SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jak II : RenegadeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jak 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jak and Daxter: The Lost FrontierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratchet & ClankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratchet & Clank 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ratchet & Clank 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Jak III maar is wel platinum. (als backup als je geen gewone kunt vinden)
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
@ Haque
Bedankt voor het aanbod, maar aangezien ik spellen graag bewaar na het spelen heb ik liever de normale versies voor de verzamelwaarde.![]()
Yep snap ik, heb ik zelf ook. Dit is mijn enige platinum (was een cadeautje)
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig![]()
Deze zoek ik nog steeds ja. Tof van je dat je het even na wilt kijken! Stuur maar in een PM welke het is en hoe de staat is. Dan kijken we daarna naar de prijs.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: