quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:53 schreef Mind.Illusion het volgende:
Dan vind je dit ook wel vetVorige keer een deel hiervan als intro gebruikt op Strangerz
quote:Is it just me? Or does anyone else hear at the beginning: "awesome potatoes"?
Naja ik vind heel veel dingen nog "boeiend" aan de hardstyle. Legio aan vette tracks die er tegenwoordig uitkomen. De juweeltjes van jaren geleden... Groot minpunt daarentegen zijn de huidige feesten van tegenwoordig waar je altijd 'tzelfde hoort, altijd dezelfde artiesten staan, de dj sets 99% van de tijd ruk zijn etc. etc. Daarom ga ik wel stuk minder naar feesten, maar vind de muziek daarentegen altijd nog vet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef Koepert het volgende:
Bam! Zo in je bakkes!!
Ik ben er na even nadenken wel uit..... labels als Theracords (en daarmee dj's als Thera en Geck-o) zorgen er op t moment voor dat hardstyle nog echt tof voor mij is.. Ik hou van nieuwe dingen, verandering, outside the box...
Sorry voor dit verder volkomen nutteloze random fact..
Dat is ook wel waar hoor, muziek van tijdje terug kan me zeker boeien, en ook van andere dj's/ labels komen heus nog wel leuk spul uit, maar vooral wat je zegt over feesten... en dat gaat in iets mindere mate ook op voor livesetjes op 'radio' ; mede daarom stop ik jou ook regelmatig een veer in je reet.. jij doet tenminste moeite voor je TL en zorgt dat die afwisselingen voldoende aanwezig zijn.. en dat mis ik bij heel veel dj's tegenwoordig wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:06 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Naja ik vind heel veel dingen nog "boeiend" aan de hardstyle. Legio aan vette tracks die er tegenwoordig uitkomen. De juweeltjes van jaren geleden... Groot minpunt daarentegen zijn de huidige feesten van tegenwoordig waar je altijd 'tzelfde hoort, altijd dezelfde artiesten staan, de dj sets 99% van de tijd ruk zijn etc. etc. Daarom ga ik wel stuk minder naar feesten, maar vind de muziek daarentegen altijd nog vet.
Net dit plaatje ff opgezet...
Ik vind dat Geck-O bij zijn release ook die vocals van The Magic Show (And it's PARTY TIME time time time) erin moet stoppen, want die horen er voor mijn gevoel inmiddels bijquote:
Irritant is dat, dat heb ik ook nlquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind dat Geck-O bij zijn release ook die vocals van The Magic Show (And it's PARTY TIME time time time) erin moet stoppen, want die horen er voor mijn gevoel inmiddels bij
WAT een ongelofelijk sterke plaat is dat toch trouwens! Eerst volgende keer dat ik die op een feest hoor wordt het biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan, niet bewegen, ogen dicht en genietenquote:
Jah ik ken ook relaxtere toko's om je plaatjes gelijk te leggen. Heb wel paar keer gehad dat ik 't totaal niet hoorde of het nou gelijk liep of niet, dus soms er maar gewoon ingegooid en zien waar 't schip strand. Ging over 't algemeen wel goed, maar alsnog is 't zaad. Hopelijk ist morgen redelijk oke dan wordt 't hopelijk gewoon een leuke set en staat ie volgende week online.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
WAT een ongelofelijk sterke plaat is dat toch trouwens! Eerst volgende keer dat ik die op een feest hoor wordt het biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan, niet bewegen, ogen dicht en genieten
@ MI
Inderdaad (heb zelf ook ooit mogen draaien op Strangerz DJ Contest) en het geluid in die toko is gewoon KUTIk kom daar ook echt nooit meer zonder oordoppen, wat een schel geluid is dat! En ze zetten het ook veeeeeeeeeelste hard
![]()
Wat ik wel meestal zie is een dikke lichtshow. Zou eigenlijk ook eens een keer naar Stangerz moeten als ik de ruimte en tijd heb. Het is een eind weg, maar schijnt heel gezellig te zijn!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:18 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah ik ken ook relaxtere toko's om je plaatjes gelijk te leggen. Heb wel paar keer gehad dat ik 't totaal niet hoorde of het nou gelijk liep of niet, dus soms er maar gewoon ingegooid en zien waar 't schip strand. Ging over 't algemeen wel goed, maar alsnog is 't zaad. Hopelijk ist morgen redelijk oke dan wordt 't hopelijk gewoon een leuke set en staat ie volgende week online.
Is het ook! Laser & Lichtshow is ook altijd heeeeeeeeel dik voor elkaar! Zijn verder prima feesies hoor!quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:33 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat ik wel meestal zie is een dikke lichtshow. Zou eigenlijk ook eens een keer naar Stangerz moeten als ik de ruimte en tijd heb. Het is een eind weg, maar schijnt heel gezellig te zijn!
Jazeker! Ook fijne dag altijd! Vrijdag heb ik (meestal) toch niks anders te doen, prima avondje! Goedkoop, gezellig, bier, bekendenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
Is het ook! Laser & Lichtshow is ook altijd heeeeeeeeel dik voor elkaar! Zijn verder prima feesies hoor!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Jazeker! Ook fijne dag altijd! Vrijdag heb ik (meestal) toch niks anders te doen, prima avondje! Goedkoop, gezellig, bier, bekenden
Bekijk het op een positieve manier: Het scheelt misschien weer 16 jarige popiejopies op Rebirth die alleen maar bier drinken en stilstaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Mooi Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is
gewoon zeggen; tuurlijk kan ik dat... maar ik doe het niet!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vroeg er gister eentje of ik "Smells like hardstyle" kon draaien...
Thnxquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!
Anthem door B-Front & Ran-D![]()
Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is
eN h3B ju d4t gEd4an? zzzSSeZuper V3tTuH pl4aT!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Vroeg er gister eentje of ik "Smells like hardstyle" kon draaien...
Heel vet filmpje, Sethje legt even uit hoe het zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:28 schreef T-Force het volgende:
Seth! Mag ik even zeggen dat jullie Rebirth echt fucking goed voor elkaar hebben!
Anthem door B-Front & Ran-D![]()
Baal er wel echt heel erg van dat MOH op dezelfde dag is
Klinkt als een optreden van Angerfist.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
biertje atten en met 2 vuisten in de lucht staan
Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easyquote:
Niet heel erg vervelend.. zolang je niks met de vocals (of iets anders) gaat doen..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:
Ohja, wat vinden de mannen (en de vrouw) van de melodie in deze track:
SMD - just like you en Blademasterz - In the end mogen ook niet ontrbekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easy
Ohja, wat vinden de mannen (en de vrouw) van de melodie in deze track:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |