Dan heb je ook de oude nieuwe OP gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
WTF, ik ben ff een uurtje pleite en ik mis een heel tpoic.
Missen, missen.... mwoachquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
Cali! Das lang geledenquote:
ik meld mij als klantquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij een manier hebt om piekeren bij iedereen uit te zetten kan je nog erg rijk worden, schat
er is een hele makkelijk manier voorquote:
je hebt het wel tegen de SpamKloon zelf héquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat krijg je met spammende klonen
Had ik het maar, dan had ik het zeker bij 2 al uitgezetquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als jij een manier hebt om piekeren bij iedereen uit te zetten kan je nog erg rijk worden, schat
Dewattes?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je ook de oude nieuwe OP gemist.
mja ik denk dan, ooh maar 1 topic verder dat valt meequote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
Ondanks alles wil ik toch blijven levenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
er is een hele makkelijk manier voor
Oow, niets boeiends gemist dusquote:Op maandag 21 februari 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat krijg je met spammende klonen
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
je hebt het wel tegen de SpamKloon zelf hé
Mwoa, al een jaar aan het revalideren van een gebroken rug, nog een jaar te gaan. En nieuw huis aan het bouwen maar dat duurt ook nog wel evenquote:
Ja hoor, zatquote:Nog leuke treinen / stations gezien?
uhm nee dat bedoelde ik niet hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ondanks alles wil ik toch blijven levenSorry voor deze teleurstellende mededeling
quote:
MPG heeft zelf een kloon of 4 volgens mij. Of die nu onderdeel was? geen idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik volg het sowieso allemaal niet meer
Toekje denkt dat ik een heleboel spamklonen heb...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik volg het sowieso allemaal niet meer
Idd!quote:
gewoon 1 van pammetjes op een hoge dosering en je piekert bijzonder weinigquote:
Sterkte met je HW danquote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Idd!maar er is iemand nu boos en zegt dat ik aan mijn huiswerk moet
Kom morgen wel weer even buurten...ofzoniet nog een topic verder zijn zeg!
[KSC #2.898] Koffie & Theeslowchat nieuwe stijl!quote:
Ik heb nog een doos volquote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon 1 van pammetjes op een hoge dosering en je piekert bijzonder weinig
Succes met je HWquote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm ehm ehm, ik denk dat ik toch pasquote:Op maandag 21 februari 2011 21:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon 1 van pammetjes op een hoge dosering en je piekert bijzonder weinig
Oh okee. Doeiquote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Succes met je huiswerkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:22 schreef Californium het volgende:
[..]
welke?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog een doos vol
En zolang ik ze niet openmaak, blijven ze ook vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |