bosquote:
marijkequote:
Natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 13:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, kun jij even innen namens mij?.
hier nietquote:
Hier in Eindhoven anders welquote:
Ja, wel lekker hier nu (zit in Woensel-Zuid)quote:
Lekker toch?quote:
Ja, is ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker toch?
Geniet er nou eens van. Dat eeuwige gespam is ook niet je van het.
Das hier niet zo ver vandaanquote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, wel lekker hier nu (zit in Woensel-Zuid)
Het is bijna woensdagquote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, is ook.
Is het al woensdag of weekend?
boeit niet, hier is het vakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 14:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, is ook.
Is het al woensdag of weekend?
Dankquote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik zal een factuur opstellen.
Lijkt mij een faire deal.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dank.
Ik stel dan voor dat we de inkomsten eerlijk delen!
Ik weet niet waar jij nu bent, maar kan goed. Ik ben van hier uit in ca 15 minuten lopen in het stadscentrumquote:Op maandag 21 februari 2011 14:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Das hier niet zo ver vandaan. Half uurtje lopen?
Ik zit nu op het TU-terreinquote:Op maandag 21 februari 2011 14:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij nu bent, maar kan goed. Ik ben van hier uit in ca 15 minuten lopen in het stadscentrum
Ik denk ook maar een kwartiertje lopen. Woon bijna aan de rondweg tegen over de FOntys Rachelsmolenquote:
Oow, ja, dat red ik inderdaad wel in een kwartiertje denk ikquote:Op maandag 21 februari 2011 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook maar een kwartiertje lopen. Woon bijna aan de rondweg tegen over de FOntys Rachelsmolen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |