Tjezusquote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toedels.![]()
Ze zingen Sinterklaasliedjes.
Ik begrijp de zin van deze opdracht ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Snap er helemaal niets meer van dat 'geheim' tussen Laura en Guido. Ze spreekt zich elke keer tegen en toch moeten ze doen of ze een relatie hebben, vaag.
ze moet andere doen eloven dat er een relatie isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp de zin van deze opdracht ook niet.
Of dat hij wel echt is en zij dan dus het geld opstrijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze moet andere doen eloven dat er een relatie is
het geheim is dat de relatie nep is
dus andere moeten drukken dat de relatie tussen laura en guido nep is
Ah, dat klinkt al anders...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef catwaezle het volgende:
Laura: "Hij heeft nooit tegen mij gezegd dat ie geen vriendin heeft"
dat is dan niet zo moeilijk te raden denk ik, deze 'relatie' komt heel nep overquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze moet andere doen eloven dat er een relatie is
het geheim is dat de relatie nep is
dus andere moeten drukken dat de relatie tussen laura en guido nep is
Kansloos.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Mylene het volgende:
Alex heeft gewoon de vlindertjes in zijn buik van Laura.
Of hij is gewoon een beetje hitsig, dat kan ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Mylene het volgende:
Alex heeft gewoon de vlindertjes in zijn buik van Laura.
Ik denk dat zowel Laura als Alex behoorlijk gek zijn op elkaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een beetje hitsig, dat kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |