Ik denk dat ik het maar laat varen, als ze maar streams op internet hebben
en de regular uitzendingen op TV
kijk maar naar sport 7 , was ook zo afgelopen.
als niemand zo'n ding aanschaft is het zo weer op de gewone tv te zien , dan moeten ze wel.
En ik kijk het wel ff aan .. wat de prijs is etc...
quote:18.30????
Op 23 augustus 2000 21:50 schreef marky het volgende:
Er is niks aan de hand de gewone dagelijkse uitzendingen blijven gewoon bestaan, die staan gepland om 18.30 uur en duren weer een half uur. Om 7.00 uur kan je dan bij SBS DB2 kijken. Dit houd dus in dat we een vol uur (incl. reclame) real life soap hebben. En mocht je alleen maar van gewonen soap houden dan kun je gewoon bij fox naar Goudkust kijken want die blijft gewoon om de zelfde tijd.
Waar wachten ze op?? Moet Fok! eerst met ideeen komen voordat Veronica het uit gaat voeren
Big Brother vanaf 15 september 2000 tevens 24 uur per dag te volgen via digitale televisie
De Holland Media Groep en John de Mol Produkties hebben deze week een overeenkomst gesloten met kabelexploitant Casema en Mediakabel om de beelden uit het "Big Brother"-huis vanaf 15 september aanstaande, behalve middels reguliere televisie-uitzendingen en het internet, aan te bieden ten behoeve van de digitale ontvangst op de kabel. Abonnees die in het bezit zijn van een digitale ontvanger van Mediakabel of Casema kunnen "Big Brother" vanaf de eerste dag dat de nieuwe bewoners het wereldberoemde huis betrekken maar liefst 24 uur per dag live volgen.
Dus vanaf vandaag al??????
Ik zag btw in Nog x dagen voor Big Brother dat Mr Zap dat zootje ook sponsort.. Mijn schoonvader heeft Mr. Zap.. zou dat daar ook te ontvangen zijn dan denk je?
Greetinx
BT
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |