was ook niet verliefd op haar of zo.
Mijn maat is naar toegegaan en verteld dat het niet kan omdat ze met mij date en wij beste vrienden zijn blablabla. Volgende dag belt ze mij en zegt dat het niet gaat werken tussen ons... ik zo van uuuhm ok dan.
Afijn ik zie haar bij het uitgaan, 1ste keer groeten we elkaar normaal volgende keren die daarna kwammen niet meer.
Gisteren bij het uitgaan zag ik haar weer en gaf er niet zoveel om, mijn maat (die naast me stond) groete haar even maar ze gaf me zelfs geen blik.
Daarna naar een andere cafe gegaan en iemand pakt me hand opeens vast en het is haar... ze zoent me geeft me een knuffel van 10 seconden probeert me op me mond te zoenen en we beginnen te dansen / schuren. Ze zei ook dat ze dronken was.
Ik ging daarna even weg vraagt ze waar ga je heen? Ik zeg ik ga even wat drinken bestellen.
Ben daarna niet meer naar haar toegegaan, een vriendin van haar komt half uurtje later naar me toe en zegt dat meisje vindt je lekker tegen me zeggen...
Ik naar der toe en met haar praten, op een of ander manier verandere het gesprek helemaal dat ik naar me maten ben geweest en over haar heb gepraat en dat ze dat niet van me zou denken , en ik probeerde haar goedkeuring te krijgen etc etc heel dom allemaal van mijzelf ook.
Ik vroeg haar als ze een lift naar huis wou en ze zei nee haar (gay) vriendje brengt haar wel .
Zei ze tegen hem nee hij brent me wel (ik dus) Ik dacht bij mezelf ok dan toch wat positiefs.
Hier komt het ik zei ik ga even wat te drinken halen nog maar dat ze niet weer boos mocht worden (sarcastisch) ze lachte en zei ok.
Ik wat bestellen en kom terug zie dat een jongen nast haar zit met zijn arm over haar heen, was vroeger best jaloers en heb er hard aan zitten werken en zei even wat tegen de jongen: Alles goed? Ja met mij ook , toen zei ik tegen haar ik ga even naar binnen goed.
5min later komt ze en zegt ik ga weg en loopt weg , ik pak haar arm beet zeg huh wat is er dan , nee zegt ze ik ga weg doei ..
Ik helemaal confused achter gebleven en ben zelf ook weggegaan. stuurde haar nog een smsje van Als ik je vanavond heb gefaald dan spijt het me maar ik ben ook niet perfect.
Zie daarna een gemiste oproep van haar en bel haar terug en vraag haar waar ze is , ze zegt dat ze lopend naar huis is , ik zeg is goed ben er over 5 min.
Kom bij haar aan en zeg stap in, maar dat wou ze niet, ze vondt het niet leuk dat ik haar niet wegnam van de jongen en blablabla en haar alleen liet, ik zei tegen haar dat ik niet wist als het een vriend van der was en niet jaloers wou doen blablabla maar ze wou niet met me meegaan, ik stap uit de auto en zeg goed dan loop ik wel met je mee, wou ze ook niet ik ben toen weggegaan.
Heb haar daarna nog een smsje gestuurd van als je morgen wilt praten bel me dan en anders begrijp ik de hint wel.
Ben echt verward nu ze komt even in me leven en met me hoofd spelen net op een moment dat ik niet meer om meisjes stresde en gewoon chill wou zijn.
Heb ook niks meer van der gehoord vandaag en weet niet als ik haar moet bellen of wat... wil ook niet achter haar reet aanlopen want dat deed ik de vorig keer ook niet.
Snap het gewoon niet meer, sorry voor het lange verhaal hoop dat hier mensen misschien wat tips voor me hebben.
Steam id : Kim the boss.