voetbal is stomquote:
Inderdaad voetbal is stomquote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
voetbal is stom
echt waar
is sow
![]()
echt waar
is sow
ik ga het bekijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is dalando geband.
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen
Check onderste post
Wat een schijnheilige
Hmm ja lijkt er wel opquote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgens mij is dalando geband.
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen
Check onderste post
Wat een schijnheilige
Bekijk het eens voor mijquote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga het bekijken
echt waar
is sow
![]()
echt waar
is sow
jij doet niet goed meequote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, dit is onzin voor je leven, de echte onzin
Eckte onzinquote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Man, dit is onzin voor je leven, de echte onzin
wat is er schatje.. ik vind jou heul liefquote:
Ik vind dat echt waarquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is er schatje.. ik vind jou heul lief
echt waar
is sow
![]()
echt waar
is sow
Wat is er dan? Die kleuter HSG bezorgt jou onpret?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind dat echt waarachtige zooi niet leuk
sorryquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik vind dat echt waarachtige zooi niet leuk
Dankjequote:Op maandag 21 februari 2011 17:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dalando.. spesjaal voor jou hou ik op...
omdat ik je lievvv vind enzo![]()
lief
![]()
Onzin voor je leven is dit. Onzin dusquote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
Is er niet een extra subforum voor jullie? Gewoon waar de echte bagger zit. Een soort steegje naast een winkelstraat waar niemand behalve een klein kliekje graag komt. Gewoon om de rest niet dwars te zitten, bedankt.
Dat zou echt tof zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
Is er niet een extra subforum voor jullie? Gewoon waar de echte bagger zit. Een soort steegje naast een winkelstraat waar niemand behalve een klein kliekje graag komt. Gewoon om de rest niet dwars te zitten, bedankt.
nee sorry.. daar zijn we geweigertquote:Op maandag 21 februari 2011 17:29 schreef FreezePop het volgende:
Omdat ik niet hou van datquote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Maar Dalando je topic wordt razendpopulair met zo veel reacties, en daarmee wordt jij ook populair, waarom wil je dat niet?![]()
![]()
Schijt aan HSG. Die gaat maar zielepietenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Vind ik ook![]()
echt waar
is sow
Oke, maar vind je het goed dat we door baqckeren in jou topic maar dan zonder dat ge-:Y echt waarquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Omdat ik niet hou van dat![]()
gedoe
Het ging hier meer over =D
Gevangenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga eten.. kusje voor wie hebben wil
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onzin voor je leven is dit. Onzin dusEn dit is gewoon oznin
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee sorry.. daar zijn we geweigert
Sommige mensenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dat zou echt tof zijn![]()
![]()
echt waar
is sow
Wie is HSG überhaupt?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijt aan HSG. Die gaat maar zielepieten
Nou dan moet het meerquote:Op maandag 21 februari 2011 17:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Oke, maar vind je het goed dat we door baqckeren in jou topic maar dan zonder dat ge-:Y echt waaris sow
?
Ga niet zeuren in een Dalando topic jijquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sommige mensengewoon
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen, onderaan.quote:
Ga hulie huilie doenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
[..]
[..]
Sommige mensengewoon
=Dquote:Op maandag 21 februari 2011 17:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou dan moet het meerecht waar
=D
is sow
zijn
O een schraalhansquote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
[ONZ-FB] Steven, voor al je vragen en problemen, onderaan.
Doei =Dquote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zie jullie hoop ik in een ander kwaliteitestopic weer... deze zal wel vol zijn als ik klaar ben met eten =D echt waaris sow
=D
We zullen op post 232 zijn als je komtquote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zie jullie hoop ik in een ander kwaliteitestopic weer... deze zal wel vol zijn als ik klaar ben met eten =D echt waaris sow
=D
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
=D
Echt wel verder hoor als ik zo door ga. En als jij meehelptquote:Op maandag 21 februari 2011 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We zullen op post 232 zijn als je komt
Wij gaan voor kwaliteit zorgenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Er komt een deeltje 2 van dit kwaliteittopic!
Zeeeeekerrrrrquote:Op maandag 21 februari 2011 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij gaan voor kwaliteit zorgen
Echt waar
Ik zie het, wat een gezeur zeg...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was gepost in FB. Wat een zwarte pieten jank hebben we in dit subforum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |