Ik voorzie een doofpot hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zal ff kijken of daar ook al iets over gemeld wordt. haha
Wie zegt dat dit niet allemaal bij het toneelstuk hoort?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Mis ik even spanning en sensatie... het geeft wel aan dat de hele productie rammelt aan alle kanten... het concept is gewoon echt leuk... jammer dat het zo vernaggeld wordt
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Laysa het volgende:
hebben ze die Flens weer aangenomen om het op te leuken?
Die heeft ook een dikke holquote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Soury het volgende:
Prutlip biedt zich gelijk aan als huilschouder ....Ahhh wah lief
Eerst maar eens kijken hoe het nou werkelijk zit.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze zou wel gelijk hebben als ze op zou stappen. Al hoop ik dat ze blijft.
Details! Daar laat Joanna zich fakking niet door tegenhouden hoor!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Roguee het volgende:
Waarom duikt Joanna er nou weer bovenop, ze snapte net niet eens waar het nou om ging
Uhuh....quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
Wel mooi te zien dat Joanna kennelijk de hartsvriendin van Sofia is..
Ik. Zelfmoord is geen goede reclame.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
Wie zegt dat dit niet allemaal bij het toneelstuk hoort?
Die is de hartsvriendin van iedereen die het moeilijk heeft. Daarmee koopt ze aandacht voor haar eigen gejank.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Nostalgist het volgende:
Wel mooi te zien dat Joanna kennelijk de hartsvriendin van Sofia is..
Dat blauwe pak ookquote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef itsme het volgende:
Ze gaat er tot morgen over nadenken. O daar komt Joanda weer. Mike dacht jou te herkennen dat heeft hij gezegd tegen. erm is moeilijk alles op te slaan. Guido niet.
Oke dit gesprek kan ik niet naar luisteren.
Zou zo maar kunnenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Laysa het volgende:
hebben ze die Flens weer aangenomen om het op te leuken?
Zoals (volgens mij) CC al ergens zei: de redactie zet zichzelf zo ontzettend te kakken. En dan heb ik het nog niet eens over die tweets van Alphons na 20 uur niets te hebben laten horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit niet allemaal bij het toneelstuk hoort?
Als dit was om kijkers te trekken, dan hadden ze geen streamlock gedaan. Hier balen ze echt wel van en dit wordt zeker weten niet uitgezonden. Dit was geen nep.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef akveor het volgende:
Zou Sofia een publiciteitsstunt zijn en wil de redactie ik deze slechte tijden deze troef uitspelen?
Maar je kan als redactie nu ook Sofia niet met grote koppen in de krant laten vertrekken om kijkers te lokken want er is niets om naar te kijken.
Vervang 'rokje' eventueel voor botoxlip.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
Joanna is een meisje van hoe de wind waait waait me rokje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |