Eet smakelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef tdrone het volgende:
ik ben het eens met Cc je kan haar niet zomaar laten zitten zero dat is echt een naaistreek je had haar in ieder geval iets moeten laten weten
en nu eten
awh, kusje op je niet mooi weerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
hier is het trouwens niet zo mooi weer
Jaa zeker, toen ik de hond uit ging laten was het echt heerlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in de zon was het best lekker
Aaawhquote:Op maandag 21 februari 2011 17:49 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
hier is het trouwens niet zo mooi weer
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
awh, kusje op je niet mooi weer
dankjequote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
awh, kusje op je niet mooi weer
beetje bewolkt, koud, niet echt veel zon dus. maar straks wel pannenkoeken eten als het goed is, dus dat maakt mijn dag weer goedquote:Op maandag 21 februari 2011 17:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jaa zeker, toen ik de hond uit ging laten was het echt heerlijk![]()
Alleen later tegen de wind in fietsen was minder
[..]
AaawhHoezo niet?
ehh ik eet wel alleen dat vlees ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef 92Merel het volgende:
[..]
CC, lust je trouwens pasta, tomatensaus en iets van gehaktballen / gehaktgordonbleu?
graag gedaan,iedereen verdient mooi weerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
dankje
[..]
beetje bewolkt, koud, niet echt veel zon dus. maar straks wel pannenkoeken eten als het goed is, dus dat maakt mijn dag weer goed
Oh, jammer..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:51 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
[..]
dankje
[..]
beetje bewolkt, koud, niet echt veel zon dus. maar straks wel pannenkoeken eten als het goed is, dus dat maakt mijn dag weer goed
We hebben ook nog tomaat en boontjes?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ehh ik eet wel alleen dat vlees ofzo
boontjes lust ik ook nietquote:Op maandag 21 februari 2011 17:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, jammer..
[..]
We hebben ook nog tomaat en boontjes?
En aardappels kan ik ook nog klaarmaken![]()
De pasta die nu gekookt is (zusje moest vroeg eten, daarom pasta al van te voren gekookt) is toch te weinig voor 3 personen
Ohquote:Op maandag 21 februari 2011 17:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
boontjes lust ik ook nietaardappels is goed
nogmaals sorry
ik heb nog nooit broccoli gegeten dus je hebt kans dat ik dat wel lust, nee maar ik voel me zo lullig tegenover jouquote:Op maandag 21 februari 2011 17:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh
Ik hou zelf ook niet van tomatensaus namelijk, dus moest er sowieso nog iets anders bij klaarmakenMaar dan kijk ik zo wel even wat er nog in de koelkast ligt, geloof dat we ook nog broccoli hebben..
Je hoeft geen sorry te zeggen joh
Oh haha wat eet je wel dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb nog nooit broccoli gegeten dus je hebt kans dat ik dat wel lust, nee maar ik voel me zo lullig tegenover jou
nja best wel veel behalve buitenlands etenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh haha wat eet je wel dan?
Hoeft niet joh, we maken er gewoon een gezellige avond van![]()
Ik had toch nog geen plannen
Is dat zo buitenlands dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja best wel veel behalve buitenlands eten
pasta welquote:
Ja da's waar.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pasta welen broccoli niet maar dat ken ik niet, maar wil het best eten hoor
doe niet al teveel moeite voor mij hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja da's waar.
Okee naja we zien wel
Het is geen moeite hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 18:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe niet al teveel moeite voor mij hoor
haha ik bedoelde meer omdat ik best een lastige eter benquote:Op maandag 21 februari 2011 18:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is geen moeite hoor![]()
Ik moet zelf ook eten namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |