SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Rickocum op 21-02-2011 18:10:46 ]
en om 12uur in je nest liggen zeker. Ochtendmensen bleeeehquote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef wise het volgende:
uitslapenOverrated.
Sta altijd vroeg op, ook in het weekend. Meestal 8:30 ofzo. Heel de dag om dingen te doen
Kom dan kankerboy ik klap je hersens uit je kop door mijn baasheid, KOM OP JONG, KOM OP IK BEN PUMPED NIGGAquote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef StonerMoon het volgende:
TS is een treurling in een autistenhuis
Kankerdom gozertje jeweet. Kun je al aan zijn kop zien je weet!
nee hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
en om 12uur in je nest liggen zeker. Ochtendmensen bleeeeh
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kom dan kankerboy ik klap je hersens uit je kop door mijn baasheid, KOM OP JONG, KOM OP IK BEN PUMPED NIGGA
peter, limonadequote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kom dan kankerboy ik klap je hersens uit je kop door mijn baasheid, KOM OP JONG, KOM OP IK BEN PUMPED NIGGA
Pannenkoeken zijn smerigquote:Op maandag 21 februari 2011 13:55 schreef StonerMoon het volgende:
[..]Mijn punt is bewezen. Kansloze pannenkoek.
Lachbui op me werk = niet goedquote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat een climax. Wat voor nagerecht had je?quote:Als laatste naar mijn oma, dank je dat we naar dat café in Peize waren gegaan, die varkenshaas was mennus lekker en kreeg ik echt een stijfje van die saté!
Was er eigenlijk nietquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Wat een climax. Wat voor nagerecht had je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |