quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja ik heb mijn moccaprinsesje op de bank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:21 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]Gast, ze is van spectrale klasse, och onaardse krachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
losgebarsten toen ze naar me lachtequote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:26 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Gast, ze is van spectrale klasse, och onaardse krachten.
Haha, gast, je bent aan het terugkijken in de tijd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:27 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
losgebarsten toen ze naar me lachte
gast als ik naar dr kijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Haha, gast, je bent aan het terugkijken in de tijd!
Ok. At this point I'd move away the table. I just don't want anything bad to happen to the table. Know what I'm saying?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Keselo het volgende:
Kanker godverdomme op met je sterrestof.
Al helemaal uit deze kwaliteitstopic
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Ok. At this point I'd move away the table. I just don't want anything bad to happen to the table. Know what I'm saying?
Why don't you have a seat over here?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Keselo het volgende:
U mad bro?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:43 schreef Keselo het volgende:
Één M.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:10 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[ afbeelding ]
Zij is inderdaad super slecht. maar haar superpower is weer te sterk. ze kunnen geen balans vinden!
Wij hebben em al gezien: [USA] Jersey Shore #6: That's a breakup right there.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
Iemand die van gister al gezien?
Ik gaat em vanavond weer checken [ afbeelding ]
Hahaha, dit was geniaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:01 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
De beste uit heul dit topic.
Snap ik, als je met zo'n kksnol zit.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:49 schreef fervente het volgende:
[..]
Hahaha, dit was geniaal.
Verder valt het me op dat de gozers voor Ronnie zijn... en de meisjes volgensmij meer voor Sammi? Ik bedoel zij is wel een zeikwijf af en toe, maar wtffff Ronnie heeft echt anger issues. Ik zou echt bang voor hem zijn
The fuck?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de beste momenten, Sammi die kuthoer, die in elkaar wordt geslagen door Jenni.
Link even naar die episode. Of zeg in welke het was.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:22 schreef kutkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
Een van de beste momenten, Sammi die kuthoer, die in elkaar wordt geslagen door Jenni.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |