abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf donderdag 24 februari 2011 @ 22:56:03 #201
159915 -Menn0-
MNO
pi_93283401
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dan vind je dit ook wel vet ;) Vorige keer een deel hiervan als intro gebruikt op Strangerz

quote:
Is it just me? Or does anyone else hear at the beginning: "awesome potatoes"?
_O-
,,/
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:00:36 #202
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93283773
Bam! Zo in je bakkes!!

Ik ben er na even nadenken wel uit..... labels als Theracords (en daarmee dj's als Thera en Geck-o) zorgen er op t moment voor dat hardstyle nog echt tof voor mij is.. Ik hou van nieuwe dingen, verandering, outside the box...

Sorry voor dit verder volkomen nutteloze random fact..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_93284199
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef Koepert het volgende:
Bam! Zo in je bakkes!!

Ik ben er na even nadenken wel uit..... labels als Theracords (en daarmee dj's als Thera en Geck-o) zorgen er op t moment voor dat hardstyle nog echt tof voor mij is.. Ik hou van nieuwe dingen, verandering, outside the box...

Sorry voor dit verder volkomen nutteloze random fact..
Naja ik vind heel veel dingen nog "boeiend" aan de hardstyle. Legio aan vette tracks die er tegenwoordig uitkomen. De juweeltjes van jaren geleden... Groot minpunt daarentegen zijn de huidige feesten van tegenwoordig waar je altijd 'tzelfde hoort, altijd dezelfde artiesten staan, de dj sets 99% van de tijd ruk zijn etc. etc. Daarom ga ik wel stuk minder naar feesten, maar vind de muziek daarentegen altijd nog vet.

Net dit plaatje ff opgezet...

donderdag 24 februari 2011 @ 23:09:42 #204
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93284540
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Naja ik vind heel veel dingen nog "boeiend" aan de hardstyle. Legio aan vette tracks die er tegenwoordig uitkomen. De juweeltjes van jaren geleden... Groot minpunt daarentegen zijn de huidige feesten van tegenwoordig waar je altijd 'tzelfde hoort, altijd dezelfde artiesten staan, de dj sets 99% van de tijd ruk zijn etc. etc. Daarom ga ik wel stuk minder naar feesten, maar vind de muziek daarentegen altijd nog vet.

Net dit plaatje ff opgezet...

Dat is ook wel waar hoor, muziek van tijdje terug kan me zeker boeien, en ook van andere dj's/ labels komen heus nog wel leuk spul uit, maar vooral wat je zegt over feesten... en dat gaat in iets mindere mate ook op voor livesetjes op 'radio' ; mede daarom stop ik jou ook regelmatig een veer in je reet.. jij doet tenminste moeite voor je TL en zorgt dat die afwisselingen voldoende aanwezig zijn.. en dat mis ik bij heel veel dj's tegenwoordig wel.
pi_93284599
quote:
Ik vind dat Geck-O bij zijn release ook die vocals van The Magic Show (And it's PARTY TIME time time time) erin moet stoppen, want die horen er voor mijn gevoel inmiddels bij :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:10:59 #206
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93284654
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Ik vind dat Geck-O bij zijn release ook die vocals van The Magic Show (And it's PARTY TIME time time time) erin moet stoppen, want die horen er voor mijn gevoel inmiddels bij :')
Irritant is dat, dat heb ik ook nl :')
pi_93284772
Hopelijk ist trouwens morgen beetje fatsoenlijk draaien op Strangerz. Monitoren zijn zo gaar daaro altijd. Soms totaal geen idee waar ik mee bezig was de vorige keren. Komt ook zo'n schel geluid uit dat je oren totaal naar de knoppen gaan. Speciaal ook daarvoor oordoppen aangeschaft. Morgen voor 't eerst mee draaien... dus hopelijk wordt 't wat 8-)
pi_93284788
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Koepert het volgende:
Irritant is dat, dat heb ik ook nl :')
WAT een ongelofelijk sterke plaat is dat toch trouwens! Eerst volgende keer dat ik die op een feest hoor wordt het biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan, niet bewegen, ogen dicht en genieten O+

@ MI
Inderdaad (heb zelf ook ooit mogen draaien op Strangerz DJ Contest) en het geluid in die toko is gewoon KUT ;( Ik kom daar ook echt nooit meer zonder oordoppen, wat een schel geluid is dat! En ze zetten het ook veeeeeeeeeelste hard :{w
pi_93285204
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:

[..]

WAT een ongelofelijk sterke plaat is dat toch trouwens! Eerst volgende keer dat ik die op een feest hoor wordt het biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan, niet bewegen, ogen dicht en genieten O+

@ MI
Inderdaad (heb zelf ook ooit mogen draaien op Strangerz DJ Contest) en het geluid in die toko is gewoon KUT ;( Ik kom daar ook echt nooit meer zonder oordoppen, wat een schel geluid is dat! En ze zetten het ook veeeeeeeeeelste hard :{w
Jah ik ken ook relaxtere toko's om je plaatjes gelijk te leggen. Heb wel paar keer gehad dat ik 't totaal niet hoorde of het nou gelijk liep of niet, dus soms er maar gewoon ingegooid en zien waar 't schip strand. Ging over 't algemeen wel goed, maar alsnog is 't zaad. Hopelijk ist morgen redelijk oke dan wordt 't hopelijk gewoon een leuke set en staat ie volgende week online. :P
pi_93286216
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Jah ik ken ook relaxtere toko's om je plaatjes gelijk te leggen. Heb wel paar keer gehad dat ik 't totaal niet hoorde of het nou gelijk liep of niet, dus soms er maar gewoon ingegooid en zien waar 't schip strand. Ging over 't algemeen wel goed, maar alsnog is 't zaad. Hopelijk ist morgen redelijk oke dan wordt 't hopelijk gewoon een leuke set en staat ie volgende week online. :P
Wat ik wel meestal zie is een dikke lichtshow. Zou eigenlijk ook eens een keer naar Stangerz moeten als ik de ruimte en tijd heb. Het is een eind weg, maar schijnt heel gezellig te zijn!
Mixes onder de naam Khadber
pi_93286456
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef ElDani het volgende:

[..]

Wat ik wel meestal zie is een dikke lichtshow. Zou eigenlijk ook eens een keer naar Stangerz moeten als ik de ruimte en tijd heb. Het is een eind weg, maar schijnt heel gezellig te zijn!
Is het ook! Laser & Lichtshow is ook altijd heeeeeeeeel dik voor elkaar! Zijn verder prima feesies hoor! :Y
pi_93286539
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is het ook! Laser & Lichtshow is ook altijd heeeeeeeeel dik voor elkaar! Zijn verder prima feesies hoor! :Y
Jazeker! Ook fijne dag altijd! Vrijdag heb ik (meestal) toch niks anders te doen, prima avondje! Goedkoop, gezellig, bier, bekenden ^O^
pi_93286675
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef T-Force het volgende:

[..]

Jazeker! Ook fijne dag altijd! Vrijdag heb ik (meestal) toch niks anders te doen, prima avondje! Goedkoop, gezellig, bier, bekenden ^O^
:Y + Leuke sets eigenlijk altijd. Das het leuke van dit soort feesies waarbij de meesten (nog) geen/ of niet genoeg producties hebben om hele eigen sets mee te vullen. Toffe gevarieerde sets :Y)
pi_93295700
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!

Anthem door B-Front & Ran-D :D
Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is :'(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:47:17 #215
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_93295952
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Mooi Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is :D
Bekijk het op een positieve manier: Het scheelt misschien weer 16 jarige popiejopies op Rebirth die alleen maar bier drinken en stilstaan :9 Want MOH is natuurlijk wel stoerder om heen te gaan :+
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:13:53 #216
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_93296390
Vroeg er gister eentje of ik "Smells like hardstyle" kon draaien... :')
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_93296439
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Baronpilsener het volgende:
gewoon zeggen; tuurlijk kan ik dat... maar ik doe het niet! }) >:O
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:39:39 #218
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_93296930
quote:
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!

Thnx :) we doen ons best :D
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_93297510
Vet filmpie Seth! Proberen aanwezig te zijn. Dag ervoor jarig, dus ff goed vieren ~:)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:15:18 #220
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_93297809
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Baronpilsener het volgende:
eN h3B ju d4t gEd4an? zzzSSeZuper V3tTuH pl4aT!

quote:

Heel vet filmpje, Sethje legt even uit hoe het zit.
De line up is ook niet mis zeg
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_93298960
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:

[..]

biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan
Klinkt als een optreden van Angerfist. :P

Ziet er goed uit van Rebirth.
pi_93299889
Net kaartje gehaald voor Rebirth maar wat voor een soort locatie is het? Iemand foto's?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:25:43 #223
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_93299944
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:15 schreef T_Killer het volgende:

[..]

eN h3B ju d4t gEd4an?
Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easy :'(

Ohja, wat vinden de mannen (en de vrouw) van de melodie in deze track:
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:37:34 #224
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_93300337
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:

Niet heel erg vervelend.. zolang je niks met de vocals (of iets anders) gaat doen..
pi_93300345
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easy :'(

SMD - just like you en Blademasterz - In the end mogen ook niet ontrbeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')