abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93091096
Ik zoek de volgende spellen voor de PS2. Ik heb ze graag compleet, in goede staat en de non-platinum versie:

Jak and Daxter: the Precursor Legacy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jak II : Renegade
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jak 3
SPOILER
Jak and Daxter: The Lost Frontier
SPOILER
Ratchet & Clank
SPOILER
Ratchet & Clank 2
SPOILER
Ratchet & Clank 3
SPOILER
pi_93094279
Ik heb Jak III maar is wel platinum. (als backup als je geen gewone kunt vinden ;) )
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_93138814
@ Haque
Bedankt voor het aanbod, maar aangezien ik spellen graag bewaar na het spelen heb ik liever de normale versies voor de verzamelwaarde.
pi_93138841
Yep snap ik, heb ik zelf ook. Dit is mijn enige platinum (was een cadeautje :P)
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_93195108
Kick
pi_93256881
Kick
pi_93305970
Kick
pi_93906602
ik heb jak 2 liggen, of jak 3, iig 1 van die 2, nog steeds op zoek? zo ja kiek ik ff welke het is.
pi_93906921
Deze zoek ik nog steeds ja. Tof van je dat je het even na wilt kijken! Stuur maar in een PM welke het is en hoe de staat is. Dan kijken we daarna naar de prijs.
pi_93961828
Kick
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')