waarom is mijn naam zo vaag?quote:
Jij bent te lief om mafia te zijnquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is stiekum niets voor eckte vrouwen
Ik vergat te huntenquote:Op zondag 20 februari 2011 21:37 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Waarom was jij niet de lapo
Jij zit er toch undercover?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Oh is dat hetquote:Op zondag 20 februari 2011 21:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is stiekum niets voor eckte vrouwen
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Jij bent te lief om mafia te zijn
Ik heb wel iets anders van michael buble uit de top2000quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Michael Bublé - Feeling Good
BB King - How Blue Can You Get
Stevie Wonder - You Haven't Done Nothin'
Ray Charles - Hit The Road Jack
meatloaf ook al niet.. zo raar zijn die verzoekjes niet toch
hmm zeker van die zeiknummers van hemquote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik heb wel iets anders van michael buble uit de top2000
Nu al?quote:
Jaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmm zeker van die zeiknummers van hem
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Michael Bublé - Feeling Good
BB King - How Blue Can You Get
Stevie Wonder - You Haven't Done Nothin'
Ray Charles - Hit The Road Jack
meatloaf ook al niet.. zo raar zijn die verzoekjes niet toch
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga straks HEEL fout beginnen
Maar ik sta open voor verzoekjens! (no promisses though)
Lekker voor je hij was ook heel kutquote:Op zondag 20 februari 2011 21:42 schreef ReserveDuitser het volgende:
mijn EINZ radio topic is gesloten
Hallo Pizzalucht, doei pizzalucht?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:42 schreef Pizzalucht het volgende:
Hallon ik ben er weer, en zo ook weer weg, denk ik.
Ditquote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is weer Maandag en nog steeds vakantie
Het is zondag, just sayingquote:Op zondag 20 februari 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is weer Maandag en nog steeds vakantie
Ja, dan is het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Niet vol met lucht
Een beetje luchtig
Luchtige pizza'squote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Niet vol met lucht
Een beetje luchtig
Ja oke. Ik heb geen vakantie. Ik NEEM vakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel morgen is het weer maandag
Leugens. Je KRIJGT vakantie.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja oke. Ik heb geen vakantie. Ik NEEM vakantie
Zeg eens. ik heb tot maandag 28 vakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja oke. Ik heb geen vakantie. Ik NEEM vakantie
Velen DM'squote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat posten er trouwens weinig mensen
Ik vanaf maandag 28quote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeg eens. ik heb tot maandag 28 vakantie
amen enzulksquote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
wij zijn allen een
bid tot god
elke dag
en hij vergeeft je zonden
okequote:Op zondag 20 februari 2011 21:48 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
wij zijn allen een
bid tot god
elke dag
en hij vergeeft je zonden
ja echt he?? viel mij ook al opquote:Op zondag 20 februari 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat posten er trouwens weinig mensen
Tot zoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat naar boven verhuizen, eenmaal onder de dekens is ze terug
![]()
![]()
![]()
Tot zoquote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat naar boven verhuizen, eenmaal onder de dekens is ze terug
![]()
![]()
![]()
Oh is dat een grapje?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:50 schreef ReserveDuitser het volgende:
stap ook nu over naar EINZ radio
Maar wel fantastischquote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is mooi. Snuf, je draait goeien nummers.
Alleen dit is wel wat emo.
Ik niet. En ik bepaal dit uurquote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik wil meer LADY gaga en Justin Bieber (L)
Jij voegt niets toe aan dit topic. Ik beweer niet dat ik iets toevoeg, maar jij al helemaal niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:51 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik wil meer LADY gaga en Justin Bieber (L)
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Jij voegt niets toe aan dit topic. Ik beweer niet dat ik iets toevoeg, maar jij al helemaal niet.
sharr.. ik word bang van jequote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is de waarde van de inhoud van je posts?
Ik ben in een bitchbui, gr gr
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers op dat hij knap en mooi en liev is en dat hij goed kan zingehquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JB is het teken van de ondergang van de nieuwe genertatie
Aandachtsgeil is hij ookquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
Jullie zijn gewoon allemaal jaloers op dat hij knap en mooi en liev is en dat hij goed kan zingeh
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JB is het teken van de ondergang van de nieuwe genertatie
ik bedoel generatie muziekquote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe oud was jij ook alweer
![]()
![]()
Niet zijn lieve knetter, gewoon slaapgebrekquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sharr.. ik word bang van je
tot deze post dacht ik dat je een man wasquote:Op zondag 20 februari 2011 21:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is de waarde van de inhoud van je posts?
Ik ben in een bitchbui, gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EINZ ZWEI DREI!
echt nietquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 21:54 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
tot deze post dacht ik dat je een man wasGoedzo. Nee, ik ben een bitch. Hormonen. Jeweet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probleem heeft mijn zusje al vanaf haar 6e hahaquote:Op zondag 20 februari 2011 21:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Goedzo. Nee, ik ben een bitch. Hormonen. Jeweet.
Je zusje heeft geen last van mormonen toch?quote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
probleem heeft mijn zusje al vanaf haar 6e haha
en eerst las ik mormonen
aan haar gedrag te zien welquote:Op zondag 20 februari 2011 21:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Je zusje heeft geen last van mormonen toch?
Wacht, last van haar menstruatie sinds haar 6e?
Oh dat is wel interessant om bij te houden inderdaadquote:Op zondag 20 februari 2011 21:58 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
aan haar gedrag te zien wel
ik heb een speciale kalender met jb erop en daar staat haar cyclus op
Ik hoopte op een grap, maar het bleek serieusquote:Op zondag 20 februari 2011 22:01 schreef ReserveDuitser het volgende:
d in de hemel
mag ik U vragen:
zorgt U voor iedereen op aard?
Zorgt U voor mensen
en ook voor dieren?
Dus voor de ruiter en zijn paard?
God in de hemel
mag ik U vragen:
vindt U ons soms niet heel erg stout?
Bent U nu nooit eens
boos zoals mama,
die toch ook heel veel van ons houdt?
God in de hemel,
dank U voor alles,
dank U vaar alles wat U geeft;
dat U om altijd
van ons te houden,
Jezus aan ons gegeven heeft
Omdat ik geen tijd hebquote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sperz, waarom sta je morgen niet ingeroosterd?
ah okequote:Op zondag 20 februari 2011 22:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat ik geen tijd heb
Ik moet dingen doen voor school, shitloads
o.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik zou best een goede dictator zijn
Duits, he.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:04 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik zou best een goede dictator zijn
Scheer je eens wegquote:
Geylquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum is back, en post al liggend onder de deken
gezelligquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ga jij er eens vol gas vandoor.quote:
Ik ook, ligt lekker, hoiquote:Op zondag 20 februari 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
toonquote:
De deur was op slotquote:Op zondag 20 februari 2011 22:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toonwaarom lig je niet naast me
![]()
quote:
Neequote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij jou ook al
![]()
* Knetterkrankjorum kijkt naast zich.. nee sharr ligt er niet naast
je hebt toch een sleutel?quote:
Ik heb zo veel sleutels, maar die passen niet op jouw deurquote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je hebt toch een sleutel?
Mensen zonder vakantiequote:Op zondag 20 februari 2011 22:08 schreef sharr het volgende:
Ik vermoed dat de meeste mensen aan het slapen zijn.
owquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb zo veel sleutels, maar die passen niet op jouw deur
Ich bin der Reiterquote:Op zondag 20 februari 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb zo veel sleutels, maar die passen niet op jouw deur
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich hab den Schlussel
du hast das Schlo?
die Tur geht auf ich trete ein
das Leben kann so prachtvoll sein
domme duutsersquote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
Ich bin der Reiter
du bist das Ross
ich hab den Schlussel
du hast das Schlo?
die Tur geht auf ich trete ein
das Leben kann so prachtvoll sein
Sorryquote:Op zondag 20 februari 2011 22:11 schreef sharr het volgende:
[..]
Au mijn rib. Je moet me niet meer laten lachen.
nee dat noem ik domme duutsersquote:
Naar een Rammstein concert gaanquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik zie net, dat is het concert waar ik heen ben geweest
feliquote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef ReserveDuitser het volgende:
o.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef ReserveDuitser het volgende:
had je mijn dm nog gelezen?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan weer meer verzoekjens handlen btw
Die staat al klaar en die van snuf ookquote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had je mijn dm nog gelezen?
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die staat al klaar en die van snuf ook
Sowieso, sowieso chocola.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
een chocolade letter smaakt in februari net zo lekker als in december
okequote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef ReserveDuitser het volgende:
serieus, je kan niets aan duitsers vinden, voor mijn part prik je je trommelvliezen door, maar je gaat gewoon voor de show hoor
Lijkt me een zeer onaangename ervaring. Dat concert. En je trommelvliezen doorprikken ook.quote:Op zondag 20 februari 2011 22:13 schreef ReserveDuitser het volgende:
serieus, je kan niets aan duitsers vinden, voor mijn part prik je je trommelvliezen door, maar je gaat gewoon voor de show hoor
Is het belangrijk om daarbij de leeftijd van je moeder te vermelden?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef ReserveDuitser het volgende:
en anders, weddenschap?
ik ga bij de volgende toer met me moeder (37) naar berlijn.
als je zelf vervoer en kaarten regelt, kun je me daarna vertellen wat je ervan vond
* Knetterkrankjorum geeft sharr een stukje van haar Aquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Is het belangrijk om daarbij de leeftijd van je moeder te vermelden?
En: pics van je moeder.
tegen wie heb je het nu dan?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:15 schreef ReserveDuitser het volgende:
en anders, weddenschap?
ik ga bij de volgende toer met me moeder (37) naar berlijn.
als je zelf vervoer en kaarten regelt, kun je me daarna vertellen wat je ervan vond
De eerste letter van je naam?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum geeft sharr een stukje van haar A![]()
ja, zodat jullie niet denken dat me moeder 50 is ofzo hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Is het belangrijk om daarbij de leeftijd van je moeder te vermelden?
En: pics van je moeder.
quote:
AAH WAT IS ZE TOCH LIEFquote:Op zondag 20 februari 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij de weg..
ik moet Snuf nog even aanbidden
![]()
![]()
![]()
Snuf
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een heerlijk uur was dat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ANITA!1!!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn naam is toch algemeen bekend
Als dat zou gebeuren, dan kon je niet meer stukquote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
AAH WAT IS ZE TOCH LIEFJAMMER DAT JE NIET ALTIJD TISJEBOYSNUF KAN LUISTEREN
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
AAH WAT IS ZE TOCH LIEFJAMMER DAT JE NIET ALTIJD TISJEBOYSNUF KAN LUISTEREN
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
ja, zodat jullie niet denken dat me moeder 50 is ofzo hahaha
en pics, moet je maar naar www.moedertjes.nl gaan, ze is de derde
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:17 schreef Snuf. het volgende:
Trouwens ik kijk eventjes studio voetbal
Ik zou d'r schenkenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:18 schreef sharr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijstandsmoeder. Ziet er goed uit.
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou d'r schenken
Bijstandsmoeders
nieuw nieuwsquote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou d'r schenken
Bijstandsmoeders
ik heb het tegen iedereen hier die nu denkt dat rammstein naast kutmuziek ook een kutshow geeft hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tegen wie heb je het nu dan?
Wat heb je allemaal al gebroken in moshpits?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
ik heb het tegen iedereen hier die nu denkt dat rammstein naast kutmuziek ook een kutshow geeft hahaha
giet van mijn part je oren vol met lijm, verwijder je trommelvlies of snijd alle zenuwen van je oren naar je hersens af
maar je zal het niet kut vinden
(de show, gevolgen van je acties zal je wel minder vinden)
ik weet dat ze een goede show neerzetten.. maar ik word nog liever verkracht door 50 Fok!kers met hun opa's en oma's dan dat ik bij een show van hun gezien wordquote:Op zondag 20 februari 2011 22:19 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
ik heb het tegen iedereen hier die nu denkt dat rammstein naast kutmuziek ook een kutshow geeft hahaha
giet van mijn part je oren vol met lijm, verwijder je trommelvlies of snijd alle zenuwen van je oren naar je hersens af
maar je zal het niet kut vinden
(de show, gevolgen van je acties zal je wel minder vinden)
ehm, ik had zitplaats wegens 157 cm lang zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 22:20 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal al gebroken in moshpits?
berlijn man, kent waarschijnlijk niemand jequote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik weet dat ze een goede show neerzetten.. maar ik word nog liever verkracht door 50 Fok!kers met hun opa's en oma's dan dat ik bij een show van hun gezien word
Volgens mij sta je op internet danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
ehm, ik had zitplaats wegens 157 cm lang zijn
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:21 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
berlijn man, kent waarschijnlijk niemand je
nou, ik heb al een aantal tips gegeven om niets te horen, en geslachtsoperaties bestaan ook hahahaquote:Op zondag 20 februari 2011 22:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
principe kwestie.. daarbij luister ik geen duits
waarom zou ik er in den vrede heengaan als ik het toch niet wil horenquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
nou, ik heb al een aantal tips gegeven om niets te horen, en geslachtsoperaties bestaan ook hahaha
om het te zienquote:Op zondag 20 februari 2011 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom zou ik er in den vrede heengaan als ik het toch niet wil horen
jij bent best irritantquote:Op zondag 20 februari 2011 22:24 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
genitale opmerkelijke achterstand
heel anders als je die vlammen voelt hahahaquote:
Moet het binnen een genre zijn?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:25 schreef Zokunen het volgende:
Als er geen verzoekjens meer zijn ga ik freestyle!
Voor jou welquote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet het binnen een genre zijn?
Was jouw moeder tienermoeder?quote:Op zondag 20 februari 2011 22:26 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
heel anders als je die vlammen voelt hahaha
cola verdampt in anderhalf uur (niet veel, maar op het einde was het glas leeg)
Whiskey!quote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef sharr het volgende:
Tevens: cola drinken bij een rockconcert
En dat zelfs zo laten staan om te zien hoe het verdamptquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef sharr het volgende:
eeenschhhhhhquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef sharr het volgende:
toeval, geen opzetquote:Op zondag 20 februari 2011 22:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dat zelfs zo laten staan om te zien hoe het verdampt___
Met malibu danquote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Cola drinken op een feest is cool
Nee, Geen mailbuquote:
mijn moeder is 37, ik was in 2010 6 februari te jong voor bier, maar toch ging ik naar een rammstein concertquote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 22:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Nee, Geen mailbu
gewoon, Cola
ohja, 12 jarigen neuqen nietquote:Op zondag 20 februari 2011 22:30 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
mijn moeder is 37, ik was in 2010 6 februari te jong voor bier, maar toch ging ik naar een rammstein concert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |