quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef T-Force het volgende:
Snap ik, Niels ziet er goed uit in dat shot
Lijkt hij niet ergens veel op?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niet heel erg vervelend.. zolang je niks met de vocals (of iets anders) gaat doen..
Luister ik later wel; oordeel komt dan ook pasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:25 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Uiteraard niet... Hij zet hem morgen op die computer daar (zuipkeet), dus mag ik hem elke vrijdag en zaterdag gaan horen samen met don't speak en just as easy
Ohja, wat vinden de mannen (en de vrouw) van de melodie in deze track:
Ze zou op de Feestfabriek draaien, maar was toen ziek (overspannen) ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Stomme vraag,
Draaid Dana nog? Het is zo stil rond haar? Of zijn er nog ergens recente sets van haar te vinden?
Seth = Tom?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:41 schreef NLS04 het volgende:
[..]
![]()
Toen bestond de liever-geen-foto's/video's-meer-na-3-uur-policy nog niet
Firebird is een goede track ja. Die jongens hebben nooit slechte platen gehad maar wel de pech dat ze geen support hadden. Verhaal vergelijkbaar als met de bass modulators zegma.. Goede tracks maar weinig DJ's die het draaien. Ik hoorde laatst trouwens wel dat een van die gasten zich op zijn solo-act aan het richten is? Team Red schijnt al een plaat van hem gedraaid te hebben op hardbass.
EDIT: Vet filmpje sethje! Al heb ik je nog nooit zo lang zien praten zonder bier in de hand![]()
Jep dat ben ik!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:18 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Seth = Tom?
Is zo'n feest als dit nou echt rendabel?
3000*20 = 60.000
Als je kijkt naar de line up dan ben je volgens mij al de helft kwijt aan de dj's of valt dit allemaal mee?
Vorig jaar was ook al een echt feest hoor! Alles was uitstekend geregeldquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sethje het volgende:
Mwah rendabel... we zijn een non-profit organisatie natuurlijk en we werken met een strakke begroting. We houden er wel wat aan over maar dat is puur om het jaar erop meer buffer te hebben. We stoppen alles weer in de volgende editie. We hebben afgelopen jaar een goede editie gedraaid en dit hadden we ook zo gepland om komend jaar echt de stap te kunnen maken naar een "echt" feest.
Klinkt vet, passie voor de muziek. Toen ik het filmpje zag heb ik gelijk een kaartje gekocht, zin erin!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:04 schreef Sethje het volgende:
Bedankt voor de positieve reacties allemaalzoals in het filmpje al te zien is zijn we vorig jaar haast over de kop geslagen en dit jaar willen we het allemaal nog beter,groter,vetter en professioneler neerzetten
[..]
Jep dat ben ik!
Mwah rendabel... we zijn een non-profit organisatie natuurlijk en we werken met een strakke begroting. We houden er wel wat aan over maar dat is puur om het jaar erop meer buffer te hebben. We stoppen alles weer in de volgende editie. We hebben afgelopen jaar een goede editie gedraaid en dit hadden we ook zo gepland om komend jaar echt de stap te kunnen maken naar een "echt" feest.
Jepquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Klinkt vet, passie voor de muziek. Toen ik het filmpje zag heb ik gelijk een kaartje gekocht, zin erin!
Waar is je usericon?!quote:
Wie is wij?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef Baronpilsener het volgende:
* Baronpilsener flikkert zo denk ff een lq previewtje van waar wij aan het werken is online![]()
WOW... Goed bezig chef! Niet helemaal mijn ding.... Maar klinkt zeker goed!quote:
Erg goed bezig man, props!quote:
Noujaaaa, overdrijven is ook een kunstquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:47 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Erg goed bezig man, props!![]()
Al eens wat ingestuurd naar wat labels? Als ik dit zo hoor heeft het zeker potentie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |