* NrSiX is daar ook te vinden! Gaat ripje ook?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
Bitburger hierdas nie zo sterk maar wel verdomde lekker...
En ik heb gewoon NU al zin in Indicator Kardinge....dat beloofd wat..
grappig tooltje die super tool.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Voor de mense zonder facebook en twitter
[..]
Jonge, dan probeer ik echt ff wat voor je te fixen, geen zin dat jij dan zo lang moet wachten etc.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Fuck it, al moet ik de 1:50 uur treinen en naderhand 2 uur wachten op de eerst volgende trein terug om datzelfde pokke-eind weer terug te gaan: ik ga naar Dangerouzmind
en waarom ik weer op zwart sta, weet geen man![]()
Uitbrakken van een zaterdagnachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:24 schreef 16meter het volgende:
http://partyflock.nl/party/192132:Sunday_Raw.html
Wat doe je anders op een zondagavond?
Ga daar maar van uitquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef NrSiX het volgende:
* NrSiX is daar ook te vinden! Gaat ripje ook?
liefquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:00 schreef haakon het volgende:
Jonge, dan probeer ik echt ff wat voor je te fixen, geen zin dat jij dan zo lang moet wachten etc.
* haakon gaat snel bellen en vragen
Rip is die-hard. Overnachteng op stations en in duistere portiekjes, rondslenteren door uitgestorven durpen en steden in het holst van de nacht. Alles om maar dat feestje te kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:45 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ga daar maar van uit
[..]
lief.. Heb 't vaker gedaan hoor.Menig zondagochtend op bijv. station Ede/Wageningen (
) staan wachten.
Wat ik ook gemakkelijk zie gebeuren, zoals met Reset - dat ik op het feest een liftje regel naar een dichterbij gelegen station. Aanspraak heb ik altijd en met mn nieuwe foon verveel ik me toch niet
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef 16meter het volgende:
Rip is die-hard. Overnachteng op stations en in duistere portiekjes, rondslenteren door uitgestorven durpen en steden in het holst van de nacht. Alles om maar dat feestje te kunnen bezoeken.Maar alle gekheid op een stokkie, vaak maak je wel de mooiste dingen mee, op die manier. Ben ook wel 's door wildvreemden thuisgebracht, of met een stel vage junk-achtige typjes langs het station zitten in Nijmegen.
Donequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Kun je misschien de OP opnieuw laden van de wiki?
Wat soms erg lastig is als de trein pas 3 uur na afloop van het feest vertrektquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben nog nooit ergens blijven slapen ofzoietsgewoon met de eerste trein, of gelijk met de auto, naar huis toe!
ik ben eigenlijk alleen met de trein naar Qlimax / Hard Bass (Gelredome en Silverdome) / HMH-feestjes geweest, rest met de autoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Wat soms erg lastig is als de trein pas 3 uur na afloop van het feest vertrekt
Dat is eigenlijk ook altijd mijn plan.. Maar als je dan van Weeze of de HMH naar Emmen rijdt, krijg je t onderweg wel ns voor de krenten, en als je dan wat begint te dweilen over de weg, is dat een mooi moment voor n stop, maar k plan t idd ook nooit in..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben nog nooit ergens blijven slapen ofzoietsgewoon met de eerste trein, of gelijk met de auto, naar huis toe!
Supermarco May @DefQon.1 (14-06-2003)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:45 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die tweede track is wel moeilijk geniaal!Ook die beat bij 2.46. Klinkt een beetje als eentje die ik ooit in Fruity Loops had gemaakt en ik zeer relaxed vond, terwijl ik dacht dat ik de enige was die dat vond, omdat ik hem zelf gemaakt had.
De eerste track is ook baas. (geupload op de dag van IQ 2010) De derde track vind ik het minst, maar nog steeds wel ok.
Maar ik kan er ook niks aan doen dat ik nog nooit van de betreffende man gehoord heb hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Supermarco May @ Qlimax 2003 (12-04-2003)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit deed de man dus er lekker..It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Eerlijk gezegd hoop ik ergens aan het begin...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 18:56 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik ben benieuwd waar ze Thera gaan plaatsen op de Loudness TT..
Ja nou, kan er eerlijk gezegd niet mee zitten. Had al een paar keer aangegeven dat k er n beetje klaar mee was. Maar mn mede-MUZmods wisten me te overtuigen. Mocht dit idd nu t einde blijken; zijn er hier gegadigden voor de functie van MUZ-mod?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:31 schreef ReMcOrE het volgende:
kerel dikke reis door NL makenen ben je nu ook je mod-skills kwijt dan?
en dus niet meer de The MOD-e-Rate Reducer?
Hehequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:41 schreef NLS04 het volgende:
Haha het zal mij in ieder geval helemaal niks verbazen als Rip uiteindelijk zaterdagochtend na dat feest in een totaal andere stad beland, zeg een Den Haag ofzo![]()
Tziet er raar uit, maar ... zie TTquote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:27 schreef de_huig het volgende:
het voelt in ieder geval behoorlijk onnatuurlijk
mag ik vragen waarom je er een beetje klaar mee was?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja nou, kan er eerlijk gezegd niet mee zitten. Had al een paar keer aangegeven dat k er n beetje klaar mee was. Maar mn mede-MUZmods wisten me te overtuigen. Mocht dit idd nu t einde blijken; zijn er hier gegadigden voor de functie van MUZ-mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |