In de lente en de herfstquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verhaardag
Drie dagen van nationale Rui
idd sneeuwquote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja![]()
laat de rest maar lekker in de sneeuw zitten hoor, dan neem ik de extra centjes wel
ik wilde de /.me in een spoiler zetten.. DAT werkte nietquote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Omdat dat MSN smiley praat is. Dit is MSN niet. Dit is Fok!
inderdaad.... ik ga pas in juli, dus nog een dikke 4 maandenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjaaa nog een half jaar wachten..
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wilde de /.me in een spoiler zetten.. DAT werkte niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
* Barretje80 doet d'r oogjes dicht en bedenkt dat ze op een bedje in de zon ligt, met een heerlijke cocktail op het tafeltje naast d'r en een goed boek in de andere handquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohjaaa nog een half jaar wachten..
ja en ik in augustus pas pfff maar wel 2 wekenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... ik ga pas in juli, dus nog een dikke 4 maanden
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]thuis lukt het ook wel.. deze comp wil dat geloof ik niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
gewoon ff de kachel opstoken tot 28 gradenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 doet d'r oogjes dicht en bedenkt dat ze op een bedje in de zon ligt, met een heerlijke cocktail op het tafeltje naast d'r en een goed boek in de andere hand![]()
Ik verwacht niet dat er dit jaar een zomervakantie in zitquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad.... ik ga pas in juli, dus nog een dikke 4 maanden
ja dat zou ik ook wel graag willen maar tot nu toe ..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat er dit jaar een zomervakantie in zit. Misschien een festivalletje, maar zelfs dat is nog uiterst twijfelachtig
...
pff.. het is hier wel warm genoeg..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon ff de kachel opstoken tot 28 graden![]()
Indian summer! das bij jou om de hoek!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook wel graag willen maar tot nu toe ..
/me weet wel dat het in een sub niet werkt.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik wilde de /.me in een spoiler zetten.. DAT werkte niet
Samen een festival doen danquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat zou ik ook wel graag willen maar tot nu toe ..
mpg kan het welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
[me=DaMart] weet wel dat het in een sub niet werkt.[/me]
preciesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
verhaardag
Drie dagen van nationale Rui
In een sub kan ik het ook niet. Alhoewel, ik ZOU het in elkaar kunnen prutsenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mpg kan het wel
edit. sub is niet Spoiler![]()
Ja dat is waarquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Indian summer! das bij jou om de hoek!
*DaMart kan dat op die manier ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef MPG het volgende:
[..]
In een sub kan ik het ook niet. Alhoewel, ik ZOU het in elkaar kunnen prutsen...
Het is jammer dat ZandvoortAlive er niet meer is dit jaar... dat was altijd wel gezellig. Gratis muziekfestival op het strand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |