quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Green1 het volgende:
Kan servio die gitaar niet even anaal bij karim inbrengen?
d'r is toch nergens ook maar enige verbetering. Heb jij al wat gemerkt van meer aktie, opdrachten etc.? Het is en blijft gewoon een saaie bedoening. Als ik niet op dit forum had gezeten, echt, dan was ik na 1 dag al afgehaaktquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het een aanfluiting die hele regie, ze hebben al kunnen oefenen, en de bewoners zitten er alweer ruim een week maar verbetering ho maar
Yep, en nog valt er niks te melden.quote:
hier ook niet, maar daar krijg ik ook een of andere foutmeldingquote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou die hole doet het nog steeds niet
jup en de andere doen het ook niet bij mijnquote:Op maandag 21 februari 2011 16:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook niet, maar daar krijg ik ook een of andere foutmelding
i heb hem niet open staan ,maar als ik hem open krijg ik die fout meldingquote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Ceetje.. het volgende:
b_engeltje, heb site van hole afgesloten en opnw opgestart, doet het nu ook weer!
Laters!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga nog even wat werken en de familie voeren zometeen, zie jullie vanavond wel weer.
Toedels.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga nog even wat werken en de familie voeren zometeen, zie jullie vanavond wel weer.
Ze moet natuurlijk wel wát zeggen om het geloofwaardig te doen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex: Maar vriendschappelijk of ehh...
Laura: Nee ik vind Guido wel echt leuk. Niet verliefd, maar wel echt een klik.
heb dat ook een paar keer gehad, maar nu doet ie het weer. Waarom, geen idee, kreeg tot 5 minuten geleden ook een foutmelding. Ik heb toen de hele webpagina afgesloten en even later opnieuw geopend, toen deed alles het ineens wel, meer tips heb ik niet voor jequote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
i heb hem niet open staan ,maar als ik hem open krijg ik die fout melding
snap dus niet wat je bedoeld geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |