Dan bel ik je later in de middag wel vanaf werk. Ik zit hier ontzettend te duimen dat het deze keer helemaal goed gaat.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee hoor, bellen graag. Ik heb de buurman als honden uitlaat.
Voor de rest wacht ik het alleen af. (Ben allang blij dat dat nu gaat)
Ik heb de vorige keer gemerkt dat het me veel te veel zoemt in m'n hoofd als iemand me de hele dag vraagt of ik dit en dan wel kan. En de hele dag tegen me aanlult. Hoe lief ook bedoeld.
(En ik mekte toen dat ik heel slecht tegen iemand kan die me alles uit handen pakt, zo van, dat kan ik even sneller.
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Jaquote:
Ooh, zo;n 30x pas de afgelopen jaren.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je haar al es ff flink de waarheid verteld? Of dringt dat toch niet door?
Ze wilden al die voetbalplaatjes hebben die vanuit NL zijn opgestuurdquote:Op maandag 21 februari 2011 10:37 schreef nokwanda het volgende:
Ja, idd. Ik vraag me wel af wat voor een inlijving daar aan de gang was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |