quote:Hmmm... dan vind ik M.A. Vilijn toch echt een leukere naam.
Op maandag 14 oktober 2002 16:01 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik heb 2 tegenstrijdige berichten gelezen. De ene is dat boek 5 voor de kerst uitkomt (en dan nog in het Nederlands vertaald moet worden). De 2e is dat het boek pas in maart in het Engels uitkomt... Maar ik weet echt niet welke waar is.
[..]
Jammergenoeg ben ik het daar niet mee eens, ik vind dat de namen gewoon hetzelfde hadden moeten blijven. Hermione naar Hermelien
.
En Tom Riddle klinkt imho ook beter dan Maartan Villijn
.
quote:Tis ook Marten Vilijn en niet Maartan
Jammergenoeg ben ik het daar niet mee eens, ik vind dat de namen gewoon hetzelfde hadden moeten blijven. Hermione naar Hermelien.
En Tom Riddle klinkt imho ook beter dan Maartan Villijn
.
Ik vind de vertalingen juist wel goed. Ik bedoel als je kiest voor Nederlandse tekst moet alles ook Nederlands zijn en als je kiest voor Engels moet alles Engels zijn. Engelse namen in Nederlandse tekst vind ik erg irritant.
Maar even ontopic: Ik ben erg benieuwd naar deel 2, ben niet zo enthousiast meer als vorig jaar toen ik absoluut naar de premiere wilde enz. Ik vind in de trailers Ron een beetje erg de lolbroek uithangen en daar stoorde ik me al een beetje aan... hoop dat dat in de gehele film meevalt.
quote:Ohh, sorry. Zal het niet meer doen...
Op maandag 14 oktober 2002 17:30 schreef Frollo het volgende:
Vriendelijk verzoek voor ChrisJX: zou je niet willen spoilen a.u.b? 't Is dat ik deel 2 al uit heb, maar anders zou jouw post van 7 posts geleden erg slecht bij mij gevallen zijn. Niet iedereen heeft alles al gelezen, dus pas op met wat je schrijft. Please.
Heb het maar ff aangepast, om de boel voor anderen niet te verpesten
quote:
Op maandag 14 oktober 2002 23:35 schreef ChrisJX het volgende:
Heb het maar ff aangepast, om de boel voor anderen niet te verpesten
The actor who doubled for the late Richard Harris as headmaster Dumbledore in the first two Harry Potter movies will likely take over the role completely in the next Potter film, The Prisoner of Azkaban, the London Sunday Mirror reported. The newspaper said that 72-year-old Harry Robinson not only looks like Harris, but can impersonate his voice as well. A source told the Sunday Mirror: "Producers have told Harry there's a very strong chance of him getting the part." Robinson himself told the paper: "It would be my tribute to someone I was very fond of." Harris died on Friday of Hodgkins Disease at the age of 72.
quote:Hmmm, dat wordt lastig. Harris was mijn favo acteur in HP, een film die ik verder middelmatig vond.
Op maandag 28 oktober 2002 23:58 schreef Theeboon het volgende:
Maar kan ie ook acteren als Harris?
Legendary actor Christopher Lee is tipped to take over the late Richard Harris's role of Professor Dumbledore in the Harry Potter films. The Dracula star, 80, is a "strong favorite" to replace Harris - who died on Friday at age 72. Executives said Lee - a James Bond villain in The Man With The Golden Gun and the evil Saruman in the Lord Of The Rings films - "fits the bill of Dumbledore perfectly." Lee was originally asked to be Dumbledore but refused because he was too busy. Harris stand-in Harry Robinson is also in the running to land the role for the third film Prisoner Of Azkaban, filmed next spring. Warner Bros will make an announcement this weekend.
* Strolie75 is momenteel bezig met het 4e boek
quote:Ik kan je verklappen dat Harry Potter niet doodgaat
Op dinsdag 12 november 2002 11:49 schreef Patch het volgende:
Nog 3 uurtjes !!!
En dan ga ik hem kijken...
wow, duurt nog 2 uur en 40 minuten...
quote:Zo had ik me die jongen ook ongeveer voorgesteld
Op maandag 14 oktober 2002 11:50 schreef ChrisJX het volgende:
Zo, om HP maar weer eens omhoog te schoppen: wie is er van plan om naar de film te gaan?
Ik vond film 1 een beetje zwak, maar ik denk dat ik 2 toch ook maar weer ga kijken, wil weten wat ze er van gemaakt hebbenIk heb inmiddels een beetje zitten rondkijken en de volgende persoon gaat Marten Asmodom Vilijn spelen:
[afbeelding]
Precies zoals ik me die jongen had voorgesteld!
quote:Hij is dus net begonnen. Ben benieuwd.
Op dinsdag 12 november 2002 11:49 schreef Patch het volgende:
Nog 3 uurtjes !!!
En dan ga ik hem kijken...
wow, duurt nog 2 uur en 40 minuten...
Sisselspraak hoor je als slang en dus niet als mensentaal
En jammerende Jenny, tja, ik vond haar erg annoying, haar stem is zo hoog en irri, terwijl het niet echt bij haar uitstraling past... En ik had het idee dat ze in het boek constant jammerde en huilde, maar dat doet ze in de film maar de helft van de tijd, de andere helft lacht ze gewoon en doet ze haar verhaal
quote:Cool, ja van edward
Op woensdag 13 november 2002 19:59 schreef Patch het volgende:
Nederlandse versie ja? Onder regie van Edward weer? Ja, sorry, ben niet zo'n voorstander om live-action films te laten nasynchroniseren. Hoewel ik wel 1 keer ben gezwicht voor het geld... (Heb E.T. ingesproken...)Sisselspraak hoor je als slang en dus niet als mensentaal
En jammerende Jenny, tja, ik vond haar erg annoying, haar stem is zo hoog en irri, terwijl het niet echt bij haar uitstraling past... En ik had het idee dat ze in het boek constant jammerde en huilde, maar dat doet ze in de film maar de helft van de tijd, de andere helft lacht ze gewoon en doet ze haar verhaal
Harry Potter en de Geheime kamer castlist
Harry Potter-------------Trevor Reekers
Ron Wemel---------------Adriaan van Velthuizen
Hermelien Griffel-----------------Eveline Beens
Hagrid-----------------Hans Hoekman
Prof. Perkamentus---------Wim van Rooij
Prof. Anderling----------------Paula Majoor
Prof. Sneep -------------------Just Meijer
Prof. Stronk-----------------Beatrijs Sluyter
Gladianus Smalhart --------------Jeroen Keers
Lucius Malfidus-----------------Filip Bolluyt
Dobby------------------Bob van der Houven
Mevr. Wemel------------------Karin Bloemen
Madame Plijster------------------Lucie de Lange
Jammerende Jennie --------------Marlies Somers
En ik spreek nog steeds stemmen in ja, maar niet meer voor live-action films...
Net zoals petunia en herman etc.
Had ook maar zo'n 7 zinnen ![]()
Zoals wat doe je dan nog meer (iets actueels)
Moet trouwens vandaag weer naar sunstudios
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |