Met 0 van de universiteit verdien je wat Maharbal hierboven aangaf en dat is dus geen 50-70k.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:14 schreef thotic het volgende:
[..]
Hooguit 50/70k vind ik eigenlijk vrij hoog voor iemand die met 0 ervaring van de universiteit komt.. Of is dat heel gek?
Uurloonquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Het probleem is dat mijn uurloon hoger ligt dan dat van een loodgieter, zelfs als junior zijnde. Laat staan dat van mijn baas, dat het dubbele is (en ik heb ook op een kantoor gewerkt waar het uurloon ¤ 300 was. Dan piep je wel anders als alles wordt afgerond)
Ik had moeten zeggen tariefquote:Op zaterdag 26 februari 2011 18:00 schreef Sessy het volgende:
[..]
Uurloonof wat er uitgefactureerd werd?
Ik heb geen bedragen genoemdquote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:24 schreef Sessy het volgende:
Hehe dat is dan nog niet eens zo'n vreemd bedrag eigenlijk.
O ja dat zeker. Die ¤ 300 was zelfs bij een vorige werkgever.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 20:26 schreef Sessy het volgende:
Ik bedoel die 300 euro die (naar ik aanneem) de wat oudere rotten in 't vak factureerden.Helemaal als kantoorkosten en btw er al in zitten. M'n baas laat klanten ook zo iets dokken voor zijn uren (moet ook eerlijk zijn, als ik zie hoe er bij ons en bij anderen met de zaken wordt omgegaan... Laat ik 't zo zeggen, als mijn vrienden een probleem op zijn rechtsgebied zouden hebben - hoop dat ze dat nooit nodig hebben, maar stel - zou ik het ze wel aanraden hem in te huren, voor die kwaliteit is 't niet te veel... Oog voor detail tot de macht van 100...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |