Ik koop die sowieso nooit. Ten eerste omdat ik nog nooit een leuk vrouwen-dj-fan-shirt heb gezien en ten tweede omdat ik nogal wat dj's helden vind en ik ga geen geld uitgeven aan al die shirts (en als ik er één of een paar koop vind ik dat sneu voor de anderenquote:
Over mierenneuken gesproken: Orientated is een correct Engels woordquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:01 schreef Levitas het volgende:[..]
Kleinigheidje op je website: Orientated moet oriented zijn
[/miereneuk-modus]
Als er internet in de buurt is, staat het aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:19 schreef Gitaarmat het volgende:
Luisteren de mensen hier wel eens Fear FM? Een maat van me draait daar wekelijks.
Je setje van de Magische Show staat op.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:08 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Gefixed meneer de mierenneuker![]()
![]()
nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef Muta het volgende:
iemand enig idee waar er ran-d tshirts te koop zijn?
Tsjah... Keine ahnung... Ben zelf ongeveer 1.90 / 1.92 a 100 kg en XXL staat prima... Weet niet of je der wat aan hebt...quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:59 schreef Koepert het volgende:
Prima shirts M.I.!!... Maar hoe vallen de shirts uit? Btje lang? K ben nl een forse jongen (zoals enkelen van u weten) en n shirt is al snel te kort of veel te wijd.. en dan vind ik t n beetje sneu geld..
All i needed 2 know.. oh behalve, is dat die slim fit of regular?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tsjah... Keine ahnung... Ben zelf ongeveer 1.90 / 1.92 a 100 kg en XXL staat prima... Weet niet of je der wat aan hebt...
Gewoon de klassiekquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:54 schreef Koepert het volgende:
[..]
All i needed 2 know.. oh behalve, is dat die slim fit of regular?
Zelf ook 1.94m en 95/100kg nl..
2 Sidez - Nomansland, krijg gelijk weer kippenvelquote:
2-Sidezquote:
Tsjah... dat is in mijn geval niet te betalenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:03 schreef StM het volgende:
Tja dat is het nadeel van een dienst als spreadshirt. Ook de kwaliteit er van valt helaas tegen. Wil je echt mooie shirts moet je ze laten zeefdrukken maar dan moet je honderden euro's investeren omdat het maken van de drukmal verre van goedkoop is. Voor een label is dat wel te doen maar voor die hooguit enkele tientallen shirts die Mind Illusion zal verkopen...
Slim fit heb ik zelf ook nog niet gezien. Laat ik ook over aan de mensen die er wel 't postuur voor hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:01 schreef Koepert het volgende:
Doet me beetje denken aan deze....
Kutnummer verder.. Maar ik mag dat wel; outside the box trouwen..
Verder eensch met Deeltjesversneller..
Oh en M.I. Heb jij "samples" van elk soort shirt? Of die slim fit ook nog nooit gezien./gehad? ff ter indicatie..
Snap ik, Full-HD fappen op Krulliewulliequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:04 schreef eQuaL het volgende:
Ik wil gewoon zo graag dit stukje op mn tv zien![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Snap ik, Full-HD fappen op Krulliewullie![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |