uiteraardquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef 16meter het volgende:
Neemt niet weg dat ik veel meer respect heb voor een DJ die nog met vinyl draait, 4 tafels tegelijk (100, anyone?), scratcht, etc..
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor diegene die niks te doen hebben vandaag... Magic Show vandaag Op Q-Dance & Dance-Tunes radio
Luister nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MAGNUS!!!
IMPERATOR!!
Net als dat 'auto sync' wat je tegenwoordig hebt. Hoef je niet meer te beatmatchen.. Kijk, als je al jaren DJ't, snap ik best dat je dat beatmatchen een beetje beu bent? (lijkt me raar trouwens, vind het nog steeds een kunstquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
In principe maakt het mij ook niet uit hoe ze het opslaan maar meer wat ze uit het type medium halen. Gevoelsmatig heb ik nog altijd het idee dat wanneer ik naar een feest ga, ik toch ook voor de 'artiesten' kom. Het is dan toch wel fijn als hij of zij als artiest zijnde, dan dingen laten zien/horen waarvan ik niet het gevoel heb dat ik het met een klein beetje oefenen zelf ook zou kunnen. En om dan weer terug te komen op het type medium. Met USB sticks en CD's draaien, daarbij heb ik absoluut niet meer het gevoel dat iemand een echt talent moet hebben zoals dat bij platen draaien nog wel het geval is (Traktor kan ik niet goed over oordelen).
Senk you!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Senk you!
TracklistWeer zo'n misselijke tracklist, echt erg ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Outside Agency
Zou ik ook wel willen, maar komt er toch niet van.. Maar dan zou ik ze eens laten zien wat afteren is !quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef 16meter het volgende:
Interessante poll op Q-dance.nl: "EEN CAMPING BIJ DEFQON.1 MET PRE- EN AFTERPARTY'S. WIL JE HIERHEEN?".
79% zegt ja. (waaronder ikzelf)
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:07 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Senk you!
TracklistHeb m gemist, maar puike TL. Ben benieuwd hoe je Up Yours hebt verwerkt, omdat het in het midden van een HS set wordt gedraaid. Even wachten tot ie online staat om te luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
Over 15 min staat de volledige podcast op m'n sitequote:Op woensdag 23 februari 2011 19:38 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Heb m gemist, maar puike TL. Ben benieuwd hoe je Up Yours hebt verwerkt, omdat het in het midden van een HS set wordt gedraaid. Even wachten tot ie online staat om te luisteren
Wel leuk om jouw posthistorie te bekijken, kijk je gewoon naar de afgelopen serie hardstyle topicsquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wel leuk om jouw posthistorie te bekijken, kijk je gewoon naar de afgelopen serie hardstyle topics
Ik zie ook nog KPD erin staanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Wel leuk om jouw posthistorie te bekijken, kijk je gewoon naar de afgelopen serie hardstyle topics
Volgens mij wordt pas sinds vorige week de podcast in een ander formaat gedaan, waardoor de kwaliteit hoger wordt... Tenminste als je dat bedoeltquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb je meer Magic Shows in die kwalteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |