Er zijn hier overduidelijk mensen die met het complot meepraten...;) mevrouw FUNDA;)quote:Op maandag 21 februari 2011 17:27 schreef Fundada het volgende:
[..]
Donderdag/vrijdag/zaterdag bestel ik gewoon drank bij Philip in de Danzig. Succes met je theorie.
Jalmar de Jong van iBlue Makelaars? Jeetje, dat klinkt niet goed. Het zou zo maar kunnen dat Jalmar de Jong van iBluemakelaars ook nog eens als autoverkoper bij Autobedrijf Liekendiek gewerkt heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:25 schreef 08gnoT. het volgende:
Jalmar de Jong taxeerde mijn huis op 450 euro. In de bezemkast gaf hij mij aids en tot overmaat van ramp is nu ook de waterleiding lek
Het gaat mij niet om leuk. ik weet dat het is zoals ik zeg dat het is:) ik zie termen voorbij vliegen waarvan ik denk dat mensen denken dat ik het verzin. Maar de discussie is iig los en het lastig om in je 1tje weet ik het hoeveel man te overtuigen. Er is maar 1 manier om dit te bevestigen en dat betekend dat een tv progamma het moet gaan uitzoeken en proberen Jalmar de Jong te zoeken...Ik weet 99% zeker dat het hem is, als het hem niet is dan heeft ie een cloon rondlopen!quote:
ja die is nu nog zeker rukquote:Op maandag 21 februari 2011 21:53 schreef Copycat het volgende:
Bel Peter R. de Vries.
Ik denk dat hij je net zo hard uitlacht met je bewijsvoering.
Had dan even gewacht met je kuttopicquote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef joost418 het volgende:
[..]
ja die is nu nog zeker rukik know.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |