What the fuck...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
arwasm
AIR STRIKES!! AIR STRIKES ON LIBYAN CITIZENS!! #Libya #feb17 #Gaddaficrimes
Natuurlijk, deed China ook in 1989. Iran gaat dit ook doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef Barcaconia het volgende:
Ook een manier om aan de macht te blijven, gewoon je volk uitmoorden
:|quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef Bartholomaeus het volgende:
arwasm
AIR STRIKES!! AIR STRIKES ON LIBYAN CITIZENS!! #Libya #feb17 #Gaddaficrimes
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-12307698quote:1628: Journalist in Istanbul, Turkey, Isin Elicin, tweets: "A retired judge in Benghazi, said: We have buried today 11 bodies of soldiers who refused to fire on civilians."
Dat vind ik dan inderdaad flauw van Al Jazeera.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Al Jazeera is ook leuk bezig met archief beelden te laten zien van Gatverdaffi met westerse leiders, goed, zet het net aan, maar laten ze hem ook zien met al die bandieten uit Afrika, Midden Oosten en bv Chavez?
Gadverdaffi wilde zich inslijmen bij het westen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Lagrinta het volgende:
Waarom is Libïe niet bevriend met Iran vraag ik me af eigelijk?
Omdat Iran een shia-staat is.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Lagrinta het volgende:
Waarom is Libïe niet bevriend met Iran vraag ik me af eigelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |