Yups dat gevoel heb ik ook. Alleen zit Laura wel met dat gedeelde geheim met guidoquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Laura als Alex behoorlijk gek zijn op elkaar.
Psiesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef catwaezle het volgende:
[..]
nee ze moet de andere doen geloven dat ze verliefd zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Laura zegt weer dat ze niet verliefd is. Maar is dan de missie niet gewoon mislukt?
De regie moet ingrijpen vind ik, want ze moet dus spelen dat ze wél verliefd is.
De rest mag eerst niet weten dat ze verliefd zijn maar het wel zijn en dan moeten ze weten dat het nep is. Zoiets is het volgens mij.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Laura zegt weer dat ze niet verliefd is. Maar is dan de missie niet gewoon mislukt?
De regie moet ingrijpen vind ik, want ze moet dus spelen dat ze wél verliefd is.
Ja, kon je een paar dagen geleden al zien. Hij kijkt zo lief naar haar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de missie is de rest van de bewoners te laten geloven dat ze verliefd zijn. Het geheim is dan dat dat nep is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
De rest mag eerst niet weten dat ze verliefd zijn maar het wel zijn en dan moeten ze weten dat het nep is. Zoiets is het volgens mij.
Het is een fake-relatie. Dat moeten de deelnemers raden. Kansloos dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef marky het volgende:
De rest mag eerst niet weten dat ze verliefd zijn maar het wel zijn en dan moeten ze weten dat het nep is. Zoiets is het volgens mij.
mja als je iemand in het huis vindt die je gewoon echt leuk vind is dat moeilijk... Vooral omdat diegene niet achter dat gedeelde geheim mag komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de missie is de rest van de bewoners te laten geloven dat ze verliefd zijn. Het geheim is dan dat dat nep is.
Dat is het hele 'drama' achter deze missie en het geheim van Laura en Guido. Laura is een beetje gek op Alex, maar kan en mag dat eigenlijk niet laten merken.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Olga het volgende:
[..]
mja als je iemand in het huis vindt die je gewoon echt leuk vind is dat moeilijk... Vooral omdat diegene niet achter dat gedeelde geheim mag komen.
Waarvan akte...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef marky het volgende:
Ik vind Alex een redelijk saai persoon. Zie geen passie bij die knul, helemaal niets waarvan ik denk daar gaat hij voor.
Dus de bedoeling is iemand zo ver krijgen dat hij/zij drukt om te zeggen dat zij een stel zijn. Ik vind het heel vaag, hoe kunnen de andere bewoners nu weten dat dit een geheim KAN zijn als ze net moesten doen alsof het in het huis is begonnen. Ik vind dit een heel vaag en gecompliceerd geheim.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de missie is de rest van de bewoners te laten geloven dat ze verliefd zijn. Het geheim is dan dat dat nep is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |