Alex: Ja dat is wel normaal voor een 20 jarige, dat je verliefd kan worden op iedereen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef catwaezle het volgende:
Guido: "Ik vind Joanna ook leuk. Het is gewoon een lekker wijf!"
Laura vindt dat vast wel leuk omdat ze hem ook erg leuk vindt. Het probleem is dat ze het absoluut niet mag laten merken en dat is dan weer alles behalve leuk.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Darklight het volgende:
Maar Alex heeft dus in de kvdw gezegd dat die verliefd is op Laura? En Laura vind dat niet leuk
Dat doet ze dus omdat ze haar kansen met Alex, op wie ze wel een beetje gek is, niet geheel wil verspelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef creno het volgende:
Waarom zegt Laura niet gewoon dat ze wel verliefd is op Guido, het wordt al gedacht en nu is er nog niet eens sprake van een geheim.
5 e voor j etietenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna: Ik ben in de uitverkoop vandaag.
[ afbeelding ]
Ik ook niet: ze is gewoon lekker irritant!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Darklight het volgende:
Ik heb nooit een hekel aan Joanna gehad
Misschien is het zo dat die huilbui van gisteren een hoop druk van de ketel heeft gehaald?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef catwaezle het volgende:
In het begin dachten velen nog dat het hele huis de pest aan Joanna zou krijgen, maar volgens mij is Joanna behoorlijk bijgedraaid en leuker geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |