da'squote:Op maandag 21 februari 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Jurien zit op FOK! ?
Hij post in het Jurien topic.
Nou, ik zie hem niet daar, hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
Jurien zit op FOK! ?
Hij post in het Jurien topic.
Ik denk niet dat ze 1 biertje bedoelt met 'niet nuchter zijn'. Ze had het er over dat ze ervan houdt om 12 uur achter elkaar alcohol/wijn te drinken.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Nee toch? Als je elke vrijdag/zaterdag met je vrienden een kroegje pakt, al is het maar 1 biertje
Klopt, de dames zijn nerveus geloof ik.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef 38half het volgende:
Ik begrijp dat er genomineerd moet worden;>)
Even een vraag. Ik lees wel eens dat er iets geplaatst is bij de OP. Wat is dat en waar kan ik dat vinden?
Cynthia,quote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wie er genomineerd gaan worden!
Thank youquote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef catwaezle het volgende:
Nog even voor iedereen:
# TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts) :
# 127.0.0.1 ad.doubleclick.net
(die 'hosts' file moet je dus even editen met kladblok ofzo)
en voor pc blondjes?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef catwaezle het volgende:
Nog even voor iedereen:
# TIP:Zet de volgende regel in je hosts file om reclame te omzeilen(C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts) :
Als je het in het Turks typt snap ik er net zo veel vanquote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef catwaezle het volgende:
Nog even voor iedereen:
Ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd wie er genomineerd gaan worden!
Je moet wel admin rechten hebben, maar ga er vanuit dat de meeste users die hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef catwaezle het volgende:
Nog even voor iedereen:
Jawel.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
da's
[..]
Nou, ik zie hem niet daar, hoor
Dit heb ik dus gewoon gedaan ..quote:OF download dit bestand dat automatisch je hosts file aanpast.
En hoe kom ik in mijn hosts file ? ;pquote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef catwaezle het volgende:
Nog even voor iedereen:
ow wat grappig zeg!!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lekker de reclame blijven kijken, jij bent de doelgroep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |